Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä hyvät ja laadukkaat farkut?

Vierailija
30.01.2016 |

Kiersin tänään varmaan kymmenisen vaatekauppaa ja en löydä MISTÄÄN enää kunnollisia farkkuja, ei voi olla totta ettei niitä valmisteta.
Myynnissä on lukuisia ohuesta materiaalista, jossa on suuri osa jotain polyesteriä ym. huonoa materiaalia ja jotka menevät muutamassa pesussa huonoiksi. Myyjätkin neuvovat ostamaan melkeinpä liian pienet kun venahtavat varmasti.

Haluan kunnolliset farkut, paksua materiaalia, laadukkaat tikkaukset, kunnolliset napit ja kestävät.
Mistä te laatutietoiset olette ostaneet kestäviä ja laadukkaita farkkuja?
Suositelkaa merkkejä. :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut monesta paikasta. Kestäviä ovat olleet Leecooper, Very nice, Levi's, Gerry Weber, Beavers, Diesel...

Vierailija
2/13 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla esprit ollu ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cambio on laatufarkku, parhaat. Saatavana kait Stockalla ja pienimmissä putiikeissa, itse ostanut Hesassa käydessä Nectarinesta.

Vierailija
4/13 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans hakusessa hyvät farkut, pillilahkeiset mutta kuitenkin sellanen rento malli mikä on mukava päällä. Ei stretchiä, pelkkää puuvillaa, ei kauhean ohutta. Saa heittää tännekin vinkkejä.

Vierailija
5/13 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Haluaisin, että ostat Freddyt. Eli ostat ne. m25

Vierailija
6/13 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levi's aina ja ikuisesti. Ei parempia voi olla.

Vierailija
7/13 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että perinteisistä naistenvaateliikkeistä et haluamiasi farkkuja löydä, mutta menepä ihan oikeaan farkkuliikkeeseen, jos sellaisen löydät, niin johan rupes Lyyti kirjottaan. Sovittele kaikessa rauhassa, älä tyydy ensimmäisiin päälle meneviin.

Vierailija
8/13 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs löytyis/ minkä merkkiset hyvät korkea vyötäröiset farkut? Tummasininen/musta väriltään.

Vierailija
9/13 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liu Jo on hyvä.

Vierailija
10/13 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Levikset on 6v vanhat ja nyt on muutama pieni reikä persuksissa. 

Tommy Hillfigereistä hajos vetoketju vuoden jälkeen.

Espritin farkut on löysiä, pitää pestä kauhean usein ellei halua kulkea pussit polvissa.

Uus kokeilu on Lee Emlyn. Tummansiniset kerran pestyt, tuntuvat ainakin napakoilta, vähäsen stretshiä pitää olla mukavuuden takia. Pääasia kuitenkin että istuvat myös vyötäröltä. Inhoan muuten napakoita mutta vyöllä kurottavia farkkuja.

Farkkuliikkeeseen menoa minäkin suosittelen. Carlings esim.

Vierailija
11/13 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan Henkka Maukasta olen ostanut viimeksi joskus loppusyksystä aivan perussiniset farkut, joissa ei ole yhtään stretchiä ja ovat normaalin paksuiset. Lahjemalli on kapea, mutta suora. Hintaa oli huimat 39,90 €.

Vierailija
12/13 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lee on hyvä merkki, laadukkaat ja napakat. Jos vain löytyy itselle sopiva malli.

Vierailija
13/13 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia kokemuksia on useammista Elloksen oman valikoiman farkuista sekä Espritin farkuista, ja näitä merkkejä en enää osta paitsi jos saa tyyliin femmalla. Molempien valikoimassa heti löystyviä, huonoa laatua olevia housuja. Semi-uudet Levikset valitettavasti myös samaa matskua, ohutta denimiä joka on OK juuri pestynä mutta jo muutaman tunnin käytön jälkeen pussittaa.

Sama ongelma kuin AP:lla siis, haluaisin kapeahkot (tiedän, flare-malli on jo kovassa huudossa Ruotsissa ja pian täällä mutta itse en ole niihin vielä valmis), paksua, löystymätöntä kangasta olevat kestävät housut. Jos joku tietää merkin jonka kaikki mallit kestää vuosia (ylipäänsä), ja päivien käyttöä ilman löystymistä, niin vinkatkaa.