Mies sanoi että olen kuuma pakkaus
Miten tuollainen pitäisi ottaa? Musta tuntuu että tuossa on nyt koira haudattuna.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Puhui lämpimikseen.
Eli?
Kaikesta saa näemmä ongelman aikaiseksi kun oikein haluaa :D jätä se sika?
Alaston kuva ja specsit jakoon, kyllä me kerrotaan kuinka Kuuma olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhui lämpimikseen.
Eli?
Lämmin mieli tuli. Toivottavasti sullekin.
Mun mies kun sanoo mulle niin, niin se on imartelevaa. Tykkään.
En oo mikään palstojen bikini- kisumirri. Hittisinglen voi olla monella tapaa. Ja ihan hyvä, jos miestä kiinnostaa niinku kokonaisuus eikä vaan henkisyys. Tai mua miehessä kiinnostaa kokonaisuus. Ja hyvä, jos osaa jotain kivaa sanoa.
Jos se on ihan uusia tuttavuus...niin ota selvää mitä tarkoittaa. Ainakin on huumoria.ja se on hyvä.
Varmaan haluaa nakkoa turhat kääreet pois.
Munkin mies sanoi mulle eilen että olen kuuma. Ja tarkoitti sitä! Miksei kohteliaisuuksia osata ottaa vastaan? "kuuma pakkaus" kuulostaa vielä siltä,että on kokonaisuudessaan kuuma, henkisesti ja fyysisesti.. ihana kehu :)
Mies pelkää polttavansa näppinsä sinun kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Munkin mies sanoi mulle eilen että olen kuuma. Ja tarkoitti sitä! Miksei kohteliaisuuksia osata ottaa vastaan? "kuuma pakkaus" kuulostaa vielä siltä,että on kokonaisuudessaan kuuma, henkisesti ja fyysisesti.. ihana kehu :)
Miten voi olla "henkisesti kuuma"?
Oma mies? Toisen mies? Vapaa mies? Naistenmies? Miestenmies? Miesasiamies? DI-mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla "henkisesti kuuma"?
Jos vaikka pommittaa kuumottavilla kysymyksillä.
Sitä se palava ihastuminen teettää.
Puhui lämpimikseen.