Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidin eilen sitten eroahdistuksesta kärsivää koiraa ovien takana koko päivän!

Vierailija
30.01.2016 |

Huusi ja väsyi vasta tuntien jälkeen!Vähä särki hei päätä ja ei se tänään ole näyttänyt oppineen siitä mitään.
Koko perhe on aivan uuvuksissa ja kaikki äkäisiä toisillemme.
Samanlailla koira tänään raapi vessan ovea kun menin paskalle enkä ottanut mukaan..mies saa kohta jonkun aivoveritulpan kun murehtii ovia ja kuuntelee tuota kiljumista!
Kyllä koirat on sitten ihania!

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Hullu olet...

Vierailija
22/55 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä olivat alunalkaen syyt, joiden takia otitte koiran? Mistä otitte ja minkä ikäisen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kolme aikuista kodinvaihtajakoiraa eikä yhtäkään ole ollut tarve laittaa edelleen kiertoon.

Ap, sinusta huokuu tänne asti aggressio ja epätasapainoisuus sekä hukassaolo. Herkät koirat imevät kaikki omistajan tunnetilat ja voimistavat ne moninkertaisesti. Eikä välttämättä ole kyse edes siitä. Pennulla voi olla ihan älyttömästi energiaa eikä mitään käsitystä siitä, mitä saa tehdä ja mitä ei. Saatko siihen mitään kontaktia? Aloita sillä. Osta naksutin ja tee tolkuton määrä pienen pieniä ruokapalkintoja. Vaikkei koira sitten viikkoon saisi yhtään ruokaa kupista. Googlaa naksutinkoulutus, sillä saat kontaktin ja palkinnon ajoituksen osumaan parhaiten ja luultavasti nopeimmat tulokset. Eihän tuo koirareppana tajua hölkäsen pölähtävää tuosta sinun touhottamisestasi, kun ei siitä tajua aikuinen ihminenkään. Ja miehesi tuntuu suhtautuvan vihamielisesti koiraan. Heidänkin suhteessaan olisi pikaista korjattavaa. 

Vierailija
24/55 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan en ymmärrä miksi täällä ollaan niin ilkeitä ap:lle?

Vierailija
25/55 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei minun älynlahjoissani kiitos ole mitään vikaa.Olette niin noissa koiran kusen hajuisissa huurupilvissänne että jos ette keksi enää mitään järkevää sanottavaa kaivatte jotain persiistänne ja heitätte sillä.

Joo ottakaa aikuinen koira joka vaihtaa kotia siksi kun omistajan elämäntilanne vaihtuu..siis mietis nyt vähän..että otettaisiin uusi ongelmatapaus?Puhut itsesi pussiin.

Ja juuri eilen tämä suurisuisin "VOI LUOJA"-tapaus sanoi että kärsii varmaan eroahdistuksesta joten tutustuin siihen asiaan ja tämä on kuulemma se hoito.

En pääse itse asunnossa mihinkään piiloon koiralta joten koira laitetaan portin taakse jottei päse kävelemään mun perässä kokoajan.SEkun ei rauhoitu edes nukkumaan kun kävelee mun perässä joten nyt se KOITETAAN opettaa rauhoittumaan tuonne omaan paikkaansa.

Näkee meidät joten ei ole eristettynä ja huutaa silti kuin raivohullu kun liikun niin ettei näe minua!

Koitatte nyt puhua tätä koiran kautta mutta voin sanoa että koira voi ajaa ihmisen hulluuteen kun kuuntelee kiljumista tunti tolkulla ja katsoo vierestä kun se tuhoaa huonetta..

nii ja eihän sitä saa katsoa eikä komentaa eikä ottaa kontaktia ennekuin rauhoittuu..ja portin takaa ei päästetä ennenkuin rauhoittuu..mut siihen kun menee 4 tuntia niin ihmiseltä ripee pollassa ruksuttamaan...

Voi vitsi ja älkää vaan ottako niitä aikuisia koiria!!!Ne on just näitä joita laitetaan eteenpäin!!!

Ei aikuiset kodinvaihtajat suinkaan ole aina ongelmatapauksia. Monesti esim vanhukset eivät pysty en huolehtimaan lemmikeistään ja siksi joutuvat luopumaan niistä. Sitten voi perheessä vaikka puhjeta allergiaa ja sen vuoksi luovutaan. Ulkomailta sitten saa myös katukoiria, joista jotkin saattavat toki olla ongelmatapauksia mutta nämä asiat kerrotaan rehellisesti koiran kuvauksessa jottei yllätyksiä tulisi. Minulla ollut yksi rescuekoira, siskollani kaksi (tällä hetkelläkin) ja miehen veljellä myös yksi. Näistä neljästä vain yksi on "ongelmakoira" (pelkää vieraita ihmisiä hirveästi) mutta mitään tuon luokan ongelmia ei yhdelläkään näistä koirista ole ollut. Mulla on ollut myös monta kodinvaihtajaa sijaishoidossa, niin pentuja kuin aikuisia ja ei niidenkään kanssa noin vaikeaa ollut. Pennut toki pissi lattialle ja kyllä juu olivat tosi paljon mun perään, sellasia ne on!

Koeta nyt jotenkin päästä yli tuosta uhriutumisesta, ja ota itseäsi niskasta kiinni. Mikä on kun ei neuvot mene jakeluun? Olet nyt kuinka monta päivää täällä itkenyt kohtaloasi. Joojoo, tiedetään. Neuvoja et kuuntele. Miksi tungit pennun heti yksin oven taakse pitkäksi aikaa? Ei niin voi tehdä! Lue nyt vittu joku kasvatusopas tai edes täältä saadut neuvot, äläkä ala yksin sohlaamaan! Käsittelysi jälkeen se koira vasta ongelmatapaus onkin!

Vierailija
26/55 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n on pakko olla trolli! Sehän lopetti keskustelun kuin seinään siinä vaiheessa kun siihen edelliseen ketjuun alko tullo vinkkejä ja ohjeita. Ja alotti nyt uuden ketjun, jotta sais uusien ihmisten huomion.

Vierailija
27/55 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että tää on joku vitsi....Mutta joo, ei kai sitä yksin oloon totuttelua tollai aloteta, että suljetaan moneksi tunniksi? Ihan pienestä pitäen sitä pitäis harjottaa, ensin vaan oven taakse jne. Eiköhän tuo opi vielä oleen yksin, mutta ei tuo teidän asenne kauheeen hyvältä kuulosta. Tuliko toi ny jotenki yllätyksenä että koiraa joutuu kouluttamaan, ja on hermoja raastavaa? Väsytättekö  mitenkään ennen ku jää yksin, onko sillä tekemistä, tietääkö mikä on sallittua tekemistä?

Vierailija
28/55 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietämättömät paskat?Olet kyllä itse niin mainio ja keksit noin sukkelia juttuja.

Ei todellakaan olla vihamielisiä vaan melko uupuneita.Meillä on neljä lasta joten ei nyt ihan kovin vihamielisiä keritä eikä pystytä lapselle olemaan.

Mies koitti koiraa lenkille viedä niin kieltäytyi lähtemästä yhtään minnekään kun minun olisi pitänyt olla lenkittämässä.Eihän se nyt voi minua jättää sisään ja lähteä lauman toisen jäsenen kanssa ulos..juu eihän toki..voinhan toki olla koiran kanssa aina vaan ja ikuisesti ettei sille tule traumoja?

Ottaa kakalle sen mukaan ja töihin ja suihkuun?

Ja vain minä voin lenkittää?

Ymmärrän että tää on nyt niille joilla ei ole kuin koira niin liikaa mutta tämä toimii varoituksena niille jotka ajattelee sitä aikuista koiraa tai varsinkin penikkaa!

Olkaa tarkkana millaisista olosuhteista koiran otatte.

Tälle koiralle ollaan todella helliä ja saa ruokaa ja juomaa ja

saisi paljon seuraa ja paijausta jos suostuisi jonkun muun perheenjäsenen kanssa olemaan kuin minun..tätä nyt hoidetaan

mutta voi lapsiparkoja kun joutuivat sitä huutoa eilen kuuntelemaan..

Ja en sano että koira on tyhmä vaan ongelmatapaus!

Ja ongelmakoirat saattavat romuttaa koko perheen jaksamisen!

Otettiin uusi koira kun vanha kuoli.

Vierailija
29/55 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä tässä tapauksessa joo aloitetaan näin kun kärsii eroahdistuksesta ja suostuu toimimaan vain yhden henkilön kanssa.

Ja koira ei ollut edes lukitussa tilassa vaan portin takana josta näki meidät ja ideana on opettaa että rauhoittuu vaikka olisi laumasta erossa..ja minusta erossa kun ei sitä muu lauma kiinnosta kun röhnää mun kanssa.

Teinä lukisin vähän noita juttuja  mitä olen tuonne kirjoittanut aiemmin älkääkä vastatko ketjuun mitä teitä ei huvita lukea vaan haluatte vaan rääkyä jotain väliin,sovitaanko niin?

Ja jos joku tietää että olen useamman kerran täällä kertonut koirasta niin voisi sanoa että te olette monena päivänä jankuttaneet noita samoja juttuja joten voitte lopettaa aivan hyvin.

Oppaat on luettu ja nyt mennään oppaan mukaan ja koitetaan vielä ton koiran kanssa.

Helppoa ei ole ei..on todella raskasta ja kamalaa ja perhe väsynyt ja jokaisella särkee päätä ja mies on pettynyt kun koira repii paikkoja ja huutaa ja ei lähde edes perheen kanssa pellolle seikkailemaan vaan jää mielummin portaalle huutamaan mun perään.

Vierailija
30/55 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittu sä oot paska ämmä ja sun juntti miehes. Mun koira nukku mun vieressä sängyssä ja oli suihkun ovi auki, kun kävin suihkussa, että voi katsoa etten katoa mihinkään. Nyt odottaa kiltisti ja ymmärtää kun sanon ''käyn kaupassa ostamassa ruokaa, tulen kohta'', kerran ulvahtaa kun lähden ja sitten on hiljaa odottamassa ulko-oven luona kunnes tulen.

Anna koira pois ja älkää ottako mitään eläimiä.

On sulla kakaraparka jutut.

Ei koirat kuulu mihinkään sänkyyn hyvä ihminen eikä myöskään suihkuun.En usko että kukaan normaali ihminen haluaisi koiraa suihkuun mukaansa?

Ja ei tuota käytöstä voi suvaita kun katsos hän ei tyydy ulvahtamaan vaan repii sen ulko-oven kappaleiksi josta olen mennyt ulos.

Tilanne on nyt vähän eri ja nyt puhutaan ongelma koirasta ja kuinka raskasta se voi olla.

Sinulla ei ole mitään muuta elämää kuin koirankusinen sänkysi mutta meillä muilla olisi muutakin tekemistä kuin nussia koiran kanssa joten en voi suositella koiraa kenellekään.

Vierailija
31/55 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, saatko koiraan kontaktin vai et? Se olisi ihan eka harjoitus, jolle kaikki muu rakentuu.

Vierailija
32/55 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tuntuu tosi epämiellyttävältä tyypiltä. Ap, kaiva nyt ne empatianrippeesi jostain ja ota ne käyttöön. Viha kasvattaa vihaa, lämpö lämpöä.

Vierailija
33/55 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, saatko koiraan kontaktin vai et? Se olisi ihan eka harjoitus, jolle kaikki muu rakentuu.

Koira istuu,makaa,odottaa ruokansa,sanoo käskystä,tulee luokse..

Odota tässä on turha..ei malta odottaa sitten sekuntiakaan jos joutuu jäämään odottamaan kun käyn vessassa tai suihkussa tai yläkerrassa.

tai juuri tämä että ei lähde muun perheen kanssa ulos ja riehumaan niinkuin nyt koiranpenikan luulisi tekevän vaan kiljuu ulko-oven takana kun huomaa että minä jäin sisään..

Eli muutoin järki koira..nyt hoidetaan tätä eroahdistusta ja koitetaan rakentaa muuhun perheeseen kiintymystä mutta se on nollassa..

Vierailija
34/55 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juntti on se itse joka tuollaista kieltä käyttää kuin te ja juntiksi tekee sekin että ottaa koiran sänkyynsä nukkumaan joten hävetkää nyt itseänne!

Tässä nyt näkyy minkälaisia koirien omistajat ovat.Hyi mitä porukkaa.

Vierailija
35/55 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa, ap!

Kiitos!Rupeaa todella olemaan paukut loppu ja eilen vielä kun se kieltäyty tyystin lähtemästä miehen kanssa edes lenkille niin oli kyllä viime silaus.Ei lähde muun perheen kanssa ulos..olisi tänäänkin päässyt tuohon pellolle riehumaan kun muut meni pulkka mäkeen.Minä jäin sisään laittamaan vauvan vaunuihin niin se oli aivan liikaa!Huusi sitten pihassa ja repi taas ulko-oven karmeja.

Eilen koitettiin taas pitää sitä hetkittäin tossa eteisessä portin takana niin että vielä näki meidät mutta eihän sitä kiljumista voi lapsilla kuunnelututtaa..

Vittu mää oon loppu!!!

Tuli mieleen, että minkä rotuinen koiranne on ? Luin tuosta, että teillä vauva. Paimenkoirat pitävät laumaa kasassa. Tilanteenne kuulostaa kyllä ikävältä. Suosittelen ottamaan yheyttä paikalliseen koirayhdistykseen . Heiltä saa hyviä neuvoja ja vinkkejä.

Vierailija
36/55 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika että on sekaisin ihmiset.Miettikää nyt millaista kieltä te käytätte!

Siitä nyt vai ei pääse mihinkään että on olemassa ongelmakoiria.

Kerro 39 kuka olet ja missä asut jos kehtaat kertoa kuka tuollaista kieltä käyttää?Millainen ihminen mahtaa olla tuollaisen raivon takana?

Vierailija
37/55 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koiraa käytetty lääkärissä? Ottakaa yhteyttä johonkin, joka osaa käsitellä koiria tai antakaa koira pois ennen kuin on liian myöhäistä.

Tutulla oli koira, joka kärsi todella pahasta eroahdistuksesta. Tuttavalla oli useampi koira, mutta tämä yksi koira oli niin kiintynyt tuttavaani, että se alkoi olla koirallekin vaarallista. Kun tuttavani lähti töihin/kauppaan/ystävänsä luokse, koira alkoi tuhoamaan paikkoja. Milloin hyppäsi kirjahyllyn päälle kaataen sen sekä tuhoen hyllyssä olevat tavarat, repi sohvan palasiksi, repi ovenkarmet sekä järsi ovia ja niin edelleen. Eräs kerta koira hyppäsi ikkunan läpi ja lähti etsimään tuttavaani. Lopulta koira piikitettiin ikiuneen.

Vierailija
38/55 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa, ap!

Kiitos!Rupeaa todella olemaan paukut loppu ja eilen vielä kun se kieltäyty tyystin lähtemästä miehen kanssa edes lenkille niin oli kyllä viime silaus.Ei lähde muun perheen kanssa ulos..olisi tänäänkin päässyt tuohon pellolle riehumaan kun muut meni pulkka mäkeen.Minä jäin sisään laittamaan vauvan vaunuihin niin se oli aivan liikaa!Huusi sitten pihassa ja repi taas ulko-oven karmeja.

Eilen koitettiin taas pitää sitä hetkittäin tossa eteisessä portin takana niin että vielä näki meidät mutta eihän sitä kiljumista voi lapsilla kuunnelututtaa..

Vittu mää oon loppu!!!

Tuli mieleen, että minkä rotuinen koiranne on ? Luin tuosta, että teillä vauva. Paimenkoirat pitävät laumaa kasassa. Tilanteenne kuulostaa kyllä ikävältä. Suosittelen ottamaan yheyttä paikalliseen koirayhdistykseen . Heiltä saa hyviä neuvoja ja vinkkejä.

No paimenkoirahan se,ymmärrät varmaan että tilanteesta ei tule oikein mitään jos ei suostu toimimaan muun perheen kanssa ja itse en voi mihinkään lähteä kun koira saa hepulin.Se kiljuu sellaisella äänellä että perheellä menee hermot niin minuun kuin koiraankin.

Olen ottanut yhteyttä ja luin suositellut oppaat ja tämä on sitä hoitoa asiaan mutta oli se kamalaa eilen kuunnella sitä kiljumista ja koira oli itsekin aivan loppu.

Vierailija
39/55 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko koiraa käytetty lääkärissä? Ottakaa yhteyttä johonkin, joka osaa käsitellä koiria tai antakaa koira pois ennen kuin on liian myöhäistä.

Tutulla oli koira, joka kärsi todella pahasta eroahdistuksesta. Tuttavalla oli useampi koira, mutta tämä yksi koira oli niin kiintynyt tuttavaani, että se alkoi olla koirallekin vaarallista. Kun tuttavani lähti töihin/kauppaan/ystävänsä luokse, koira alkoi tuhoamaan paikkoja. Milloin hyppäsi kirjahyllyn päälle kaataen sen sekä tuhoen hyllyssä olevat tavarat, repi sohvan palasiksi, repi ovenkarmet sekä järsi ovia ja niin edelleen. Eräs kerta koira hyppäsi ikkunan läpi ja lähti etsimään tuttavaani. Lopulta koira piikitettiin ikiuneen.

Voi ei..no toi kuulostaa kuule tosi tutulta..se eilenkin sitten kun hävisin sen näköpiiristä alkoi ihan järjestelmällisesti tuhota tuota tilaa jossa oli.

Olen todella miettinyt että pitääkö koira antaa sellaiselle ihmiselle jolla on kaikki aika koiralle..en tiedä kauanko jaksaa ja uskaltaa enää yrittää...

Vierailija
40/55 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mielikuvitusta kehiin. Meet vessaan ovi auki, koiralle käsky olla paikalla. Sulla katsekontakti ja lopuksi vapautus ja palkka. Sit alkaa ovi mennä kiinni jne.

Ja paimen on vaan välillä paimen. Jos meillä toinen jäi sohvalle löhöämään, koira istui pihaan eikä suostunut liikahtamaan. Piti pakottaa pitkät matkat ennen kuin mieli siirtyi lenkkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi