Minkä ikäisenä löysit nykyisen miehesi?
Otsikossa kysymys. Minkä ikäisenä löysit nykyisen miehesi? Minkä ikäinen olet nyt ja millainen on teidän elämäntilanteenne?
Kommentit (50)
Ihanaa lukea että monet ovat olleet näin kauan yhdessä ja silti onnellisia! Voi kunpa voisin 20 vuoden jälkeen kirjoittaa tänne että ollaan oltu naimisissa yli 20 vuotta. Tavattiin kun olin 21 elettiin etäsuhteessa 2 vuotta ja sitten naimissa kohta vuoden eli toivottavasti vasta taipaleemme alussa!
Seurustelu alkoi kun olin 20, mies 22 (tosin tunsimme jotenkin jo yläasteajoilta lähtien). Nyt 12 vuotta myöhemmin olemme naimisissa (oltu pian seitsemän vuotta), yksi lapsi, koira, omakotitalo ja farmariautot...
Ihastumisen tunteet olivat selkeät 12-v lähtien. Seurustelu alkoi juuri, kun olin täyttänyt 15. Nyt olen 35 ja hänen kanssaan edelleen naimisissa, kolme lasta, omakotitalo, ammatit ja työpaikat.
45v. ja ollaan seurusteltu reilu puoli vuotta. Ei asuta vielä yhdessä.
Olin varmaan 13 v. ja mies 17 v., kun tavattiin ohimennen ekan kerran. Hän on nimittäin kaverini, johon tutustuin yläasteella, isoveli. Seurustelemaan alettiin moninaisten elämänvaiheiden jälkeen ollessani 20 v., mies 23 v. Naimisiin mentiin seuravaana vuonna mun ollessa 21 v., mies 25 v. Nyt naimisissa reilu viisi vuotta ja eka lapsi tulossa. Liitto ollut pääpiirteittäin onnellinen, varsinkin nyt viime vuosina <3 Omakotitalo maalla ja hyvä työtilanne molemmilla. Tasapainottoman ja välillä jopa hyvinkin kurjan lapsuuden ja nuoruuden omaavana en vielä parikymppisenä olisi uskonut, että ihminen voi joskus olla näin onnellinen ja tasapainoinen. Paljo olen tietysti itse tehnyt töitä pääkoppani suhteen, mutta hyvä parisuhde ja ihana puoliso on auttanut myös paljon.
Minä olin 16v ja mies 19v kun tavattiin. Nyt 27v ja 30v, yksi lapsi 2v, häät tulevana kesänä.. :)
Mä 18 ja mies 25. Nyt 13vee avoliittoa takana. 2 lasta jotka jo koulussa. Lapset tehtiin mun ollessa alle 25v. Edelleen menee hyvin ja kaikista vaikeuksista (raksaaminen, työttömyys ja vakava sairastuminen) on selvitty.
Tapasimme netissä 13-14 -vuotiaana. Livenä 17-vuotiaana. Pian olemme 26 vuotiaita. Naimisissa olemme olleet jonkin aikaa. Meille on tulossa ensimmäinen vauva.
26- vuotiaana, nyt 39 v. Kaksi lasta ja kihloissa.
Olin 17 ja nyt 45. Mieheni nuorempi. Paremmin ei vois olla.
Olin 20v. Nyt olen 43v ja lapsia on isoja ja pieniä. Yhtä rakastuneita ollaan edelleen.
Tavattiin kun olin 16. Siihen aikaan oli iso juttu hankkia kirjekavereita ulkomailta esim lehdissä olevien ilmoitusten kautta. Vastasin sitten erään ulkomaalaisen vuotta vanhemman pojan ilmoitukseen ja siitä se lähti. Oikeasti tavattiin kun olin 20 v. Nyt olen 40 ja naimisissa 18 v. Asutaan ulkomailla, yksi lapsi.
Olin 23-vuotias, nyt 28-vuotias. Omakotitalo ja kaksi lasta löytyy. Naimisissa ei olla.
25. Nyt olen 42, naimisissa, lapsia kolme alakouluikäistä.
Ylioppilaskesänä tapasin kesätöissä olevan teekkaripojan. Lähdin sitten Helsinkiin opiskelemaan. Vuoden päästä mentiin kihloihin, naimisiin, kun olin 23v.
Nyt 37 vuotta myöhemmin olemme kahden lapsen vanhempia ja ensimmäinen lapsenlapsi syntyy pian. Aika on kulunut nopeasti töitä tehden ja lapsia kasvattaen. Miehen työn vuoksi olemme olleet ulkomailla kolmeen otteeseen pari vuotta kerrallaan.
Kaikki on tähän asti mennyt hyvin!
15-vuotiaaana, mies oli 18. Yhteiseloa jo 43 vuotta. Ei nuorena aloitetut suhteet aina päädy eroon:)
29-vuotiaana. Nyt olen 35, naimisissa ollaan oltu viisi vuotta, yhteisiä lapsia on yksi ja lisäksi bonuslapsi mun edellisestä suhteesta. Mies 10 vuotta vanhempi. ♥
17 vuotiaana tapasin, nyt 23 vuotta. Ei lapsia mutta naimisiin mentiin muutama kuukausi sitten. Oma koti maalla sekä koira ja kissa :)
Haaveissa lapsi tulevaisuudessa.
20. Yhdessä oltu kohta 13 vuotta ja nyt on 1-vuotias lapsi.