Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihaläski + unelma

Vierailija
30.01.2016 |

Olen laihaläski, normaalipainoinen, mutten kovin urheilullinen. Löysää on ympäri kroppaa, vaikka vaatteet päällä näytänkin ihan hyvältä. Nyt sitten mietin, miten radikaalisti elämäntapoja täytyy muuttaa, jotta saisi tällaisen vartalon. Osaako kukaan arvioida, mitä vaatii? Varsinkin toi vyötärö, onko kaikille edes mahdollinen? Mun silmään tämä on aika täydellinen:

https://www.instagram.com/p/BBA5rzxmL0y/

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen laihaläski, normaalipainoinen, mutten kovin urheilullinen. Löysää on ympäri kroppaa, vaikka vaatteet päällä näytänkin ihan hyvältä. Nyt sitten mietin, miten radikaalisti elämäntapoja täytyy muuttaa, jotta saisi tällaisen vartalon. Osaako kukaan arvioida, mitä vaatii? Varsinkin toi vyötärö, onko kaikille edes mahdollinen? Mun silmään tämä on aika täydellinen:

https://www.instagram.com/p/BBA5rzxmL0y/

Niin, ja niistä nykyisistäelämäntavoista... Käyn nykyisin liikkumassa pari-kolme kertaa viikossa ja syön ihan tavallista ruokaa. Alkoholia käytän pari kertaa kuussa, herkkuja syön muutaman kerran viikossa.

Ap

Vierailija
2/9 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mimmi on kyllä treenannut paljon. Tosi kaunis!

Vierailija
4/9 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö kaikki haluaa näyttää tuolta Robinin kanssa möyhineeltä tytöltä xD

..Mutta joo tuohon kroppaan vaaditaan hyviä geenejä ja helvetinmoista treeniä. Tavallinen suomalainen laihaläski ei ehkä ikinä pääse tuohon kropan rakenteenkin takia, mutta luovuttaa ei toki kannata. Salitreeniä + aerobista treeniä kovasti ainakin 4 kertaa viikossa ja ruokavalio ehdottomasti kuntoon. Paljon kasviksia, proteiinia ja vettä ainakin 2l päivässä.

Vierailija
5/9 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama vika! Toi kuvan kroppa ois kyllä aika unelma (en haluaisi itse yhtään tuosta enempää), mutta itsekuri treenaamiseen heikko. Mistä motivaatioooo!

Vierailija
6/9 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen kropan minäkin haluan

Vierailija
7/9 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän tyyppistä salitreeniä pitäisi tehdä, jotta näyttäisi tolta? Tolla mimmillä ei ole kuitenkaan "kyttyrähartioita" tai isoja reisiä.

Vierailija
8/9 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/9 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joogaa. Paljon. Ja kaikille ei noin kapea vyötärö ole mahdollinen.