Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 25-vuotias introvertti nainen, mistä löytäisin miehen?

Vierailija
30.01.2016 |

Olen hirmuisen ujo joten minun on vaikea tehdä aloitetta. Odotan että joku päivä kiinnostava mies tulisi ja antaisi numeronsa bussissa tai kaupassa :D tiedän kyllä ettei niin tapahdu. Pitäisi varmaan kokeilla nettiä mutta mitä sivustoa? Onko tinderissä muita kuin pelimiehiä? Minulla on todella vähän ystäviä enkä oikein pidä ihmisistä, mutta halipula on joka ilta :( viime suhteestani on vuosi aikaa.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan löydät sen seuraavan miehen samalla tavalla kuin ne edellisetkin... Ja minä kun luulin että kerrankin löytyi tältä palstalta kohtalotoveri.

-Ikisinkku introvertti n28v

Vierailija
22/54 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot varmasti hyvä nainen, etköhän jonkun löydä. Ole vain oma itsesi.

Kehottaisitko sulkeutunutta ihmisvihaajaa olemaan oma itsensä, jos kyseessä olisi mies? Kutsuisitko häntä hyväksi mieheksi?

? Tuollaisia ohjeitahan miehet saa jatkuvasti. Varsinkin jos on vaikka joku ihmisvihaaja ja yli 30v poikuus tallella, niin naisten ohje on aina että kyllä se siitä, ole vain oma itsesi ja kyllä varmasti löydät jonkun!

Ohjeiden antajat ovat joko idiootteja tai haluavat ilkeyttään miehen surkeuden jatkuvan, koska jokainen vähänkään ajatteleva ihminen ymmärtää, että sellainen mies ei tule saamaan ikinä minkäänlaista naista.

Aloittajan tilanne on tietenkin toisenlainen, koska kyseessä on nuori nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on kyllä miehen näkökulmasta todellinen ohisektori. Toisaalta ujo ihmisvihaaja, mutta myöskin muiden miesten käyttämä. Ei kiitos!

Vierailija
24/54 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24 on ihan ok. Ainakin sieltä tuo vaimo mut löysi. Jos haluat laatua netistä, saatat joutua olemaan aktiivinen itsekin, joten yritä voittaa se ujoutesi ja tee aloitteita. Ehkä se on helpompaa internetissä.

Vierailija
25/54 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hirmuisen ujo joten minun on vaikea tehdä aloitetta. Odotan että joku päivä kiinnostava mies tulisi ja antaisi numeronsa bussissa tai kaupassa :D tiedän kyllä ettei niin tapahdu. Pitäisi varmaan kokeilla nettiä mutta mitä sivustoa? Onko tinderissä muita kuin pelimiehiä? Minulla on todella vähän ystäviä enkä oikein pidä ihmisistä, mutta halipula on joka ilta :( viime suhteestani on vuosi aikaa.

Ota toi naispelko 22, jos et ota niin tiedämme, että olet trolli.

Vierailija
26/54 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ymmärrä mihin helvettiin introvertti jotain miestä tai ihmissuhdetta tarvii nehän just vihaa kaikkee sellaista.

Haluavat olla vain yksin omissa mehuissaan heitä ei muut ihmiset kiinnosta.

Määritelmiä pitäisi muuttaa kyllä tämä kahtia jako ei toimi.

Opettajaksi opiskelemaan hain niin ekalla kertaa tais tössätä psykologin kysymykseen kiinnostaako minua enempi ihmiset vai asiat.

En osannut vastata ja seuraavana vuonna tuli sama kysymys ja sanoin että nyt olen vuoden miettinyt enkä tiedä vieläkään. Pääsin opiskelemaan.

Vaarallista on minusta tämä kahtia jako kun suurin osa ihmisistä ihan laskennallisestikaan voi mitenkään edustaa ääripäitä

Tämähän nyt menee vähän ohi aiheen mutta onkohan sinulla nyt hieman väärät määritelmät mielessä? Introvertti ei ole yhtä kuin ihmissuhteita tai ihmisiä vihaava. Kyllä introvertti myös nauttii ihmissuhteista ja on kiinnostunut toisista ihmisistä. Tai ei varmaan kaikki mutta minä ainakin. Energiaahan se tietysti vie introvertilta ja sen jälkeen on hyvä olla vähän aikaa "omissa mehuissaan".  Onhan tietysti ekstroverttejäkin, jotka nauttii huomion keskipisteenä olosta mutta eivät paljon välitä muusta kuin itsestään.

T. Introvertti mies joka haluaisi löytää naisen.

Vierailija
27/54 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ymmärrä mihin helvettiin introvertti jotain miestä tai ihmissuhdetta tarvii nehän just vihaa kaikkee sellaista.

Haluavat olla vain yksin omissa mehuissaan heitä ei muut ihmiset kiinnosta.

Määritelmiä pitäisi muuttaa kyllä tämä kahtia jako ei toimi.

Opettajaksi opiskelemaan hain niin ekalla kertaa tais tössätä psykologin kysymykseen kiinnostaako minua enempi ihmiset vai asiat.

En osannut vastata ja seuraavana vuonna tuli sama kysymys ja sanoin että nyt olen vuoden miettinyt enkä tiedä vieläkään. Pääsin opiskelemaan.

Vaarallista on minusta tämä kahtia jako kun suurin osa ihmisistä ihan laskennallisestikaan voi mitenkään edustaa ääripäitä

Mä vastasin asiat. Vaikka on ihmisetkin mielenkiintoisia ongelmineen. 

Sinkkumies

Vierailija
28/54 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan löydät sen seuraavan miehen samalla tavalla kuin ne edellisetkin... Ja minä kun luulin että kerrankin löytyi tältä palstalta kohtalotoveri.

-Ikisinkku introvertti n28v

Kyllä sinäkin löydät jonkun ikäisistäsi miehistä.

Vierailija
29/54 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Oon katseenkestävä ja harteikas ja lihaksikas, normaalipainoinen ja pitkä 41 v mies. Mulla on ruskeat silmät ja lyhyt musta tukka.

Kiinnostaisko ap:tä?

Vierailija
30/54 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei! Oon katseenkestävä ja harteikas ja lihaksikas, normaalipainoinen ja pitkä 41 v mies. Mulla on ruskeat silmät ja lyhyt musta tukka.

Kiinnostaisko ap:tä?

Välttele keski-ikäisiä ukkoja, ellet halua päätyä ovimatoksi, patjaksi tai synnytysautomaatiksi. :)

Vierailija
31/54 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa odottaa kotona, että joku tulee koputtamaan oveen. Itse introverttina urheilullisena miehenä lähestyin viime kesänä kadulla tällaista ujoa tyttöä, joka katsoi ja hymyili minua pitkään. No lukkoonhan se meni siitä ja jatkoin matkaa. Ihmiset tarvitsevat alkoholia tässä maassa, että normaalit sosiaaliset tapahtumat ovat mahdollisia. Ulkomailla ollessa minua on lähestynyt naiset- selvinpäin.

Vierailija
32/54 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, aloittaja! Olet ainutlaatuinen, hieno ja rakas ihminen juuri sellaisen luonteisena kuin olet :) T. mies. Ja kysymykseesi sanoisin, että on paljon ihmisiä, jotka ovat löytäneet kaltaisensa monenlaisista sinkkuilloista, sinkkutapaamisista tms., joita järjestävät ympäri maata ihan tavalliset ev.-lut. seurakunnat,EI hengellisinä tapahtumina vaan jotta ihmiset voisivat tutustua ja löytää toisiaan :) Googlaa toki vaikkapa sinkut, paikkakuntasi nimi, seurakunta, alfa-kurssi. Kun saat kiinni syvästä rakkaudesta juuri sinua kohtaan, niin seutta sinua myös etsimään rakkautta, tässä mielestäni hieno ja koskettava kuvaus syvästä rakkaudesta

Vierailija
33/54 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on kyllä miehen näkökulmasta todellinen ohisektori. Toisaalta ujo ihmisvihaaja, mutta myöskin muiden miesten käyttämä. Ei kiitos!

En ihan tajua tätä kommenttia. Avaisitko vähän? Eikö tuollaisen luonteen omaava saisi seurustella? Oman kokemukseni mukaan tuon kaltaiset ihmiset ovat vaikeasti lähestyttäviä mutta läheisilleen lojaaleja ja rakastavia kumppaneita.

Vierailija
34/54 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet kiva, osaat tehdä edes välttävää ruokaa, olet siedettävän näköinen alasti, haluat seksiä, käyt töissä (ei ole pakko) mutta en pysty elättämään sinua.

Siedät lastani välillä 4v.

Voitais tavata, missä asut? En liiku ikinä julkisilla.

T.M40v

Miksi nuori 25v nainen ottaisi vanhan keski-ikäisen miehen ja vielä tämän lapsen? 

Vierailija
35/54 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihan tajua tätä kommenttia. Avaisitko vähän? Eikö tuollaisen luonteen omaava saisi seurustella? Oman kokemukseni mukaan tuon kaltaiset ihmiset ovat vaikeasti lähestyttäviä mutta läheisilleen lojaaleja ja rakastavia kumppaneita.

Mitä avaamista tuossa nyt on? Tyyppi sanoo, ettei pidä ihmisistä. Muistaakseni miehetkin ovat ihmisiä, kuten myös muun muassa miesten kaverit ja perhe. Millaista on elämä naisen kanssa, joka vihaa niitä kaikkia?

Lisäksi tämä on hellyydenkipeyksissään alistunut kenen tahansa panopuuksi, joten eipä sellaista naista voi ottaa vakavasti. Ja ennen kaikkea lojaaleja sellaiset ei ole, koska heti huonommalla hetkellä toisen äijän syli tuntuu niin ihanalta, ja sitten mennään. Ei taida housut pysyä jalassa tällä aloittajalla.

Vierailija
36/54 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet kiva, osaat tehdä edes välttävää ruokaa, olet siedettävän näköinen alasti, haluat seksiä, käyt töissä (ei ole pakko) mutta en pysty elättämään sinua.

Siedät lastani välillä 4v.

Voitais tavata, missä asut? En liiku ikinä julkisilla.

T.M40v

Miksi nuori 25v nainen ottaisi vanhan keski-ikäisen miehen ja vielä tämän lapsen? 

Heh, yritäpä kirjoittaa samoin sanoin nelikymppisestä yh-äidistä... ;)

Vierailija
37/54 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tinderissä muitakin.

Mutta ei AP niille paina sydäntä kun on komeampia(nämä pelimiehet ja panomiehet) tarjolla. Sitten itketään, että kun kaikki miehet on pelkän pillun perässä. 

Vaikea elämä se naisten elämä kun logiikka ja analysointikyky puuttuu. 

Suurin riski olisi törmätä sinunlaiseesi, voisi mennä jopa puoli tuntia elämästä hukkaan, ennen kuin totuus paljastuisi.

Henkilöhyökkäys eikä mitään asiaa viestissä, taisi osua ja upota. Oonkohan mä pannut sua joskus? 

Vierailija
38/54 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ainutlaatuinen, hieno ja rakas ihminen juuri sellaisen luonteisena kuin olet

Kovin moni ei taida olla samaa mieltä kuin sinä --> "todella vähän ystäviä"

Ainutlaatuista tämä luonne voi olla, mutta että hienoa?! --> "enkä oikein pidä ihmisistä"

Vierailija
39/54 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, että tästä ketjusta tuli näin vihamielinen. Mulla olisi ollut yksi tyyppi mielessä, mutta ei näin vihaista ketjua viitsi suositella kenellekään. Yritä ap joskus uudelleen toisella aloituksella.

Vierailija
40/54 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää, että tästä ketjusta tuli näin vihamielinen. Mulla olisi ollut yksi tyyppi mielessä, mutta ei näin vihaista ketjua viitsi suositella kenellekään. Yritä ap joskus uudelleen toisella aloituksella.

Ei oo mitenkään uusi ilmiö täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme