Mitä tekisit, jo Nalle Puh soittaisi ovikelloasi
Kommentit (30)
Voi ihanaa. Tarjoisin sille hunajaa:)
Minä en koskaan avaa ovea, jos ei ole sovittu tapaamisesta. Katsoisin vain hiljaa tirkistysreiästä ja jättäisin asian sikseen.
Toteaisin että olipas hauska uni.. ja odottaisin koko päivän että pääsisin uudestaan nukkumaan, jos vaikka Jude Law olis seuraava vieras... ;D
Sanoisin ettei hunajaa ole! Ja kehottaisin poistumaan.
Kani
Hämmästyisin suuresti jo ennen oven avamista. Ovessamme on ikkuna. Epäilisin, että hän on eksynyt puolen hehtaarin metsästä suurempaan. Tai pikku-Ruu on taas hukassa ja etsii meiltä.
Sanoisin, ettei Risto Reipas asu täällä enää. (poikani on armeijassa)
Pääsisin ensi töikseni pelastamaan nallen hengen. Olen nimittäin aika varma, että koiramme eivät ilahtuisi vierailusta.
No, kun ei soita, niin mitäpä sitä pohtimaan...
Pyytäisi sisään, tarjoaisin teetä ja hinajaa ja yrittäisin herätellä maailman pienimpiä aivoja siihen, että Ihaa ihan tosissaan tarvitsee lääkärin apua.
Otettaisiin hunajaa ja bisseä. Juteltaisiin elämästä.
Aloittaisin psykoosilääkitykseni uudestaan.
Laulaisin: "Tää outoa on, tätä ymmärrä en..."
Nyt mä aloin odottamaan vierailijaa...
Vetäisin oven kiinni, kaataisin kahvit mukistani viemäriin ja miettisin, kuka on yön aikana käynyt sekoittamassa kahvipakettiini hallusinaatioita aiheuttavaa ainetta.
Voi kamala. Nalle Puh huppelissa olis kyllä näky:)
Vierailija kirjoitti:
Otettaisiin hunajaa ja bisseä. Juteltaisiin elämästä.
Piristäisi yksinäisen päivää. Pyytäisin päiväteelle. Puhille tietenkin vain hunajaa.
Lähtisin päivystykseen. Masennus ois vetänyt uudelle tasolle.
Antaisin halin ja kutsuisin sisään teelle.
Huutaisin äkkiä lapselle, että tule katsomaan. Rakastaa nalle puhia :D vasta sen jälkeen varmaan alkaisin ihmettelemään, että olenko psykoosissa vai näenkö unta.