Vierailija

Mielipiteitä tästä?

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (17)

Vierailija

Nuoremman kumppanin rinnalla näyttää tietenkin rupsahtaneemmalta. Vanhemman kumppanin kanssa oma naama näyttää taas niin freeshiltä.

Vierailija

Vanhemman miehen ottaneena tututkin on mulla paljon vanhempia. Onneksi on miehen lapset poika on minua vain vuoden vanhempi tytär on jo väitellyt. Ite oon amiksen käynyt mutta tulen hyvin toimeen tässäkin ympäristössä.
Hieman ulkomailla harmittaa että en osaa kuin ruotsia ja englantia. Nämä puhuvat ranskaa, italiaa ja espanjaakin. Lasten äiti on ollut kielten opettaja. Oppi kieliä niin hyvin että karkasi kai Italiaan miehen perässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kaveri seurustelee neljä vuotta nuoremman pojan kanssa. Taantunut täysin hänen tasolleen. Oma mies pari vuotta nuorempi ja hän taas on edellä montaa ikäistään vastuun kannossa yms. Riippuu ihmisestä ja kumman persoona on vahvempi. Ollaan n. 25 vuotiaita kaikki, niin tässä iässä vielä nuo muutamankin vuodet näkyvät eroissa.

Vierailija

Keski-iässä tehdyt lapset nuorentavat. Tai eivät ne nuorenna, mutta pysäyttävät sut keski-ikäiseksi. Eli sitten 55-75-vuotiaana vaikutat helposti kymmenisen vuotta ikäistäsi nuoremmalta...

Vierailija

Nuoremman kanssa tuntee itsensä ikälopuksi, vanhemman kanssa taas saan olla itse nuori.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vanhemman miehen ottaneena tututkin on mulla paljon vanhempia. Onneksi on miehen lapset poika on minua vain vuoden vanhempi tytär on jo väitellyt. Ite oon amiksen käynyt mutta tulen hyvin toimeen tässäkin ympäristössä.
Hieman ulkomailla harmittaa että en osaa kuin ruotsia ja englantia. Nämä puhuvat ranskaa, italiaa ja espanjaakin. Lasten äiti on ollut kielten opettaja. Oppi kieliä niin hyvin että karkasi kai Italiaan miehen perässä.

Moni ei osaa edes alkeellisinta englantia puhua ja vielä toistakin kieltä sen lisäksi, ei itseään kannata vähätellä ollenkaan. Hyvin kielitaitoinen ihminen olet, ole siitä ylpeä. Jos olet jo kahden kielen oppinut niin noiden muiden kielten opettelu pitäisi sujua varsin helposti.

Vierailija

Muistelisin lukeneeni tutkimuksen, että mies elää sitä pidempään, mitä nuoremman vaimon ottaa ja kääntäen eliniänodote lyhenee vanhemman naisen kumppanina. Naisilla taas ikäero lyhentää eliniänodotetta riippumatta siitä, onko mies nuorempi vai vanhempi.

Vierailija

No minulla oli ainakin kauhean tätimäinen pukeutumistyyli, kun seurustelin 15 vuotta vanhemman miehen kanssa. Mies ei tykännyt jos pukeuduin huppareihin ja tennareihin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No minulla oli ainakin kauhean tätimäinen pukeutumistyyli, kun seurustelin 15 vuotta vanhemman miehen kanssa. Mies ei tykännyt jos pukeuduin huppareihin ja tennareihin.

Kerro lisää tuosta sun pukeutumistyylistä. Kuvia myös. Minkä ikäinen olit

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nuori kumppani nuorentaa ja tekee hyvää.

Tämä on totta, kunhan ei itse rupea ottamaan suhdetta liian vakavasti pidemmällä tähtäimellä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Muistelisin lukeneeni tutkimuksen, että mies elää sitä pidempään, mitä nuoremman vaimon ottaa ja kääntäen eliniänodote lyhenee vanhemman naisen kumppanina. Naisilla taas ikäero lyhentää eliniänodotetta riippumatta siitä, onko mies nuorempi vai vanhempi.

Muistelisit? Luitko vai et

Vierailija

Olen 38 ja mieheni 50. Sinun logiikallasi minusta tuntuu / minä tunnun 5-kymppiseltä ja mieheni alle nelikymppiseltä. Joo ei, mutta eikä on vain numero.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen 38 ja mieheni 50. Sinun logiikallasi minusta tuntuu / minä tunnun 5-kymppiseltä ja mieheni alle nelikymppiseltä. Joo ei, mutta eikä on vain numero.

eikä = IKÄ

Vierailija

No ei se ikä niinkään, mut hyvässä kunnossa pitää miehen olla ja vetreä. Ite oon 47 ja mies ei kyllä mikään vanha raakki sais olla. Nyt kun oon sinkkumarkkinoilla taas niin kyllä en mitään vanhaa vaaria ottais tai kaljamahaista keski-ikäistä vaan kunnossa pitää olla, oli ikä sitten jotain väliltä 42-52 ehkäpä.

Vierailija

Isäni sisko on ollut reilut 30 vuotta naimisissa itseään 9 vuotta nuoremman miehen kanssa. Suhteen alkaessa mies oli 26 ja tätini 35. Kovasti joitakin sukulaisia ikäero ihmetytti.

Nyt tätini on eläkkeellä ja miehensä täyttänyt 60 vuotta. Tällä hetkellä heillä ikäero näyttäisi olevan päinvastoin. Heillä nuorempi on vanhentunut ja vanhempi nuorentunut.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat