Ettekö muut muka anna miehellenne milloin hän haluaa?
Meillä ainakin on ollut suhteen alusta asti täysin selvää, että kun yhdessä ollaan niin olemme 24/7 toistemme "käytettävissä". Ei ole koskaan ollut ongelmia: ei mustasukkaisuutta, pettämisiä, suhde kukoistaa ja voi hyvin! Asioista ei kannata tehdä niin hankalia. Olen palstalta saanut sen kuvan, että kaikilla ei ole näin kuin meillä asiat. Seksistä ei pidä tehdä valtataistelua pihtaamalla tai kieltäytyä tekosyillä. Olen oikeastaan ylpeä siitä, ettei tarvitse kärsiä "päänsäryistä", kun seksi on jumalaista ja mieheni todella osaa asiansa. Haluttaa oikeastaan aina! Ja jos jostain syystä ei haluttaisi niin hyvin äkkiä halut heräävät miehen halutessa seksiä. Kannattaa oikeasti unohtaa pihtaaminen, jos haluaa pitää suhteen kunnossa! T. Naimisissa 14 vuotta, kolmen lapsen äiti
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko oikeasti aina käytössä? Esim. kolmen aikaan aamuyöllä, kun mies haluaa seksiä. Pihtaamista en ymmärrä, mutta en sentään ympäri vuorokauden päivystä miehen halujen mukaan.
Kyllä! Mmm. Sehän on vain ihanaa, jos mies herättää yöllä tai aamulla seksillä :) Päivä lähtee hyvin käyntiin. Ap
Toisilla on herätys töihin 05-06 välillä. Silloin ei valvomiset kesken unien kiinnosta.
Eikä aamulla ole aikaa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No helppohan se on antaa, jos koko ajan haluttaa, tai halu herää nopeasti. Mutta mitä jos näin ei ole? Jos ei halua, täytyykö silloinkin antaa? Vaikka sattuu ja tuntuu pahalta ja ahdistavalta, annettava vaan on? Silloinko suhde on hyvä?
Vai oikein sattuu. Etkö osaa lahnata vaan paikallas. Tieten tahtoenko täytyy vastaan laittaa omalle ukolle :D
Siis eikö voi sattua, jos ei pane vastaan? Voithan koittaa itse työntää valitsemaasi ruumiinaukkoosi 17cm ympärysmitaltaan/23cm pitkää esinettä yllättäen ja nopeasti ja katsoa sattuuko.
Eksäni oli siinä määrin idiootti että halusi seksiä jopa lasten läsnäollessa. Koska se ei minun käsityskykyni mukaan ollut normaalia niin minusta tuli ns. pihtaaja. Mies meni sitten paneskelemaan lapsettomia naisia.
Enpä ole katunut. nykyinen mieheni onihana, osasi säädellä seksihalujaan sopiviin tilanteisiin ja seksiä meillä harrastetaan paljon ja hyvin. Mies päätyi yhden lapsettoman kanssa yhteen ja nyt niillä on joku kriisi kun viiskymppiä kolkuttelee ja vissiin neidon goottikorsetti meinaa kiristää tai jotain...
Mä ainakin tykkään seksistä niin paljon, että koska tahansa sopii kun mies haluaa. Miehelle taas ei sovi aina kun minä haluan, koska haluaisin joka päivä 3 kertaa...
26
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies saa työntää peniksensä minuun koska tahansa ja ilman mitään lämmittelyjä. Ei ole iso muna, ihan keskikokoinen, ehkä vähän ohut muttei mikään vara. pienikään. Mutta enpä itsekään ole koskaan kuiva.
Sama meillä. Kostun kyllä ihan hyvin vaikka en kiihotusta aina tunnekaan. Sen kun häärää tovin selän takana jos on tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies saa työntää peniksensä minuun koska tahansa ja ilman mitään lämmittelyjä. Ei ole iso muna, ihan keskikokoinen, ehkä vähän ohut muttei mikään vara. pienikään. Mutta enpä itsekään ole koskaan kuiva.
Sama meillä. Kostun kyllä ihan hyvin vaikka en kiihotusta aina tunnekaan. Sen kun häärää tovin selän takana jos on tyytyväinen.
Minä kiihotun kyllä aina saman tien kun mies
vetää housuni alas. Ja aina kesken yhdynnän mies hieroo mulle ensin orkun ennen kuin panee loppuun. Toki joskus jotain esileikkiäkin on, mutta onneksi nyt ruuhkavuosissa tuollainenkin nopea seksi tyydyttää molempia. 26
En ole kenenkään käytössä. Harvemmin on tarvetta kieltäytyä, mutta molemmilla on siihen oikeus. Syynä voi olla esim. aluillaan oleva migreeni, jonka aikana ei tosiaan halua naida. Pidän hyvästä seksistä niin paljon, etten halua toisen suostuvan mielikseni, vaikkei oikeasti haluaisi/jaksaisi sillä hetkellä.
No, kun ootte yhdessä 50v, ei se seksi ole ensimmäisenä enää mielessä. Kyllä sitä tuli harrastettua ihan kivasti silloin ennen ,nyt voidaan höpötellä siitäkin.
Vuosien aikana kerran on kieltäytynyt, oli väsynyt. Pelkästään tänään on ottanut suihin ja myöhemmin ihan peruspano. Kun nainen haluaa jotain seksiä niin kahdesti ei tarvi pyytää. Tuu vähän tuonne on usein riittänyt vihjeeksi. Olen ennenkin sanonut että kun antaa hyvää niin sitä saa. Alkuun tuo oli ihmeissään mun kanssa. Kysyi jopa kuka mut on opettanut. Ei meinannut uskoa että itse opetellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta naisella on oikeus kieltäytyä seksistä, kun hän toisella kädellä syöttää alle vuoden ikäistä ja toisella kädellä pilkkoo taaperolle ruokaa lautaselle. Nähtävästi ap:n perheessä on normaalia jättää lapset keskenään ja mennä naimaan tuossakin tilanteessa? Tai kun on juuri saanut lapset autoon turvaistuimiin ja pitäisi lähteä päiväkotiin, niin mieskö voi ilmoittaa, että panettaa ja sitten jätetään lapset istuimiinsa ja mennään laittamaan kettua koloon? Tai kun puhn puhelimessa tärkeää työasiaa, niin miehellä on oikeus keskeyttää se seksin takia?
Minusta tuollainen elämä olisi kamalaa!
Vielä kamalampaa olisi elää noin aivottoman puolison kanssa. Minä luulen, että ap olettaa, että nyt puhutaan henkisesti terveistä aikuisista ihmisistä. Ei meillä ainakaan ole mitään tuollaisia ongelmia, vaikka pyrin olemaan kieltäytymättä.
Ap kirjoitti näin " Meillä ainakin on ollut suhteen alusta asti täysin selvää, että kun yhdessä ollaan niin olemme 24/7 toistemme "käytettävissä". " Missään ei ilmene myöhemminkään, että puoliso voisi valita, harrastaako seksiä vai syöttääkö lapsia. Oletusarvoisesti hän on valmiina 24/7, ei siis vain silloin, kun nukkuu.
Eli sinusta normaali fiksu terve mies ehdottaa seksiä, kun vaimo syöttää vauvaa, tai puhuu tärkeää työpuhelua? Minusta ei.
Kyllä normaali fiksu mies voi haluta seksiä, vaikka vaimo puhuu työpuhelua. Mies katselee toisessa huoneessa telkkaria, tulee pillu mieleen ja mies menee keittiöön, jossa nainen puhuu työpuhelua. Mies ei tiennyt siitä, joten totta kai hän voi haluta sitä seksiä, vaikka vaimo on puhelimessa. On sitten eri asia, ehdottaako sitä, mutta ap:n mukaan aina on oltava käytettävissä, kun toinen haluaa. Ja huomaa - hän ei rajannut, että aina kun ollaan tilanteessa, jossa molemmilla on mahdollisuus työn, levon tai muun vastaavan sijaan harrastaa seksiä.
Meillä on viimeksi ollut seksiä kesäkuussa, koska mies ei halua. Enää en halua satuttaa itseäni vonkaamalla. Itse voisin harrastaa seksiä vaikka useita kertoja päivässä. Surullista. N. tämä suhde kestänyt pian 16 vuotta, 3 lasta.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on viimeksi ollut seksiä kesäkuussa, koska mies ei halua. Enää en halua satuttaa itseäni vonkaamalla. Itse voisin harrastaa seksiä vaikka useita kertoja päivässä. Surullista. N. tämä suhde kestänyt pian 16 vuotta, 3 lasta.
Mies on uskomattoman itsekäs toimiessaan noin. Kummankaan osapuolen ei yli kuukauden seksittömyyttä parisuhteessa pitäisi joutua kestämään. Jos ei lupaa mennä vieraisiin tule, ero.Niin minä tekisin sinuna. 26
Vierailija kirjoitti:
Avokämmenestä saattaisi tulla jos mies rupeaisi pillun perässä yöuniani keskeyttämään. (Ja ei, meillä ei oikeasti tietenkään kukaan lyö ketään, mutta meillä ei myöskään herätetä toista keskellä yötä kuin hätätilanteessa.)
Todellinen suominainen :D
Seksin saamisella ja mustasukkaisuudella ei ole mitään tekemistä keskenään. Omistushaluisuus ja mustasukkaisuus on luonteenpiirre. Pettäjä pettää, vaikka kotona olisi seksiä kaksi kertaa joka päivä. Ylivoimaisesti suurin osa pettäjistä etsii siitä vaihtelua ja jännitystä elämään, hyvin harvat pettävät siksi, etteivät saisi seksiä kotona tarpeeksi. Tästä on olemassa niin paljon tutkimuksiakin, että on yllättävää, jos joku luulee pettämisen syyn olevan seksin puute.
Meillä annan miehelle aina, kun hän haluaa, yleensä joka päivä. Mies sen sijaan ei anna minulle, jollei itse halua. Hän on mustasukkainen ja kontrolloiva tyyppi, joka menettää mielenkiinnon seksiin, jos nainen sitä vaatii.
Ap kuulostaa vähän sinisilmäiseltä elämän suhteen. Hienoa, että teillä on toimiva suhde, mutta muilla ihmisillä voi olla aivan erilaisia ongelmia ja ratkaisuja niihin, kuin teillä.
Seksi voi olla joillakin myös epämiellyttävää, valitettavan harvat ovat pariutuneet sellaisen puolison kanssa, jonka kanssa seksi on jumalaista. Osalla se on tylsää tai jopa epämiellyttävää. Kiva, että teillä on jumalaista, mutta vähän epäkypsältä ajattelumallilta näkemyksesi tuntuu suuressa mittakaavassa ajatellen.
Hehheh :) Mikäs toi 40min on? Kyllä mun mies on ihan hyvin varustettu ja hyvin käy pikaisetkin. Ja ap:n kysymykseen; kyllä meilläkin voi kieltäytyä puolin ja toisin eikä siitä mitään seuraa. Mut eipä olla kumpikaan kieltäydytty koskaan, kun tykätään toisistamme ja seksistä niin paljon. Molemmilla aika ikäviä torjunta-ja vallankäyttökokemuksia historiassa, niin osataan arvostaa toisiamme. Ei mies mua aamuyöstä herättele. Ja taidan olla aika paljon muutakin kuin panonukke. Kertokaas miksi teillä on niin kova halu korostaa oikeuttanne kieltäytyä?