Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, lentolipu(i)ssa etunimet kirjoitettu yhteen

Vierailija
01.02.2016 |

Olen varannut kahden eri palvelun kautta lentolippuja ja näköjään kaikissa lentolipuissani kaikki etunimeni on kirjoitettu yhteen, vaikka olen täysin varma että varaustilanteessa olen sen välilyönnin sinne oikeisiin väleihin lykännyt. Onko kellään kokemusta tästä, oletteko vastaavassa tilanteessa korjauttaneet virheen vai antaneet vain olla? Kyseessä Euroopan ulkopuoliset lennot.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä et voi ottaa asiasta selvää ja kysyä sieltä, mistä liput hankit? Tässä ketjussa on kuitenkin tullut todella ristiriitaista tietoa.

Mistä sinä tiedät aionko ottaa selvää vai en? Kyllä, aion ottaa yhteyttä Bravoflyhyn ja Expediaan.

Oletin, kun et ole ketjuun päivittänyt bravoflyn/expedian vastauksia vaan sen sijaan tunnut asiaa vielä ihmettelevän. Luulisi, että asian olisi saanut jo eilen selvitettyä.

Vierailija
22/30 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että sun kannattaisi jäädä kotiin useammasta syystä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myöhäistä, olen jo toisella puolen maapalloa poissa kotoa ja hienosti olen pärjännyt tähän asti.

-ap

Vierailija
24/30 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myöhäistä, olen jo toisella puolen maapalloa poissa kotoa ja hienosti olen pärjännyt tähän asti.

-ap

Ip-osoitteesi kyllä paikantuu Suomeen. Että tällainen satu sulla meille kerrottavana tällä kertaa.

Vierailija
25/30 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ip-osoitteesi kyllä paikantuu Suomeen. Että tällainen satu sulla meille kerrottavana tällä kertaa.

Jännä juttu, olen tällä hetkellä Australiassa. Haluatko kuvatodisteen? :)

Vierailija
26/30 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Parempi se on kuin sinun satusi siitä että näkisit jonkun satunnaisen kirjoittajan IP-osoitteen.

Vierailija
27/30 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että sinulla on pitkä nimi niin ei mahtunut lentolipuun (rajallinen määrä lentolippukentässä mutta verkossa saat kirjoittaa niin pitkästi kun voit)

Juuri näin. :) Mulla SAS teki saman tempun eli laittoi etunimet yhteen ja kun tiedustelin heidän asiakaspalvelusta, haittaako se, he sanoivat, että se on ihan asiaankuuluvaa, koska nimeni on niin pitkä.

Vierailija
28/30 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Saitkohan vastauksen ongelmaan välitystoimistolta? Itsellä nyt samanlainen keissi Expedia Singaporen kanssa ja asiointi tuntuu olevan hyvin hankalaa...

Vierailija
29/30 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta en keksi yhtään hyvää syytä hankkia lippua jonkin välittäjän kautta. Kerran sen virheen tein ja aivan stanan vaikea oli hoitaa peruuntuneen lennon johdosta korvauksia. Ei ikinä enää.

Vierailija
30/30 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkistin niin tosiaan, kaikissa 3 lipussa tosiaan etunimet on väärin, Mallia XxxXxxXxxx kun pitäis olla Xxx Xxxx Xxxx. Miten voi olla näin huonoa tuuria että kaikkiin kirjoitettu noi väärin. Oon tällä hetkellä ulkomailla ja bravoflyn asiakaspalveluun soittaminen maksaa näköjään 6 euroa, eihän toi nyt oikeastaan ole summa eikä mikään mutta vähänhän se ketuttaa joutua maksamaan heidän virheensä takia. :/ Myös expedia tehnyt saman kämmin vaikka kyseessä suomalainen (?) yhtiö.

Tahallaan tehty, että saataisiin rahaa siitä että soitat asiakaspalveluun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän