Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo istuu sohvalla, juo olutta ja katsoo lätkää

Vierailija
31.01.2016 |

Minä kuljetan lapsia päiväkotiin joka päivä, laitan heille ruokaa, tiskaan, imuroin, käyn töissä ja tuon lisäksi hoidan kauppareissutkin. Viikonloput hän viettää kavereidensa kanssa baarissa katsomassa jalkapalloa ja siinä sivussa tietysti viinaa kuluu. Kotiin tullaan yöllä hirveässä humalassa tai aamulla krapulassa. Arkipäivät hän istuu sohvalla katsomassa jääkiekkoa. No, hyvä että jotain vaihtelua on, ettei pelkkää jalkapalloa katso.

Pari viikkoa sitten olin iloinen kun hän sanoi myyvänsä pleikkarin pois. Ilo oli lyhytaikaista sillä hän vain päivitti sen uuteen versioon, nyt en enää saa telkkariakaan katsoa kun pitää kuulemma pelata. Lasten kanssa hän ei jaksa tehdä mitään ja minä joudun kaikkien kotitöiden lisäksi vielä leikkimäänkin heidän kanssaan. Olen jo harkitsemassa eroa. Viimeinen niitti oli kun hän ilmoitti, että aikoo laittaa meidän säästöt uuteen autoon. Meillä on ennestäänkin ihan hyvä auto, mutta Bemari sen kuulemma olla pitää. En välillä ymmärrä naisia...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät halua tunnustaa että kotityöt jätetään miesten harteille.

Vierailija
2/17 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko vahingos nainu miehen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia naisiakin on, myös entinen vaimoni oli sellainen.

Vierailija
4/17 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi ap.  En voi sille mitään, mutta  tuli vain sellainen fiilis, ettei kertomasi ole totta 😷 

Vierailija
5/17 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi ap.  En voi sille mitään, mutta  tuli vain sellainen fiilis, ettei kertomasi ole totta 😷 

Oli totta tai ei, niin tällaistakin tapahtuu.

Vierailija
6/17 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöstä se meillä kaikilla on. Harva mies vain kehtaa tunnustaa. Mutta kyllä minä sinuna miettisin eroa. Meillä vaimo sentään tekee joskun sunnuntaina ruokaa, ei sentään keittiöä siivoa sen jälkeen. Kamalan sotkun jättää ja minä sitten siivoan, mutta oon aatellu,että hyvä kun kuitenkin tekee sen ruuan. Ja saattaa joskus imuroida, kun tarpeeksi kauan jankutan asiasta.

Vierailija
7/17 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se emakko! Itse en katsoisi tuollaista käytöstä oli sitten mies tai nainen.

Vierailija
8/17 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

rouva vetää lonkkaa😂

Vierailija
9/17 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, tuo sinun kertomasi kuulostaa naisen taivaalta. Jos eden päiväksi pääsisi tässä elämässä tuohon tilanteeseen. Olisin onnellinen. Olen aina miettinyt, miltä tuntuisi olla perheessä se joka aina saa tulla valmiiseen pöytään, siistiin kotiin, ei tarvii hoitaa lapsia,eikä vastuuta oikein mistään. Vaatteet löytyy aina puhtaana kaapista jne. Vaimosi on onnellinen ihminen, vaihtaisin osia lennossa.

Vierailija
10/17 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo istuu sohvalla ja katsoo leffoja kaiket illat. Vessanpönttö on ihan kurainen eikä siivoa sitä vaikka olen jo monesti asiasta nalkuttanut. Lastenhoito on myös minun harteillani.

Vierailija
11/17 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko näistä mihinkään 😂

Vierailija
12/17 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko näistä mihinkään 😂

Mikset usko?

Vierailija
13/17 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tunne ketään perheellistä naista joka olis joka viikonloppu baarissa ja mies mukisematta hoitais lapset. Tiedän pari jotka ovat eronneet ja nainen baareilee jokatoinen vkl, nämä eivät eronneet ap:n syiden takia! Enkä tiedä ketään naista, joka ei tekisi mitään kotitöitä. Tunnen ihan kaikenlaisia ihmisiä, köyhiä, rikkaita, akateemisia ja elämänkoululaisia. Silti kukaan näistä ei ole läheskään noin laiska!

Vierailija
14/17 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeä Chicago Iida parin vuoden päästä, kun menevät Väinön kanssa naimisiin ja tekevät lapsia :D

Vierailija
15/17 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan lukea tuo aloitus useampaan kertaan! :D Kai sulla pelaa tarjoilut matsin väliajalla?

Vierailija
16/17 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä videolla kuvataan hyvin monen nuorenparin nykyarki...sukupuoliroolit menneet sekaisin.

Vaikka AV-mammat mitä määkivät.

Vierailija
17/17 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahahaha! Tuli yks juttu mieleen, joka ei liity tähän ketjuun ollenkaan, muuta kun otsikon kanssa. Ratkiriemukas!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan