Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te, sinkut ja kaverittomat, teette viikonloppuisin?

Vierailija
30.01.2016 |

Ei puolisoa eikä kavereita. Mitä keksisi?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräilen juuri silloin kun haluan ja saan makoilla sängyssä lukien tai dataillen ilman, että joku hoputtaa tekemään aamiaista. Käyn rauhassa suihkussa tai kylvyssä, keittelen kahvia ja aamupalaa, jonka jälkeen voin mennä vaikka takaisin sänkyyn katsomaan leffaa jos huvittaa. Saatan käydä taidemuseossa ja kahvilassa, tai vaikka lenkillä. Illalla varaan saunavuoron ja sen jälkeen teen juuri sitä ruokaa mitä tekee mieli. Sitten vähän viiniä ja leffaa kynttilänvalossa. Ihanaa!

Vierailija
22/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noita tapoja viettää aikaa olis vaikka kuinka.. Nyt jo tullut monta asiaa mitkä olis mullekkin mieleisiä :) oon vaa tainnu tottua niin kovin siihen että kaikki tehtiin miehen kanssa yhdessä. Tuntuu, ettei yksin osaa tai voi tehdä mitään! Se ei ole niin.

Voisin alkaa askarrella :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole täysin ystävätön, mutta oikeita ystäviä minulla on vain yksi. Se kuulostaa tosi vähältä mutta käytännössä tuntuu riittävän ihan hyvin.

Viihdyn mainiosti itsekseni, ja sittenhän on kaikenlaista sellaista sosiaalistakin tekemistä mihin ei liity varsinaisia ystäviä - kaiken maailman sukulaisjuttuja, firman pikkujouluja, kummilapsen synttäreitä jne. Jotenkin kalenteriin ilmestyy kaikenlaista vaikkei niin paljon olekaan kavereita. Ainoaa ystävääni tapaan ehkä yhtenä viikonloppuna kuukaudessa.

Tänä viikonloppuna en aio tehdä mitään erityistä. Katson telkkaria, kuuntelen musiikkia, teen kotihommia, roikun tietokoneella, nukun paljon, luen. Luultavasti vietän huomenna ensimmäiset kaksi hereilläolotuntiani vielä sängyssä. Tykkään tosi paljon tällaisesta ja väsyisin vallan jos joutuisin joka viikonloppu tekemään jotain ihmeellistä.

Aina kun on rahaa ja yksikin ylimääräinen lomapäivä viikonlopun lisäksi, pyrin lähtemään matkalle. Matkustan pääasiassa yksin, se on kivaa sen lisäksi että on tavallaan pakko, kun ei ole niin paljon ihmisiä joiden kanssa lähteä.

Vierailija
24/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus olen käynyt lempi  bändini keikoilla yksin.

Baariin en kehtaa mennä yksin.

Muuten olen vain kotona.

Sama. Tosin nyt viime keikastakin on aikaa ja kävin keikoillakin mieluimmin viikolla kuin viikonloppuna tai juhlapyhinä, sillä viikolla tuntui helpommalta mennä yksin.

Tämä päivä meni siivotessa ja pyykkiä pestessä. Innostuin myös paistamaan blinejä. Tein tattarijauhopussin ohjeesta vain puolikkaan annoksen. Kaksi bliniä söin ( lisukkeena kylmäsavulohta, suolakurkkua, smetanaa, hienonnettua punasipulia ja hunajaa) loput taikinasta laitoin jääkaappiin. Jospa siitä saisi vielä huomennakin hyviä blinejä.

Muutenkin saatan tehdä viikonloppuna ihan aikaa vieviäkin ruokia tai leivonnaisia. Joskus olen leiponut karjalanpiirakoita tai hapanleipääkin. Teen ihan nätin kattauksenkin itselleni.

Vierailija
25/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselen kissavideoita...

aaaaaaaw ♡ söpöö :D

Vierailija
26/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn yleensä leffassa yksin, mikä on suosikkiajanvietettäni ja sen jälkeen otan hillityt kalsarit kalliilla alkoholilla. Viskikaappiin pitääkin varmaan hakea vähän täydennystä.

Vierailija
27/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teistä tunnu että elämä menee hukkaan? Kuolinvuoteella varmasti vituttaa kun elämä meni yksin viettäessä pääosin

Vierailija
28/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä sinä sen kumppanin kanssa teit? Eikö mitään niistä jutuista voi tehdä yksin vai vietittekö vain aikaanne kiehnäämällä toistenne sylissä?

Minusta maailmassa on liikaa tekemistä. Kaikkea ei ehdi, vaikka miten haluaisi.

Vierailija
29/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teistä tunnu että elämä menee hukkaan? Kuolinvuoteella varmasti vituttaa kun elämä meni yksin viettäessä pääosin

No minkäs teet. 

Eivät kaikki silti edes ole sosiaalisia.

Vierailija
30/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mieluummin viettäisin aikaa seurassa, mutta kavereita ei vaan oikein ole. Moni perheellinen viettää kuitenkin viikonloppunsa mieluiten perheen kanssa.

Muutenkin jos haluan sosiaalista elämää, niin käytännössä saan sitä itse ehdottaa. Nyt kalenterissa on kaksi "kaverimenoa" tai tapaamista, jotka molemmat ovat maaliskuulle ja molemmissa näen useampaa tuttavaa, joten mitään kovin henkilökohtaisia asioita niissä ei puhuta.

Vierailija
31/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

27: Mitä sinun kumppanisi tekee nyt, kun sinä vietät laatuaikaa av:lla?

Vierailija
32/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan counter strikeä ja tumputan. En tosin yhtä aikaa

Vierailija
33/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen sitä samaa kuin viikollakin, olen siis AV:lla, käyn välillä ulkona touhuamassa jotain ja katson telkkaria. Olen ihan suhteellisen tyytyväinen, koska paskemminkin voisi olla.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
34/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten vituttaa. Voiko jostakin hakea kavereita itselleen? Tai miehen?

Aikuisilla on jo omat kaverinsa.

Vierailija
35/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna ollessani (ja uudelle paikkakunnalle tyonpuolesta muuttaessani) viikonloput kuluivat esimerkiksi talla tavoin:

- Kiertelin kaupungilla kaupoissa

- Kavin museoissa, nayttelyissa yms.

- Leffaan! Erityisesti paivanaytokset oli kivoja, koska porukkaa tosi vahan ja ylimaaraista halya myos vahan

- Kavin erilaisissa kokoontumisissa (kuulostaa vahan hamaralta, mutta en keksinyt parempaakaan sanaa). Esimerkiksi leffaporukka kokoontui noin kerran parissa viikossa, leffan jalkeen useimmat jaivat viela juomalle tai parille.

- Hyppasin bussiin tai junaan ja menin kaymaan jossain suhteellisen lahella olevassa kaupungissa katselemassa paikkoja

- Nukuin niin paljon ja pitkaan kun huvitti

- Ostin jotain lempparisyotavaa lounaaksi

- Hengasin netissa

- Luin paljon

Tuon ensimmaisen vuoden aikana opin tykkaamaan omasta seurastani paljon enemman kuin aikaisemmin. Myos opin omaksumaan sellaisen hallavalia asenteen, etta yksinaan kahville meneminen tai leffassa pyorahtaminen ei ahdistanut ollenkaan.

Vierailija
36/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää lisää!

Vierailija
37/39 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan sängyssä ja juon kahvia.

Odotan töihin pääsyä maanantaina

Vierailija
38/39 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on myös minulla mutta seuraa hänestä ei saa, ei edes juttuseuraa.

Viikonloppuisin tykkään nukkua myöhään, herättyäni saatan käydä kaupassa, laitan ruokaa, yleensä käyn pitkällä lenkillä, jonka jälkeen lojun saunassa kauan. Välillä käyn ulkona viilentymässä ja taas saunaan. Illalla katsoon tekkkaria ja surfailen netissä. Tämä kaikki yksin.

Voi olla, että kuolinvuoteella ajattelen, että jotain olisi voinut tehdä toisin, mutta ei sitäkään tarvitse kauaa murehtia, kuolo korjaa.

Vierailija
39/39 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksessa menee aika ja perheen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän