Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

valkuaiset koholla pissassa

Vierailija
15.02.2006 |

Minulla oli valkuaiset +1 koholla pissanäytteessä neuvolassa. Koskaan aiemmin ei ole ollut. Painoa oli tullut lisää vain 200g/vkko ja v.paineet hyvät. Mitä tuo voi tarkoittaa? Vien huomenna labraan näytteen mutta askarruttaa mieltä kovasti!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten vain valkovuotoa oli lorahtanut pissanäytteen sekaan.

Vierailija
2/6 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkosolut eli leukosyytit kohoaa tulehduksillisissa sairauksissa, sulla voi olla lievä pissiitti. Raskausmyrkytys ei nosta leukkareita vaan proteiiniarvoja!

Ja mitä tuohon valkovuotoon tulee... (toivottavasti et uskonut itsekään)!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassa huomasivat että valkuaiset oli plussalla. Ensimmäistä kertaa kävi minulle niin enkä osannut siitä sen kummempia ajatella. Uusi testi olikin sitten kuulemma ihan normaali. Kuitenkin viikko toisen testin jälkeen hakeuduin korkean kuumeen takia sairaalaan jossa kävi ilmi että minulla oli kohtutulehdus. Ikävä kyllä liian myöhään ja sain keskenmenon.

Ensi kerralla aion käydä yksityisellä jos vähääkään epäilyttää.

Vierailija
4/6 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai lievä pissatulehdus (siis toi pissiitti:)? Voiko se olla oireeton, mulla kun ei ole ikinä ollut pissatulehdusta ainakaan tietääkseni, eikä nytkään ole kyllä mitään oireita. Raskausviikkoja on nyt 27.

Vierailija
5/6 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkuainen=proteiinit äitiysneuvolakielessä.

Ei siis tarkoita leukosyyttejä. Ja valkovuoto runsaana VOI viedä proteiinit plussalle. On tullut monta kertaa todettua,jos pyytää hetken päästä +-näytteen jälkeen uuden näytteen ja kehoittaa tekemään huolellisen alapesun,niin proteiinit ovat pissasta poissa,hups vain!

Ja ap:lle: käväise siellä labrassa antamassa se PLV-näyte, se varmistaa asian ovatko proteiinit todella plussalla. Jos verenpaine ei ole nousussa eikä turvotuksiakaan liiämmälti ole,niin voisit olla aika huoleti ainakin raskausmyrkytyksen suhteen.

t.kätilö

Vierailija
6/6 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu molemmissa raskauksissa runsasta valkovuotoa -siis valuu paljon pikkareihin. Esikoisesta lorahti kolmien housujen läpi. Eli ihan normaalia toimintaa siis.

Tulehduksen sain esikoista odotellessa, sillon oli valkkarit just koholla mikä havaittiin rutiinikäynnillä pissasta ja menin labraan tarkempiin tutkimuksiin. Tulehdus meni ohi seuraavaan neuvolakäyntiin mennessä ja ilman lääkitystä.