Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko tämä viesti Jumalalta?

Vierailija
31.01.2016 |

http://yle.fi/uutiset/helsingin_tuomiokirkon_vahingot_saattavat_vaatia_…

Oliko tämä viesti Jumalalta piispa Mäkiselle ja piispa Askolalle, että nyt Raamatun vääristely ja ihmisten harhaanjohtaminen alkaa loppua?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kävi nyt vain niin, ettei jumala ehtinyt vessaan.

Vierailija
2/23 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän se. Meilläkin oli keittiössä vesivahinko v. 2010. Jumala siellä huuteli, että saatanan syntiset, nyt loppuu tuo viinin kittailu. Unohti sitten, että Jeesus itse piti viinistä niin että muutti koko meren punkuksi. Ärsyttävää nepotismia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/23 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun viesti Pupu Tupunalta että leikkimökki pitää maalata kirkkain ja iloisin värein :)

Vierailija
4/23 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta (sic) miten sekaisin nuo hihhulit ovat.....

Vierailija
5/23 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. ILTALÄÄKKEET!!!

Vierailija
6/23 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän se. Meilläkin oli keittiössä vesivahinko v. 2010. Jumala siellä huuteli, että saatanan syntiset, nyt loppuu tuo viinin kittailu. Unohti sitten, että Jeesus itse piti viinistä niin että muutti koko meren punkuksi. Ärsyttävää nepotismia.

Missä raamatussa kerrotaan Jeesuksen muuttaneen meren punaviiniksi? Sekoitatkohan nyt Kaanaan häät ja Punaisen meren ylityksen?

Vierailija
7/23 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosissasko uskot aloituksen olevan jonkun uskikisen tekemän?

Vierailija
8/23 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole viesti Jumalalta, se on vesivahinko.

Vierailija
9/23 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu, että Vanhan Testamentin aikaan Jumala, halutessaan tuoda viestin, pamahti itse paikalle puhuvana ja palavana pensaana, tai passitti enkelit kirjaimellisesti kotiovelle koputtelemaan jne. mutta nykyään Jumalan viestit ovat tasoa "outo valoilmiö taivaalla", "Irmelin syylä parani" tai "Kirkon putket levisivät (onneksi vakuutus korvaa) "?

Onko Herra laiskistunut, vai mikä on, ettei enää tule suoraa puhetta taikka tulta ja tulikiveä? Symboliikalla ei pitkälle pötkitä nykyaikana. Kyllä meteoriitti Tel Avivin Gay-Prideen olisi selkeämpi kannanotto homouteen, kuin suomalaisen maidon hinnan nousu.

Vierailija
10/23 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä raamatussa kerrotaan Jeesuksen muuttaneen meren punaviiniksi? Sekoitatkohan nyt Kaanaan häät ja Punaisen meren ylityksen?

En tiedä oliko punkkua vai valkkaria. Mikä pointti tässä nyt oli?

Vierailija
11/23 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poen lain mukaan, ilman selkeää mainintaa parodioinnista tai pilailusta, ei voida tälläistä viestiä erottaa fundamentalistien vilpittömästä mielipiteestä.

Vierailija
12/23 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se pointti että Jeesus ei muuttanut mitään merta viiniksi, ei valkoiseksi eikä punaiseksi. Jos jaksoit lukea viestin loppuun etkö itse ymmärtänyt pointtia?

Vierailija
13/23 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä johtuu, että Vanhan Testamentin aikaan Jumala, halutessaan tuoda viestin, pamahti itse paikalle puhuvana ja palavana pensaana, tai passitti enkelit kirjaimellisesti kotiovelle koputtelemaan jne. mutta nykyään Jumalan viestit ovat tasoa "outo valoilmiö taivaalla", "Irmelin syylä parani" tai "Kirkon putket levisivät (onneksi vakuutus korvaa) "?

Onko Herra laiskistunut, vai mikä on, ettei enää tule suoraa puhetta taikka tulta ja tulikiveä? Symboliikalla ei pitkälle pötkitä nykyaikana. Kyllä meteoriitti Tel Avivin Gay-Prideen olisi selkeämpi kannanotto homouteen, kuin suomalaisen maidon hinnan nousu.

Jumalahan antaa nykyisin viestejä Tuksun kautta

https://www.google.fi/search?q=tuksu+tukka+jeesus&tbm=isch&tbo=u&source…

https://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Jeesus-ilmestyi-taas-talla-k…

Vierailija
14/23 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
15/23 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se pointti että Jeesus ei muuttanut mitään merta viiniksi, ei valkoiseksi eikä punaiseksi. Jos jaksoit lukea viestin loppuun etkö itse ymmärtänyt pointtia?

No Mooses, Jeesus, mitä näitä nyt oli. Jumalan voimalla ne muuttui, älä ole tollanen pilkunnussija.

Vierailija
16/23 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pilkkaajia nyt riittää mutta kun Jumalan tuomiot oikeasti alkavat, tulevat ihmiset anomaan armoa ja katumaan syntejään. Myös tätä pilkkaamistaan.

Suomi on kääntänyt selkänsä Jumalalle ja tulee saamaan tuomionsa aikanaan.

Vielä on mahdollisuus kääntyä Jeesuksen puoleen.

Hän rakastaa sinua ja haluaa pelastaa sut.

Vierailija
17/23 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Mooses, Jeesus, mitä näitä nyt oli. Jumalan voimalla ne muuttui, älä ole tollanen pilkunnussija.

Edelleen se meri EI muuttunut viiniksi. Älä anna esimerkkiä joka ei millään tavalla toimi.

Vierailija
18/23 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pilkkaajia nyt riittää mutta kun Jumalan tuomiot oikeasti alkavat, tulevat ihmiset anomaan armoa ja katumaan syntejään. Myös tätä pilkkaamistaan.

Suomi on kääntänyt selkänsä Jumalalle ja tulee saamaan tuomionsa aikanaan.

Vielä on mahdollisuus kääntyä Jeesuksen puoleen.

Hän rakastaa sinua ja haluaa pelastaa sut.

Amen!

Vierailija
19/23 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän emme voi tietää.

Ilman sen suurempia pohdintoja tai tunnekuohuja tuon kirjouitin. Miksi se sinua liikuttaa?

Vierailija
20/23 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin joku aika sitten olutpullon, jossa oli roska sisällä. Otin sen merkkinä Jumalalta, että nyt olisi aika lopettaa juopottelu.

Onneksi olen ateisti. Bottoms up!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi