Saa aina vähän pelätä kun tänne kirjoittaa
Oli aihe ja tekstin sisältö mikä tahansa, niin aina tulee negatiivisia ja pisteliäitä vastauksia. Ne joskus oikeasti satuttaa ja pilaa hyvänkin fiiliksen. Itse kirjoitan asioista jotka oikeasti mieltä kaihertaa ja kun odottais jotain rakentavaa keskustelua, niin jo eka kommentoija voi pilata koko aloituksen. Miksi tänne täytyy tulla purkamaan omaa pahaa oloaan?
Kommentit (17)
Ei varmaan kannata ottaa niin tosissaan. Jotkut ihan huvikseen provoileekin ja hakee juuri sitä suuttumista.
Vierailija kirjoitti:
ootsä se colon cleanser -tyyppi? XDD
MOT.
ei ap.
Minua ei satuta.Kaikki typerysten kommentit menevät pois kuin vesi hanhen selästä.
Joo. Ja täällä on stalkkereita, jotka loukkaantuvat jos vastaat heitä epämiellyttävällä tavalla johonkin ketjuun. Sitten saat paskaryöpyn jossain terveisiä mielessäsi pyörivälle naiselle. Ei ole enää mun pala kakkua.
Vierailija kirjoitti:
En kyl oo. Mikäs se semmonen tyyppi on? :D
Ap
Niinpä. Itse ajattelen, että jos itse kirjoitan tänne rehellisen vilpittömästi, on ihan sama, mitä muut siihen vastaavat.
Tai pitäisi olla, kyllä se oikeasti joskus hirvittää katsoa ketjujaan mitä siellä on vastassa.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Ja täällä on stalkkereita, jotka loukkaantuvat jos vastaat heitä epämiellyttävällä tavalla johonkin ketjuun. Sitten saat paskaryöpyn jossain terveisiä mielessäsi pyörivälle naiselle. Ei ole enää mun pala kakkua.
Voi luoja, jos ei ole pala kakkua niin olisiko kuppi teeta? Miksi pitaa raiskata omaa aidinkieltaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyl oo. Mikäs se semmonen tyyppi on? :D
Ap
Älä välitä XDD-teinistä. Se kävi jonkun colon cleanserista kyselleen aloitukselle näppärästi laittamaan että mee paskalle... Noitahan riittää. Mua ärsyttää myös kaikki tiukkapiposädekehätärkeilijät, jotka tunkee ihan hyvässä hengessä jatkuneisiin läppäketjuihin pilaamaan ilon (esim. se teinien puheesta). Pitäs vaan osata hyppiä henkisesti yli kaikki idarit.
Olen miettinyt onko kaikki mammat aina näin negatiivisia oikeasti. Tuntuu olevan naisille yleistä tällainen. Varsinkin joillekin vanhemmille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja, jos ei ole pala kakkua niin olisiko kuppi teeta? Miksi pitaa raiskata omaa aidinkieltaan?
Sanonta "it's a piece of cake" tarkoittaa etta asia on helppo. Kun halutaan sanoa etta tama ei ole minun juttuni sanotaan "it's not my cup of tea".
Ei kannata yrittaa brassailla kun ei osaa.
suomalaiset on niin negatiivisia.tänään sen taas huomasin.alkaa pännii
Minä koitan yleensä vastata tosi asiallisesti. Mutta joskus aloitus on kirjoitettu niin hyökkäävästi, että tulee pakollinen tarve vastata yhtä hyökkäävästi. Ihan typerää, mutta yksi ehkä tämän palstan koukuttavista tekijöistä.
Asiallisiin kysymyksiin vastaan asiallisesti kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Muuta ulkomaille. Ei tuoda niitä ulkomaalaisia tänne, sillä negatiivisuus karkaa silloin käsistä.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä helsinkiläiset on. Helsingissä pitää varoa ettei katso vahingossa ketään silmiin koska vihainen katse saattaa tulla aika äkkiä. Muualla Suomea saat korkeintaan iloisen hymyn. En enää koskaan aio asua kyseisessä ankean ja ilkeän ilmapiirin omaavassa paskakaupungissa
Take the best.
And LEAVE the rest.
On mielenrauhan avain.
Negatiivisten kommenttien ja haukkumisen takia en voi mennä katsomaan mitä mun viestini jälkeen lukee ja siksi kirjoitan vain vastauksia enkä tee aloituksia