Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ettekö muut muka anna miehellenne milloin hän haluaa?

Vierailija
31.01.2016 |

Meillä ainakin on ollut suhteen alusta asti täysin selvää, että kun yhdessä ollaan niin olemme 24/7 toistemme "käytettävissä". Ei ole koskaan ollut ongelmia: ei mustasukkaisuutta, pettämisiä, suhde kukoistaa ja voi hyvin! Asioista ei kannata tehdä niin hankalia. Olen palstalta saanut sen kuvan, että kaikilla ei ole näin kuin meillä asiat. Seksistä ei pidä tehdä valtataistelua pihtaamalla tai kieltäytyä tekosyillä. Olen oikeastaan ylpeä siitä, ettei tarvitse kärsiä "päänsäryistä", kun seksi on jumalaista ja mieheni todella osaa asiansa. Haluttaa oikeastaan aina! Ja jos jostain syystä ei haluttaisi niin hyvin äkkiä halut heräävät miehen halutessa seksiä. Kannattaa oikeasti unohtaa pihtaaminen, jos haluaa pitää suhteen kunnossa! T. Naimisissa 14 vuotta, kolmen lapsen äiti

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu! Molemmat haluavat seksiä eikä siitä kieltäydytä jos toinen haluaa. Olen siis nainen.

Vierailija
2/55 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna aina, yleensä siihen on hyvä syy esim menkat. Joskus mies torjuu myös minun ehdotukset, mutta en siitä loukkaannu. Aina vain ei jaksa vaikka toisen mieli tekisi. Ymmärrystä puolin ja toisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oikeasti aina käytössä? Esim. kolmen aikaan aamuyöllä, kun mies haluaa seksiä. Pihtaamista en ymmärrä, mutta en sentään ympäri vuorokauden päivystä miehen halujen mukaan.

Vierailija
4/55 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en anna eikä anna mieskään. Meidän suhteessa on täysin ok myös kieltäytyä seksistä.

Vierailija
5/55 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä normaalisti aina jaksaa, voihan välillä mennä lyhemmän kaavan kautta ;) Ap

Vierailija
6/55 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen antanut, kun mies on halunnut. Ongelma onkin siinä, ettei mies halua kun noin kerran vuodessa. Eikä anna mulle, kun mä haluan. Ja mä haluaisin useemman kerran viikossa. Että oliko sulla viisauden sanoja tälläiseen tilanteeseen?

T: naimisissa 14 vuotta, lapsia kaksi

Vierailija
7/55 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No helppohan se on antaa, jos koko ajan haluttaa, tai halu herää nopeasti. Mutta mitä jos näin ei ole? Jos ei halua, täytyykö silloinkin antaa? Vaikka sattuu ja tuntuu pahalta ja ahdistavalta, annettava vaan on? Silloinko suhde on hyvä? 

Vierailija
8/55 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko oikeasti aina käytössä? Esim. kolmen aikaan aamuyöllä, kun mies haluaa seksiä. Pihtaamista en ymmärrä, mutta en sentään ympäri vuorokauden päivystä miehen halujen mukaan.

Kyllä! Mmm. Sehän on vain ihanaa, jos mies herättää yöllä tai aamulla seksillä :) Päivä lähtee hyvin käyntiin. Ap

Vierailija
9/55 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksi olisi jumalaista niin antaisin milloin tahansa. Se ei vain ole lähellekään jumalaista, ei oikein edes kovin siedettävää.

Vierailija
10/55 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jäin eilen illalla ilman, mies pihtasi eikä ollut käytettävissäni. Aamulla kertoi että oli maha kipeä. Ymmärrän hyvin enkä siitä pahastunut. Yhdessä 29 vuotta, 4 lasta.

Vierailija
11/55 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa kyllä, paitsi jos on joku oikea syy, esim kuukautiset tai sairaus. Muuten helposti arjessa unohtuisi asia kokonaan.

T. Yli 20 vuotta avioliittoa takana

Vierailija
12/55 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä normaalisti aina jaksaa, voihan välillä mennä lyhemmän kaavan kautta ;) Ap

Ilmeisesti miehesi ei ole kovin isokokoinen alakerrasta. Ei ole lyhyttä kaavaa, jos mies on todella hyvin varusteltu, enkä minä ainakaan ala heräämään keskellä yötä väh. 40 minuutiksi. 

Vierailija
13/55 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen miehelleni muutakin kuin panonukke. Niin minulla kuin hänelläkin on omat tunteet: joskus on stressiä, surua, sairautta tai jokin muu "tekosyy" milloin ei vain huvita. Itse en suostu joustamaan yöunen määrästä vaikka miehellä kuinka tekisi mieli klo 03:24 yöllä.

Kumpikaan ei pihtaa toiselta. Ihme päätelmä että jos ei anna 24/7 niin pihtaa ja käyttää seksiä vallan välineenä.

Vierailija
14/55 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies voi antaa "koska tahansa", sillä se vaatii että kasseissa on tavaraa ja että edellisestä kerrasta on sen verran aikaa että heppi seisoo jälleen. Nainen sen sijaan voi avata ne pillunsa huulet käytännössä koska vain ja laittaa vaikka liukkaria jos se siitä kiikastaa.

Vierailija
15/55 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokämmenestä saattaisi tulla jos mies rupeaisi pillun perässä yöuniani keskeyttämään. (Ja ei, meillä ei oikeasti tietenkään kukaan lyö ketään, mutta meillä ei myöskään herätetä toista keskellä yötä kuin hätätilanteessa.)

Vierailija
16/55 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti miehesi ei ole kovin isokokoinen alakerrasta. Ei ole lyhyttä kaavaa, jos mies on todella hyvin varusteltu, enkä minä ainakaan ala heräämään keskellä yötä väh. 40 minuutiksi. 

No ei kaikilla naisilla kestä innostumisessa noin pitkään. Ei minulla ainakaan mene montaa minuuttia. Tai sitten vaan mieheni tietää paremmin, miten toimin. Toisaalta miehenikin on täyspäinen, eikä heräile aamuyöstä. T. 11

Vierailija
17/55 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mies voi antaa "koska tahansa", sillä se vaatii että kasseissa on tavaraa ja että edellisestä kerrasta on sen verran aikaa että heppi seisoo jälleen. Nainen sen sijaan voi avata ne pillunsa huulet käytännössä koska vain ja laittaa vaikka liukkaria jos se siitä kiikastaa.

Ahaa. Et siis ole tietoinen, että naisen tulee olla tarpeeksi rentoutunut ja kiihottunut, jotta (ainakin iso) elin saadaan edes sisään? Ei liukkari auta, jos lihakset eivät anna periksi.

Vierailija
18/55 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin mies on sellainen ,ettei koskaan halua silloin kun minä,eikä varmasti anna. Itse  taivun aika usen kun mies haluaa. Loukkaa kyllä miehen jatkuva kieltäytyminen.

Vierailija
19/55 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole ongelmaa, koska olen hyvin nopeasti valmiina mukana kuvioissa ;) Ja saattaahan tuo lyhyt kaavakin olla suhteellinen. No, meille lyhyt kaava. Ap

Vierailija
20/55 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta ei seksi kyllä ole valtataistelun välinekään. Toisinaan on vain lähdettävä esim. töihin juuri silloin kun esim. miehen (tai minun) sattuu tehdä mieli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä