Olenko friikki kun olen koska tahansa psyykkisesti ja fyysisesti valmis siihen että
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa inhalta.
Miksi niin? Ap
Mä oon sit varmaan myös. Ei haittaa vaikka heräisin siihen kesken unien. Tai siis sehän on just ihana herätys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa inhalta.
Miksi niin? Ap
Otat vapaaehtoisesti jonkun ulokkeen sisällesi? Puistattavaa.
Kuulostaa vähän ongelmaiselta. Oletteko työttömiä kumpikin ja 24/7 toistenne kanssa läsnä? Lähinnä mietin että jos sä oot paikassa A. Ja mies paikassa Ö. Niin miten tää on noin niinkuin jatkuvasti mahdollista muka? Ja sen lisäksi on vielä nukuttavakin.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa vähän ongelmaiselta. Oletteko työttömiä kumpikin ja 24/7 toistenne kanssa läsnä? Lähinnä mietin että jos sä oot paikassa A. Ja mies paikassa Ö. Niin miten tää on noin niinkuin jatkuvasti mahdollista muka? Ja sen lisäksi on vielä nukuttavakin.
Et näköjään tajunnut koko pointtia ollenkaan.
Mies ei tosiaan ole jatkuvasti työntämässä penistään sisääni, mutta kun on, niin olen aina heti valmis. Ap
Olisipa mies, joka haluaisi panna vaikka koko ajan. Kesken unien, kesken minkä vaan, olisin heti mukana. On niin turhauttavaa olla sinkku tällaisella viriliteetillä.
Kaikenlaisia irstaita pervoja sitä tulee vastaan kun tarpeeksi AV:a lukee. Suosittelen terapiaan hakeutumista.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisia irstaita pervoja sitä tulee vastaan kun tarpeeksi AV:a lukee. Suosittelen terapiaan hakeutumista.
Mikä tässä on pervoa ja irstasta? Ap
Vierailija kirjoitti:
Olisipa mies, joka haluaisi panna vaikka koko ajan. Kesken unien, kesken minkä vaan, olisin heti mukana. On niin turhauttavaa olla sinkku tällaisella viriliteetillä.
Täälä olis yksi.
Mistä tuollaisen naisen voi löytää?
T.Mies
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuollaisen naisen voi löytää?
T.Mies
Varo mitä etsit, se voi löytyä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen just tuollainen mies. Haluan naida joka päivä ja monta kertaa päivässä. Oon kestävä sängyssä. Ajattelen seksiä 24/7.
Ois kiva tutustua.
M41
Kuulostaa inhalta.