Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka stressaantunut olet ollut?

Vierailija
30.01.2016 |

Itse olen niin stressaantunut, että töistä tullessani meni minulta 2-3 tuntia rauhoittua. Huusin vaan jotain ihme älämölöä ja luulin menettäväni järkeni tai vähintään jonkun touretten iskeneen päälle. Lasi viiniä sai aikaan päänsäryn ja sauna sekä orgasmi vihdoin auttoivat riekalehermoihini.
Olisikos aika vaihtaa työpaikkaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei stressejä avmammoilla, ainakaan töistä. Miehen syömisistä kyllä sitten senkin edestä.

Vierailija
2/8 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin huonosti ja liian vähän, jännitin joitakin työvuoroja. 

Vierailija
4/8 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muutin toisen maahan ja täälä ei mikään toimi. Vituttaa niin paljon että iltaisin kun pääsee kämpille karjun omassa huoneessani ja kämppikset pitävät mua hulluna. Kyllä on stressiä.

Vierailija
5/8 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon, että kävelen kämpässä edes takaisin. Ruoka ei maistu. Juoksen 10-15 km juoksulenkkejä päivittäin, ettei uupuisin ja saisin yhtään unta. Muuten makaisin silmät suurena sängyn kattoa katsoen. Välillä herään silti yöllä ylös, istun keittiössä vetämässä nappeja naamaan, että saisin loppu yöksi tajun kankaalle. Sydän hakkaa ja hikoiluttaa.

Paniikkihäiriö.

Vierailija
6/8 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki stressioireet koettu jo vuosia, mukaan lukien tässä ketjussa mainitut ja paljon muita. Myös diagnoosi, yksi monista stressiin liittyvistä joskaan ei järjen suhteen muuten ongelmia.

Vierailija
7/8 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin aina työvuoron jälkeen, aluksi luulin että mahatautia. Parin viikon jälkeen tajusin että stressiä. Hiukset alkoivat myös lähteä päästä. En tiedä oliko oma oireensa vai johtuiko oksentamisesta. En nukkunut kuin muutamia tunteja, elin kahvilla. Ihana hoitoala.

Vierailija
8/8 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti kuormittavaa työtä kun tekee paskassa työyhteisössä niin eipä ihme. Ahdistaa. Painajaiset herättävät usein. Olen lihonut sillä en nuku vaikka en edes syö juurikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi