Olette huonoja äitejä
Te av-mammat tällä palstalla puhutte pahaa meistä nuorista aina, kun ehditte. Olette huonoja äitejä mielestäni suorastaan ilkeitä ihmisiä. Esimerkkinä keskustelu missä pilkkaatte teinienne puhetyyliä silloin kun luin sitä keskustelua koin voimakasta myötähäpeää. Toivottavasti minusta ei tule tuollaista vanhempaa.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä susta tulee. Teinien suurin harhaluulo on se että "musta ei tule samanlaista kuin muista". Kyllä se elämä sutkin talloo vielä allensa.
Menisit sinäkin röihin siitä jaloista pyörimästä
Ootko joku yhteiskunnan syrjimä juoppo
Nuorille on omat palstat, jossa he voivat vapaasti kehua omia vanhempiaan 😊
Vierailija kirjoitti:
On minulla oikeus puolustaa meitä nuoria jos te saatte haukkua meitä selän takana
Vierailija kirjoitti:
Kyllä susta tulee. Teinien suurin harhaluulo on se että "musta ei tule samanlaista kuin muista". Kyllä se elämä sutkin talloo vielä allensa.
Sut se on tallonut moneen otteeseen
Teini rakas. Kuinka nolot olisivat sellaiset vanhemmat, jotka halutessaan kaveerata teiniensä ja näiden kavereiden kansaa, käyttäisivät jokapäiväisessä puheessaan tuota teidän kieltänne?
Veikkaanpa, että kokisitte sen hyvin, hyvin nolona ja myötähäpeän määrä olisi silloin moninkertainen. Näitäkin on nähty...
Te teinit yritätte kaikin keinoin erota vanhemmistanne ja puhetyyli, sanat yms. ovat keino siihen. ne ovat vähän kuin teidän keskinäistä salakieltänne, tarkoituksena pitää vanhemmat ulkopuolella.
Ja se kuuluu asiaan. Sama on toistunut jo useiden sukupolvien aikana.
Se, että laskemme keskenämme leikkiä puhetyylistänne, osoittaa meiltä vain rakkautta.
Tiedän, että tekin keskenänne naureskelette meille vanhemmille ja meidän tavoillemme, rakkaudella sekin.
Hyvää jatkoa sinulle, lupaan, että tämänhetkinen angstisi alkaa helpottaa muutaman vuoden päästä. Been there, done that.
Rakkaudella, vanhempi.
Teini kulta. Olen etukäteen pahoillani kohtalostasi, mutta: http://www.voice.fi/daami/suhteet/vannoitko-ettei-sinusta-tulisi-aitisi…
Oi teinivuodet! Aika, jolloin jokainen ajatus on uniikki ja mullistava. Aika, jolloin tekee aina oikein ainoana maailmassa. Olihan se hauskaa niin kauan kun sitä kesti.
Vierailija kirjoitti:
Oi teinivuodet! Aika, jolloin jokainen ajatus on uniikki ja mullistava. Aika, jolloin tekee aina oikein ainoana maailmassa. Olihan se hauskaa niin kauan kun sitä kesti.
Minäkin tiesin Kaikesta Kaiken ja olin Aina Oikeassa! Se oli kyllä huisia aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On minulla oikeus puolustaa meitä nuoria jos te saatte haukkua meitä selän takana
Mitä hyötyä aukoa turpaansa täällä?
Vierailija kirjoitti:
Ei silti tarvii puhuu pahaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tiesin Kaikesta Kaiken ja olin Aina Oikeassa! Se oli kyllä huisia aikaa.
Olitko säkin erilainen ja uniikki lumihiutale? Olihan se rankkaa kun ei kukaan muu tajunnu miten suuri viisaus mun sisällä asuu ja miten vellon kaikessa siinä tiedon tuskassa, mutta sitä helpotti se tieto että muut on vaan tyhmiä
Kaksikymppinen tietää elämän tarkoituksen. Kolmekymppinen rupeaa miettimään mikä se voisi olla. Nelikymppinen tajuaa ettei sellaista ehkä ole. Viisikymppinen viis veisaa koko kysymyksestä.
Näin tämä etenee, terveisin täti-ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ollut tuollainen teininä. Elin normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärät siten kun olet itse teini-ikäisen äiti tai isä. Itse hymyillen muistellen teini-ikäiselle itselleni ja kohtaan nyt sen toisen puolen eli äitinä olon oman teini-ikäiseni kanssa. Teini-ikäisen ehdottumuus, musta-valkoisuus ja kaikkitietävyys on vakaa ilmiö 😊
Miks osa noin julmia tunteettomia? Oletteko samanlaisia lapsillenne