Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan joutunut opettajan kiusaamaksi?

Vierailija
15.02.2006 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oudoksi sanominen ja se, että ihmettelee ääneen minun ollessani läsnä kavereilleni kuinka he viitsivät olla minun kanssani. Aika moni opettaja on todennut luokan edessä, että minusta ei tule yhtään mitään. Se oli lähinnä ärsyttävää enkä arvosta heitä mitenkään kasvattajina.

Vierailija
2/7 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi eräs kaverini rohkaisi minua tekemään valituksen englannin ehdoista, jotka ovat selvästi annettu mulle väärin perustein (en ollut mistään koeosoista saanut hylättyä). Opettaja sai kaksi varoitusta tuosta ja mun ja kaverini ehdot perutiiin lääninhallituksen kouluosastolle tekemien valituksien perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmesti piti yksi koe uusiakin, että läpi pääsin, vaikka normaalisti samaa tasoa kuin kaveritkin. He pääsivät normaalin numeroin..

Vierailija
4/7 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ennen kuin lähdin luokasta. Olisi pitänyt jättää sanomatta...(5)

Vierailija
5/7 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana purkaa tuntojaan .

Yläasteella muistan ekan kerran kun opettaja kiusasi,antoi vuotta vanhemmille pojille luvan antaa meillä seiskalle tulleille ns. mopokasteen.Tämä opettaja katsoi vierestä kun pojat töni ja kaatoi meidät rappusissa.(tämä opettaja teki muillekin paljon ilkeää eikä ollut virassaan kuin sen yhden vuoden ja sai potkut)

Kaksi muutakin saman koulun opettajaa " kiusasi" minua,toinen ei päästänyt tukiopetukseen ja olin saada matematiikasta ehdot,Menin ja kerroin tästä rehtorille jonka jälkeen pääsin pienryhmään ja opin matematiikkaa juuri sen verran että ehdot jäi saamatta.

Toinen kiusasi siten että kysyi aina minulta vaikken viitannut mutta jos oikein viittasin,ei varmaan kysynyt mitään.

Ilkeitä ihmisiä =(

Vierailija
6/7 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos sitä jos nyt voi kiusaamiseksi sanoa. Sain kokeesta (ainoa jakson koe) numeron 10- ja arvosanaksi todistukseen tuli 7.

Tätä opettaja perusteli asiasta tiedustellessani sillä, että käytökseni on hänen mielestään ollut nelosen arvoista ja nelosen ja kympin keskiarvo on 7.

Että silleen.

Vierailija
7/7 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa bilsan maikka löi metrisellä viivottimella! Ja kyllä sattui! Tein valituksen, mutta eipä siitä juuri iloa tai hyötyä ollut. Pari maikkaa kans suhtautui aika nuivasti ja numerot oli sen mukaisia. En ymmärrä mikä mussa ärsytti niin kovasti, kun suurin osa maikoista piti musta.. Kemiat ei kohdanneet varmaankaan =/