Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekaluokkalainen lukee Harry Pottereita - onko ok?

Vierailija
31.01.2016 |

Mitä mieltä olette Harry Pottereiden "ikärajoista"? Mihin asti voi antaa ekaluokkalaisen lukea?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki lapset ovat ahmineet Potterit heti lukemaan opittuaan. Ei niissä ole mitään mitä ei voisi antaa ekaluokkalaisen lukea. Leffat on ehkä vähän eri asia. Lukeminen ei ole niin pelottavaa.

Vierailija
2/10 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni voit antaa lukea, vaikka koko sarjan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tottakai annat lukea, jos intoa riittää!

Vierailija
4/10 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et herranjestas sentään mene estelemään jos 8 vuotias lapsesi on ottanut palan mestariteosta käteensä ja vieläpä vapaaehtoisesti itse aikoo lukea sen, ja käyttää omaa mielikuvitustaan!

Nyt kannustat sitä lukemaan koko kirjasarjan läpi, jännittävähän se voi olla muttei todellakaan tule aiheuttamaan lapsellesi traumoja!

Vierailija
5/10 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kirjoissa ole mitään ikärajoja. Itse luin lapsena mummolan kirjahyllystä kaikki (aikuisten) kirjat, enkä mennyt pilalle.

Vierailija
6/10 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ihmeessä lukea jos vain innostusta piisaa! Nykylapset lukevat muutenkin liian vähän.

Vierailija
7/10 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsenlapseni on katsellut kaikki elokuvat ja lukenut kaikki kirjat.Aloitti ekalla luokalla.

Vierailija
8/10 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et herranjestas sentään mene estelemään jos 8 vuotias lapsesi on ottanut palan mestariteosta käteensä ja vieläpä vapaaehtoisesti itse aikoo lukea sen, ja käyttää omaa mielikuvitustaan!

Nyt kannustat sitä lukemaan koko kirjasarjan läpi, jännittävähän se voi olla muttei todellakaan tule aiheuttamaan lapsellesi traumoja!

-___-

Vierailija
9/10 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä kannattaako Pottereista kiinnostuneen lapsen lukea kirja vai kuunnella äänikirja?

Mietin että meidän 7v on kyllä sujuva lukija muttei osaa englantia.

Tosin eikö se Pottereiden kääntäjä keksinyt suomenkieliset vastineet moniin paikannimiin ym.

Elokuvissa vissiin k12 ikäraja joten ne jää vielä katsomatta.

Vierailija
10/10 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä antaisin lukea mitä vaan. Itse luin ekaluokkalaisena kodin kirjahyllystä venäläisiä klassikoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi