Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ettekö muut muka anna miehellenne milloin hän haluaa?

Vierailija
31.01.2016 |

Meillä ainakin on ollut suhteen alusta asti täysin selvää, että kun yhdessä ollaan niin olemme 24/7 toistemme "käytettävissä". Ei ole koskaan ollut ongelmia: ei mustasukkaisuutta, pettämisiä, suhde kukoistaa ja voi hyvin! Asioista ei kannata tehdä niin hankalia. Olen palstalta saanut sen kuvan, että kaikilla ei ole näin kuin meillä asiat. Seksistä ei pidä tehdä valtataistelua pihtaamalla tai kieltäytyä tekosyillä. Olen oikeastaan ylpeä siitä, ettei tarvitse kärsiä "päänsäryistä", kun seksi on jumalaista ja mieheni todella osaa asiansa. Haluttaa oikeastaan aina! Ja jos jostain syystä ei haluttaisi niin hyvin äkkiä halut heräävät miehen halutessa seksiä. Kannattaa oikeasti unohtaa pihtaaminen, jos haluaa pitää suhteen kunnossa! T. Naimisissa 14 vuotta, kolmen lapsen äiti

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin, mutta mies ei halua. Vaikeaa yhdynnän löysällä peniksekllä. Mies ei ole halunnut moneen kuukauteen. En jaksa enää laskea. Halusin ennen ja haluaisin yhä monta kertaa viikossa. Minulla on vaativa ammatti ja stressiä, seksikhän vain helpottaa sitä. Tulee paha mieli mieheni haluttomuudesta, mutta se ei ole minun vikani enkä halua painostaa häntä. Hänellä myös todella paljon työstressiä ja väsymystä. Ehkä kevään tullen...

Vierailija
22/55 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos seksi olisi jumalaista niin antaisin milloin tahansa. Se ei vain ole lähellekään jumalaista, ei oikein edes kovin siedettävää.

Onko seksi huonontunut vai ollut aina huonoa? Oletko sanonut asiasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä normaalisti aina jaksaa, voihan välillä mennä lyhemmän kaavan kautta ;) Ap

Ilmeisesti miehesi ei ole kovin isokokoinen alakerrasta. Ei ole lyhyttä kaavaa, jos mies on todella hyvin varusteltu, enkä minä ainakaan ala heräämään keskellä yötä väh. 40 minuutiksi. 

No ei kaikilla naisilla kestä innostumisessa noin pitkään. Ei minulla ainakaan mene montaa minuuttia. Tai sitten vaan mieheni tietää paremmin, miten toimin. Toisaalta miehenikin on täyspäinen, eikä heräile aamuyöstä. T. 11

Ei se 40min mene pelkästään innostumiseen, vaan innostumiseen, vartalon innostumiseen ja orgasmiin. Ennen sitä miehen on aika turha edes yrittää sisään; ei vain mahdu. Orgasmin jälkeen sitten aletaan hivuttaa sisään ja kestää jonkin aikaa, että paikat tottuu. Eikä mies ole mikään 3-minuutin laukeaja, vaan siihen menee väh. 10min.

Mies kyllä tietää mitä tekee, mutta kun kestää, niin kestää. Eikä meilläkään kukaan onneksi aamuyöstä heräile/herättele. 

Vierailija
24/55 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa, että lasten ja koiran hoitamisessa, töissä käynnissä ja sen lisäksi yliopisto-opinnoissa (100op vuodessa) on ihan tarpeeksi tekemistä. En, en todellakaan anna aina miehelleni, kun hän haluaa. 

Vierailija
25/55 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta naisella on oikeus kieltäytyä seksistä, kun hän toisella kädellä syöttää alle vuoden ikäistä ja toisella kädellä pilkkoo taaperolle ruokaa lautaselle. Nähtävästi ap:n perheessä on normaalia jättää lapset keskenään ja mennä naimaan tuossakin tilanteessa? Tai kun on juuri saanut lapset autoon turvaistuimiin ja pitäisi lähteä päiväkotiin, niin mieskö voi ilmoittaa, että panettaa ja sitten jätetään lapset istuimiinsa ja mennään laittamaan kettua koloon? Tai kun puhn puhelimessa tärkeää työasiaa, niin miehellä on oikeus keskeyttää se seksin takia?

Minusta tuollainen elämä olisi kamalaa!

Vierailija
26/55 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies saa työntää peniksensä minuun koska tahansa ja ilman mitään lämmittelyjä. Ei ole iso muna, ihan keskikokoinen, ehkä vähän ohut muttei mikään vara. pienikään. Mutta enpä itsekään ole koskaan kuiva.

Vierailija
27/55 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies soittaa ap:lle kesken tärkeän palaverin, että nyt panettaa, niin tottakai pomo ymmärtää äkkilähdön.

Vierailija
28/55 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna. 20 vuotta yhdessä ja tässä vaiheessa viimeistään osaan/uskallan/haluan sanoa, jos ei seksiä just nyt tee mieli. Mies on ottanut tuon ihan hyvin. Ei riitoja.

Vierailija
29/55 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuivaan pilluun vaan kullia. hyvältä tuntuu :D 

Vierailija
30/55 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta naisella on oikeus kieltäytyä seksistä, kun hän toisella kädellä syöttää alle vuoden ikäistä ja toisella kädellä pilkkoo taaperolle ruokaa lautaselle. Nähtävästi ap:n perheessä on normaalia jättää lapset keskenään ja mennä naimaan tuossakin tilanteessa? Tai kun on juuri saanut lapset autoon turvaistuimiin ja pitäisi lähteä päiväkotiin, niin mieskö voi ilmoittaa, että panettaa ja sitten jätetään lapset istuimiinsa ja mennään laittamaan kettua koloon? Tai kun puhn puhelimessa tärkeää työasiaa, niin miehellä on oikeus keskeyttää se seksin takia?

Vielä kamalampaa olisi elää noin aivottoman puolison kanssa. Minä luulen, että ap olettaa, että nyt puhutaan henkisesti terveistä aikuisista ihmisistä. Ei meillä ainakaan ole mitään tuollaisia ongelmia, vaikka pyrin olemaan kieltäytymättä.

Vierailija
31/55 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä harrastetaan seksiä silloin kun molemmat haluaa. Välillä monta kertaa viikossa ja jopa päivässä, sitten saattaa mennä parikin viikkoa ettei kumpaakaan haluta. Molemmilla on oikeus kieltäytyä seksistä, eikä siitä loukkaannuta tai suututa. Joskus hoitelen miehen käsin/otan suihin, samoin mies hoitelee minut jos ei itseä satu tekemään mieli seksiä. Mutta kumpikaan ei vaadi edes sitä käsi/suuhoitoa jos ei toista huvita. Yhdessä reilu 10 vuotta.

Vierailija
32/55 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla muuten esileikkiin ei mene kolme kertaa enemmän aikaa kuin mitä yhdyntä kestää... Eikä kaikilla ole ongelmaa kiihottua. Toiset ovat valmiita hyvin, hyvin nopeasti.

Vierailija
33/55 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa jotenkin oudolta. Ihan kuin oisitte toistenne masturbointivälineitä. Ethän tunne yhtä suurta rakkauttakaan puolisoasi kohtaan jokaikinen päivä?

Vierailija
34/55 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta kun 3 tuntia on polvillaan rukoillut.

Vierailija
35/55 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se on antaa

Vierailija
36/55 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä kamalampaa olisi elää noin aivottoman puolison kanssa. Minä luulen, että ap olettaa, että nyt puhutaan henkisesti terveistä aikuisista ihmisistä. Ei meillä ainakaan ole mitään tuollaisia ongelmia, vaikka pyrin olemaan kieltäytymättä.

Ap kirjoitti näin " Meillä ainakin on ollut suhteen alusta asti täysin selvää, että kun yhdessä ollaan niin olemme 24/7 toistemme "käytettävissä". " Missään ei ilmene myöhemminkään, että puoliso voisi valita, harrastaako seksiä vai syöttääkö lapsia. Oletusarvoisesti hän on valmiina 24/7, ei siis vain silloin, kun nukkuu.

Vierailija
37/55 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No helppohan se on antaa, jos koko ajan haluttaa, tai halu herää nopeasti. Mutta mitä jos näin ei ole? Jos ei halua, täytyykö silloinkin antaa? Vaikka sattuu ja tuntuu pahalta ja ahdistavalta, annettava vaan on? Silloinko suhde on hyvä? 

Vai oikein sattuu. Etkö osaa lahnata vaan paikallas. Tieten tahtoenko täytyy vastaan laittaa omalle ukolle :D

Vierailija
38/55 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avokämmenestä saattaisi tulla jos mies rupeaisi pillun perässä yöuniani keskeyttämään. (Ja ei, meillä ei oikeasti tietenkään kukaan lyö ketään, mutta meillä ei myöskään herätetä toista keskellä yötä kuin hätätilanteessa.)

Eikös pi**un puute nimenomaan ole hätätilanne?

Vierailija
39/55 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kirjoitti näin " Meillä ainakin on ollut suhteen alusta asti täysin selvää, että kun yhdessä ollaan niin olemme 24/7 toistemme "käytettävissä". " Missään ei ilmene myöhemminkään, että puoliso voisi valita, harrastaako seksiä vai syöttääkö lapsia. Oletusarvoisesti hän on valmiina 24/7, ei siis vain silloin, kun nukkuu.

Eli sinusta normaali fiksu terve mies ehdottaa seksiä, kun vaimo syöttää vauvaa, tai puhuu tärkeää työpuhelua? Minusta ei.

Vierailija
40/55 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu, mutta meillä mies taas vaatii, että minä teen aloitteen usein. Jos en tee, tulee valitusta ja mies ei ymmärrä, että kiihotun siitä, että mies tekee sen aloitteen enkä ymmärrä miksei se tee jonka nyt tekee enemmän mieli. Eli ei tuo mikään tae ole sille, että seksielämä toimii. Tosin meillä mies on ollut myös se kieltäytyjä joskus, kun on kuulemma flunssa tai pitää nukkua.

Meillä on kerran viikossa seksiä ja se on mulle ok, mutta mies haluaisi, että minä tekisin vielä lisää aloitteita. En taas syty, jos ei olla esim. Katottu leffaa tai teeveetä sylikkäin. Pitäisi kuulemma syttyä vain katsomalla miehen selkää tietokoneella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi