Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kassan välikapula

Vierailija
31.01.2016 |

Ihmetyttää kun kanssa-asiakkaat eivät osaa käyttää välikapulaa. Minusta kaiken järjen mukaan edellä oleva laittaa välikapulan omien ostoksien perään. Tänään marketissa opetin edellä olevaa laittamalla omat ostokset ihan edellä olevan ostoksien päälle,jopa osasi laittaa välikapulan.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko muuten miettiny, jos joudutte itse joskus ostamaan tuollaisia kassakapuloita. Mistä se myyjä tietää, kun ne siinä hihnalla on, onko ne kassakapuloita vai ostoksia?

Vierailija
22/37 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen tällä kertaa,onko poikaystäväs jo kyllästyny tappelemaan koivujen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan sen kapulan aina omien ostosteni jälkeen. Jos edellinen asiakas ei ole sitä laittanut, joskus vaan en jaksa "opettaa" niinkuin ap, niin ladon omat ostokseni siihen hihnalle..ilman sitä kapulaa. Maksat sitten varmaan munkin tavarat!

Vierailija
24/37 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko muuten miettiny, jos joudutte itse joskus ostamaan tuollaisia kassakapuloita. Mistä se myyjä tietää, kun ne siinä hihnalla on, onko ne kassakapuloita vai ostoksia?

Niissä on muovi päällä ja hintakoodi.

Vierailija
25/37 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lasten kanssa kapulavuorot kuka saa laittaa kapulan. Juniori huomasi ettei täti ollut laittanut kapulaa ja minä sanoin että täti ei laittanut kun täti on tuhma. Oli naurussa pitelemistä kun 4v alkaa hokea tuhma tuhma tuhma :)

Vierailija
26/37 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan sen kapulan aina omien ostosteni jälkeen. Jos edellinen asiakas ei ole sitä laittanut, joskus vaan en jaksa "opettaa" niinkuin ap, niin ladon omat ostokseni siihen hihnalle..ilman sitä kapulaa. Maksat sitten varmaan munkin tavarat!

Näin minäkin toimin. Aina omien ostosten taakse. Jos edelläoleva ei laita niin ostokset menee sekaisin.

Vierailija
27/37 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nähnyt noita kassakapuloita missään kaupassa myytävänä, ei minulla kyllä kotona niille mitään käyttöä olisikaan. Missä asioit kun tuollaistakin joudut miettimään? Kysymykseesi vastaisin näin; ensimmäinen ja viimeinen kassakapula kuuluu kaupalle, muut ovat niitä ostettuja.

Vierailija
28/37 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on myös näitä tapauksia, jotka laittavat sen kapulan hihnalle omien ostosten perään, vaikka on vielä kärryissä tavaraa. Haluavat kai viestittää seuraavalle asiakkaalle, että laita vain sinäkin omat ostoksesi jo siihen, ei minua haittaa. Mutta sitten nämä ihmiset yllättyvätkin, kun se hihna liikkuu sitä mukaa kun kassahenkilö ottaa siitä etupäästä niitä tavaroita. Ja sitten taas jos kassahenkilö pysäyttää sen hihnan, nämä ihmiset ihmettelevät, mikseivät ne tavarat siirry itsekseen sinne kassahenkilöä kohti. Vaikea selittää, mutta kassahenkilöt varmaan tietävät tilanteen.

Vierailija
29/37 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yks nainen ei laittanut kapulaa väliin ja mä pyysin "voitko laittaa kapulan tai voit kyllä maksaa munkin ostokset, heheheh". Nainen tokas tiukasti "en maksa!". Tuli kiusallinen hiljaisuus, mut sainpahan kapulan.

Vierailija
30/37 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan kapulaani joka väliin!

Vierailija
31/37 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllähän mä voin maksaa siitä alkupäästä ihan pokkana muutaman seuraavankin ostoksen. Ja pakkaan ne kassiini ja vien mukanani tietysti. Turha tulla mua kenenkään opettamaan. Ne mitä minä olen maksanut niin ne on mun

Jokainen laittaa sen kspuöan jota kiinnostaa. Mua ei yhtään.

Vierailija
32/37 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka epäkohteliaita ihmisiä. Tönitään vaan jonossa edellä olevaa ja laitetaan omat ostokset edellä olevan ostosten päälle yms. ja vain sen takia että kapula puuttuu. Kyllä ihmisen pitäisi itse osata se kapula siihen väliin laittaa, jos toinen ei hoksaa. Ei sen kapulan takia ole mitään järkeä alkaa aggressiiviseksi. Ei kuulosta aikuisen käytöstavoilta, itse asiassa ei kuulosta minkäänlaisilta käytöstavoilta. Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi osata käyttäytyä kunnolla, jopa kaupassa, jopa kaupan kassalla. Ei ole hyvä syy alkaa ilkeäksi kapulan takia.

Vierailija
33/37 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään sääntöä kuka sen kapulan laittaa. Usein seuraava jo alkaa lappamaan niitä omia ostoksiaan kanssahihnalle ennen kuin edellinen osaanut kaikkea laitettua. Kyllä se on sen jälkimmäisen tehtävä silloin se kapula laittaa.

Siinä kapulassa lukee että seuraava asiakas, edellinen asiakas siis laittaa kapulan.

Ei, vaan "seuraava asiakas"!

Vierailija
34/37 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mua ärsyttää suuresti tämä. varsinkin jos jonossa mua edellä oleva on pitkä ihminen joka vois vaa ojentamalla laittaa sen kapulan siihen ostostensa perään. mä oon 155cm pätkä enkä aina yletä siihen kapulaan jos se ei oo siinä hihnan päässä. pari kertaa oon iha tahallani tönässy edessä olevaa siirtymään ja kurkottanu melkein sen ostosten päältä sen saamerin kapulan sieltä. 

"Anteeksi, voisitteko laittaa kapulan ostostenne jälkeen? Kiitos!"

Miksi sinun pitää olla moukka, jos joku ei huomaa laittaa kapulaa?

Vierailija
35/37 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon aina laittanu sen kapulan ostosteni perään, en ole ajatellut asiaa sen tarkemmin. Eniten siinä kassalla ärsyttää muovipussin "unohtajat" jotka sen jälkeen kun loppusumma on lyöty koneeseen sanoo "oho, pussi unohtu" monesti sitten kassa sanoo että ota nyt se sitten, se maksaa sen 15 senttiä helvetti :D

Vierailija
36/37 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä oon aina laittanu sen kapulan ostosteni perään, en ole ajatellut asiaa sen tarkemmin. Eniten siinä kassalla ärsyttää muovipussin "unohtajat" jotka sen jälkeen kun loppusumma on lyöty koneeseen sanoo "oho, pussi unohtu" monesti sitten kassa sanoo että ota nyt se sitten, se maksaa sen 15 senttiä helvetti :D

Missä noin anteliaita kassoja on? Olen joutunut maksamaan joka ikisen muovikassin, kun niitä vielä käytin. Sitten kyllästyin siihen muovijätteeseen, jota kertyi siivouskaappiin. Nykyään käytän kangaskasseja, ja jos unohdan kassit kotiin, en käy ruokaostoksilla. 

Vierailija
37/37 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus se muovipussi vaan unohtuu, kun on kaupassa väsyneenä väsyneen lapsen kanssa liikkeellä. Se saattaa unohtua silloinkin, kun olen yksin liikkeellä.