Vierailija

Kysymys otsikossa

• ylös 4
  • alas 22

Sivut

Kommentit (53)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minä olen 159 cm pitkä ja painan 70 kiloa. Lihavaa minusta ei saa tekemälläkään, mutta toki keskivertoa tukevampi olen. Paidoissa käytän kokoa 38-42/M-L, housut ovat kokoa 38. 

• ylös 17
  • alas 59
Vierailija

Ei jos pituutta on yli 170cm.

Mä olisin läski noilla kiloilla kun pituus on 164cm

• ylös 32
  • alas 12
Vierailija

Olen aikamoinen tallero jo nyt, 60-kiloisena, BMI:ni on n.25. Hirvittää ajatuskin, millainen valas olisin, jos tähän tulisi vielä kymmenen kiloa lisää.

• ylös 31
  • alas 17
Vierailija

Lihaksikas nainen voi hyvinkin painaa tuon verran olematta lihava, vaikka olisi alle 170 cm. Idioottimainen kysymys jälleen kerran. Pitkälle naiselle tuossa ei ole yhtään ylimääräistä.

• ylös 77
  • alas 4
Vierailija

Kyllä näissä mitoissa (70/160) jo vatsaa ja reittä löytyy hiukkasen enemmän. Peruskunto minulla on kuitenkin hyvä ja sitä aion hyödyntääkin nyt kun olen tosissani aikomuksissa tiputtaa ainakin 10 kiloa. Mielellään 15.

• ylös 15
  • alas 2
Vierailija

No olisin ihan laiha ja joskus painoinkin 70 kg ja olin ihan tikkulaiha. Nykyään painan 83 kg ja vieläkin olin painoindeksin mukaan normaalipainoinen. Hoikaksi vieläkin kutsutaan mutta en kyllä ihan laiha enää ole. Vyötärökin jo 68 cm. Reisissä tavaraa yms. Mut ei siis mitään vatsamakkaroita tms.

• ylös 23
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No olisin ihan laiha ja joskus painoinkin 70 kg ja olin ihan tikkulaiha. Nykyään painan 83 kg ja vieläkin olin painoindeksin mukaan normaalipainoinen. Hoikaksi vieläkin kutsutaan mutta en kyllä ihan laiha enää ole. Vyötärökin jo 68 cm. Reisissä tavaraa yms. Mut ei siis mitään vatsamakkaroita tms.

Olin=olen. Siis olen vieläkin normaalipainoinen vaikka painan 83 kg

Rouva 51

T jaa. Mä olen 177/73 ja vaatekokoni on 40.
Hoikaksi minua on miehet kuvaillut, tai sorjaksi :D

• ylös 23
  • alas 9
Vierailija

Rouva 51 kirjoitti:
T jaa. Mä olen 177/73 ja vaatekokoni on 40.
Hoikaksi minua on miehet kuvaillut, tai sorjaksi :D

Miehet yleensä näkevät vartalon sellaisena kuin on. Toisin kuin naiset. Näkevät kaikilla liikaa läskiä.

• ylös 42
  • alas 4
Vierailija

Riippuu pituudesta ja siitä, ovatko ne kilot rasvaa vai lihasta (tai esim. nesteturvotusta, mikä tosin on harvinaisempaa). 

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

ssss kirjoitti:
On todella lihava. Jo 180cm naiselle tuo on iso paino. Miesten kuuluu painaa tuon verran, ei naisten!

Olet aivan helvetin yksinkertainen ihminen, oikeasti. 

• ylös 61
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä olen 159 cm pitkä ja painan 70 kiloa. Lihavaa minusta ei saa tekemälläkään, mutta toki keskivertoa tukevampi olen. Paidoissa käytän kokoa 38-42/M-L, housut ovat kokoa 38. 

Saa minua alapeukuttajat toki lihavaksikin sanoa, mutta omasta mielestäni en kyllä lihavan määritelmää täytä, ylipainoisen kylläkin :) Mutta jonkun mielestä taatusti ihan valas, ja kyllä - vatsaa löytyy. Tavoitteena on kuitenkin sellainen vähintään 15 kilon pudotus, joskos sitten saisi tuon vatsan seudunkin pois. 

http://aijaa.com/kr6wcA (sori blurrattu tausta)

• ylös 23
  • alas 3
Vierailija

ssss kirjoitti:
On todella lihava. Jo 180cm naiselle tuo on iso paino. Miesten kuuluu painaa tuon verran, ei naisten!

Tarkoittanet äkkiä venähtänyttä teinipoikaa? Kyllä mies saisi olla mies, eikä mikään hernekeppi. Anteeksi nyt kaikki hernekepit :(

• ylös 24
  • alas 7
Vierailija

Mä olen 180cm pitkä ja oon painanut ton 70 raskauden jälkeen. Olo oli hieman tukeva ja ylimääräistä oli, mutta mikä nyt lihavuudeksi sitten lasketaan? Nyt painan 61 ja olo on hyvä taas eikä löysää ole.

• ylös 9
  • alas 11
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Saa minua alapeukuttajat toki lihavaksikin sanoa, mutta omasta mielestäni en kyllä lihavan määritelmää täytä, ylipainoisen kylläkin :) Mutta jonkun mielestä taatusti ihan valas, ja kyllä - vatsaa löytyy. Tavoitteena on kuitenkin sellainen vähintään 15 kilon pudotus, joskos sitten saisi tuon vatsan seudunkin pois.
http://aijaa.com/kr6wcA (sori blurrattu tausta)

Et tosiaan ole lihava mutta muutamia liikakiloja löytyy - tuo kuva on kyllä aika hämäävä, ei tiedä onko hameen alla solakat pitkät jalat vai tukkireidet...

• ylös 22
  • alas 5

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat