laihojen ajatusmalli; minä voin syödä mitä vaan lihomatta
Tuttuni oikein mainostaa voivansa syödä mitä vaan lihomatta. Itse myös joskus 18v. Ajattelin näin itsestäni, mutta kun aineenvaihdunta muuttuu iän myötä ja ruokailutittumukset eivät niin varmasti lihoo. Monesti juuri niistä nuorena kaikista laihimmista tulee myöhemmin kaikista lihavimpia. Oletteko huomanneet?
Kommentit (5)
En ole koskaan ajatellut, syön vaan. Nelikymppinen olen.
No kyllä minä ajattelen suurinpiirtein noin, koska koko 25-vuotisen elämäni olen ollut hoikka, jopa raskausaikana kerrytin painoa ainoastaan 8 ja puoli kiloa (lapsi syntyi muutaman päivän yli lasketun ajan 3,2-kiloisena) ja viikossa näytin siltä, kuin en olisi koskaan raskaana ollutkaan. Vaikka raskausaikana söinkin oikeasti, kirjaimellisesti kuin kahden edestä.
Totta kai aineenvaihdunta joskus todennäköisesti laiskistuu, mutta miksi en ajattelisi NYT että pysyn hoikkana vaikka syön oikeastaan mitä huvittaa? Ajattelen toisin ehkä myöhemmin, ei tämä mikään absoluuttinen totuus koko loppuelämää ole :)
Minä voin syödä oikeestaan mitä vain ilman, että paino nousee. Ilmeisesti siunattu nopealla aineenvaihdunnalla. Mutta tyytyväinen olen, eipä tule huono omatunto mäkkärissä tai kotipizzassa käymisestä! Jos joskus alkaa paino nousemaan, niin sitten tietenkin muutan elintapojani. Mutta nautin nyt niin kauan kun tätä kestää! :)
En ole huomannut