Miksi naisilla pitää olla menkat??? Miksei miehett joudu kärsimään 60 päivää vuodessa vuodosta ja kivuista???? Epäreilua!
Paskaakin paskempaa! Miksi naiset joutuu kestämään? Synnytyksen kaiken! Miehet vaa heiluttelee käsiää huolettomasti viipottaessa menemään vailla kipuja! Paskaa!
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa miettiä miksi käärmeilitte, oikein teille.
Sinkkumies
Enpä muuten olekaan vedellyt yhtäläisyysmerkkejä kuukautiskipujen ja uskonnon välille. Mutta nythän se selvisi: olen ollut koko ikäni uskonnoton, eikä minulla ole koskaan ollut kuukautiskipuja. Eikä synnytystuskiakaan, koska en ole halunnut tehdä lapsia. Hienoa olla ateisti. :)
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Mammaa käärmeili sut tuskissaan ulos vaginastaan, mieti sitä!
Samaa juuri miettinyt, viimeinen vuorokausi kun mennyt aikamoisissa tuskissa, joihin ei auttanut Panadol eikä Tramal. Tässä vaiheessa auttaa itseäni kuitenkin se tieto, että nämä ovat toiseksi viimeiset kärsimyskuukautiset, jotka ikinä joudun enää kokemaan. Maaliskuussa kohdunpoistoon ja viimein pääsen näistä h*lvetillisistä kivuista ja runsaasta vuodosta eroon!
Kuule ei se ole helppoa elää joka kuukausi vertavuotavan pedon kanssa, et kyllä mekin kärsitään ihan joka kuukausi.
Vaimni miehen sai kirjoitti:
Kuule ei se ole helppoa elää joka kuukausi vertavuotavan pedon kanssa, et kyllä mekin kärsitään ihan joka kuukausi.
Aivan! Ja muulloinkin tulee henkistä kidutusta ihan tarpeeksi. Joten vetoankin tässä av-mammoihin, että voisitte lopettaa sen.
Höh, kun olisikin 60 vuorokautta. Mulla on kk-kierto 26 päivää, kestävät kerrallaan kuusi päivää.
Eli 84 päivää vuodessa.
Naiset ovat nössöjä. Miehillä jos kuukautiset olisivat, niin mitään ulinaa ei kuuluisi.
Mies joutuu kestämään naisten menkkaoikkuilua ja käymään intin eli miehillä paljon rankempaa !!
Miesten elämä on kyllä niiiin helppoa. Naisena joku gynellä käyntikin voi olla tosi kivulias, puhumattakaan synnytyskivuista ja menkkakivuista (endometrioosi yms). Miesten ei tarvi kestää mitään kipuja.
Jos valittajanaiset joutuisitta vaikka mun kanssa vaihtamaan osia, niin oisitte jo tehneet itsarin aikoja sitten.
onko 60päivää joku normi? Mä joudun "kärsimään" vuodessa max. 35päivää, eikä sekään oikeasti ole kärsimystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Enpä muuten olekaan vedellyt yhtäläisyysmerkkejä kuukautiskipujen ja uskonnon välille. Mutta nythän se selvisi: olen ollut koko ikäni uskonnoton, eikä minulla ole koskaan ollut kuukautiskipuja. Eikä synnytystuskiakaan, koska en ole halunnut tehdä lapsia. Hienoa olla ateisti. :)
Haista vittu. Kirjaimellisesti.
T. Agnostikkonainen jolla on helvetilliset menkkakivut. Aion poistattaa kohtuni heti kun täytän 30.
Vierailija kirjoitti:
Paskaakin paskempaa! Miksi naiset joutuu kestämään? Synnytyksen kaiken! Miehet vaa heiluttelee käsiää huolettomasti viipottaessa menemään vailla kipuja! Paskaa!
olisit jättänyt sen omenan ottamatta.
Miehet eivät kestäisi sitä kipua.
Menkat kompensoi sen että miesten pitää tehdä aloite ja naiset ei suostu niitä tekemään.
Mieluummin minulla olisi menkat jos silloin naiset tulisi rohkeasti juttelemaan.
Sinkkumies