Olen 25-vuotias introvertti nainen, mistä löytäisin miehen?
Olen hirmuisen ujo joten minun on vaikea tehdä aloitetta. Odotan että joku päivä kiinnostava mies tulisi ja antaisi numeronsa bussissa tai kaupassa :D tiedän kyllä ettei niin tapahdu. Pitäisi varmaan kokeilla nettiä mutta mitä sivustoa? Onko tinderissä muita kuin pelimiehiä? Minulla on todella vähän ystäviä enkä oikein pidä ihmisistä, mutta halipula on joka ilta :( viime suhteestani on vuosi aikaa.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Baarissa on helppo tutustua ihmisiin, vaikka itse ei joisikaan. Eikä suhdetta mikään pakko ole alottaa yhdenyönsuhteella, vaikka baareista/yökerhoista ensimmäiseksi tämä tuleekin mieleen. Voi vaihtaa kiinnostavien tyyppien kanssa puhelinnumeroita ja ottaa yhteyttä myöhemmin. Vaikka tekstiviestillä tai whatsapilla, jos muuten tuntuu vaikealta.
Ei ole introvertin helppo tutustua baarissa. Siellähän pitää huutaa hirveästi, että kuuluu ja heti olla sanavalmiina tutustumaan keneen tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baarissa on helppo tutustua ihmisiin, vaikka itse ei joisikaan. Eikä suhdetta mikään pakko ole alottaa yhdenyönsuhteella, vaikka baareista/yökerhoista ensimmäiseksi tämä tuleekin mieleen. Voi vaihtaa kiinnostavien tyyppien kanssa puhelinnumeroita ja ottaa yhteyttä myöhemmin. Vaikka tekstiviestillä tai whatsapilla, jos muuten tuntuu vaikealta.
Ei ole introvertin helppo tutustua baarissa. Siellähän pitää huutaa hirveästi, että kuuluu ja heti olla sanavalmiina tutustumaan keneen tahansa.
Tää on kyllä ihan totta. Helpompaa on löytää potentiaalinen tuttavuus internetistä. Chattaillessa tai whats apilla jutellessa ehtii miettiä mitä sanoo ja voi sitten tehdä päätöksen tapaamisen suhteen. Itsekin olen introvertti enkä siksi tykkää käydä baareissa joissa pitää spontaanisti jutella tuntemattomille jos halajaa tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vitussa siihen nettiä nykyään tarvitaan?
Laitat itsesi nätiksi ja menet kauppaan tunniksi klo 17:00 jälkeen, mutta ennen klo 19:00.
Tulen sekuntikellolla ottamaan aikaa kauanko menee ennen kuin ensimmäinen mies roikkuu vieressä.
Tämä oli hyvä! Pakko kokeilla heti seuraavana vapaapäivänä, yleensä töissä nääs noihin aikoihin :D
T. 25-vuotias ekstrovertti nainen joka haluaa miehen.
Ps. Tinder on perseestä
Kelpaako sulle introvertti mies? Vai oltaisiko "vaivaannuttavan samanlaisia"... t.introverttimies
Sinun kannattaa kokeilla nettiä. Koska vaikka et löytäisikään sieltä lopullista etsimääsi, se kehittää kykyäsi tutustua kasuaalisti uusiin ihmisiin. Kyllä, mahdollisten epäonnistumistenkin kautta. Tinder on helppo väline saada kahviseuraa, joten sikäli sen kautta voisit kokeilla jotain. Mutta vakavammin kannattaa panostaa vaikkapa Suomi24:ään ja OkCupidiin. Tinderissä on muitakin kuin "panomiehiä", mutta seulonta on todella vaivalloista, koska kukaan ei kerro itsestään mitään, ellet kysy. Ja sitten jos niitä matcheja alkaa olla kymmeniä tai satoja, sellaiseen tenttaamiseen kyllästyy, eikä enää jaksa edes jutella kenellekään. Kannattaa siis katsoa, olisiko perinteisemmissä treffipalveluissa joku juuri sinulle sopiva.
Voin omasta puolestani sanoa, että ilman nettideittailua olisin varmasti tällä hetkellä 25-vuotias ja seurustelusta mitään tajuamaton. Nyt olen jo jonkin aikaa ollut vakaassa parisuhteessa netin kautta. Ennen sitä minua ei ollut livenä lähestynyt kukaan sellainen, josta olisin ollut kiinnostunut. Eikä ole sen jälkeenkään. Vaikka kävin baareissa... Minulla vain on mm. sellaisia peruskriteerejä, joita ei ole tapana kysyä toiselta noin vain naamatusten. Netissä asioiden kirjoittelu sen sijaan on paljon luontevampaa. En myöskään ole helposti lähestyttävä ihminen ja miellytän vain pienehköä marginaaliryhmää miehistä. Livenä on siis aivan toivotonta. Vaadittaisiin jokin älytön sattuma. Sori vain, ei minulle kukaan järkevä nuorukainen tullut mitään flirttailemaan. Humalaisia, vanhoja ukkoja tai selvästi kehitysvammaisia kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako sulle introvertti mies? Vai oltaisiko "vaivaannuttavan samanlaisia"... t.introverttimies
Ei varmasti kelpaa. Ei kukaan nainen oo sinkkuna jos niille kelpais edes ihan tavallinen hiljainen mies. Kaikki tavoittelee samoja miehiä joista tapellaan ja loput ei kelpaa kenellekkään, vaikka ihan hyviä miehiä olis tyrkylle asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti kelpaa. Ei kukaan nainen oo sinkkuna jos niille kelpais edes ihan tavallinen hiljainen mies. Kaikki tavoittelee samoja miehiä joista tapellaan ja loput ei kelpaa kenellekkään, vaikka ihan hyviä miehiä olis tyrkylle asti.
Ei tarvitse alkaa jännämieheksi, mutta usein ongelmana on se, että tällainen mies ei ole valmis tekemään mitään kompromisseja tai eleitä miellyttääkseen toista ihmistä. Pukeutuvat harmaaseen ja tummansiniseen, eivät halua lähteä naisen kanssa kävelylle "katsomaan jotain vitun taloja ja kukkia" (ainakaan jos seksiä on jo harrastettu) ja naisen kaverit ovat "kauheita kanoja", joten ei puhettakaan hauskoista yhteisistä illanistujaisista, koska mies sanoo ei tai mököttää koko illan nurkassa ja nainen saa hävetä silmät päästään. Lomalla ei puhettakaan eksoottisista ravintoloista tai edullisista shoppailuista. Miehelle on ihan tarpeeksi jännää, kun saa harrastaa seksiä kymmenen neliön ja kolmen tähden hotellihuoneessa.
Poikaystäväni on introvertti, niin olen minäkin.
Ap katosi kuin pieru saharaan, ei se mitään miestä tarvitse kunhan kiusaa poikamiehiä ja paskassa suhteessa tuskailevia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse alkaa jännämieheksi, mutta usein ongelmana on se, että tällainen mies ei ole valmis tekemään mitään kompromisseja tai eleitä miellyttääkseen toista ihmistä. Pukeutuvat harmaaseen ja tummansiniseen, eivät halua lähteä naisen kanssa kävelylle "katsomaan jotain vitun taloja ja kukkia" (ainakaan jos seksiä on jo harrastettu) ja naisen kaverit ovat "kauheita kanoja", joten ei puhettakaan hauskoista yhteisistä illanistujaisista, koska mies sanoo ei tai mököttää koko illan nurkassa ja nainen saa hävetä silmät päästään. Lomalla ei puhettakaan eksoottisista ravintoloista tai edullisista shoppailuista. Miehelle on ihan tarpeeksi jännää, kun saa harrastaa seksiä kymmenen neliön ja kolmen tähden hotellihuoneessa.
Poikaystäväni on introvertti, niin olen minäkin.
Sinä et olekkaan sinkku kun sulle kelpasi. Ne ketkä ovat sinkkuna, ovat juuri siksi ettei heille kukaan kelpaa.
Mistä introvertille miehelle nainen?
Vierailija kirjoitti:
Mistä introvertille miehelle nainen?
Rahalla
Kiva että on tullut eloa tähän keskusteluun :) mulla on mennyt viime päivät tiiviisti töissä ja siitä palautumisessa. Taidanpa kokeilla tuota nettitreffailua kunhan ehtii enemmän keskittymään. Okcupid oli ihan uusi tuttavuus, kiitos vaan siitä vinkanneelle.
Ap