Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit tällaisen viestin?

Vierailija
30.01.2016 |

Silloin kauan sitten, olin oikeasti ja vilpittömän kovasti rakastunut sinuun. Aika ja velvollisuudet pakkotivat kuitenkin toimimaan vastoin halua. Kesti vuosia unohtaa. Halusin kertoa tämän, ettei sitten tarvitse vanhana katua tekemättömiä asioita ja koska sinulla on oikeus se oikeus tietää.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et nyt ala ruikuttamaan jonkun vuosien takaisen exän perään. Noloa!

Vierailija
22/41 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen statuksen sais selville? Face ei kerro, eikä ole kuvia lapsista tai naisista. Ja joo olen nainen :) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei. Tuommoinen vain repii haavat auki, molemmin puolin, mikäli elämät on nyt erillään uomissaan.

Kuulostaa tosin siltä, ettet ole unohtanut. Jos on yhtään toivoa, että voisitte palata yhteen, niin sitten ehkä lähettäisin.

Vierailija
24/41 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä sain tuollaisen viestin. Mitäpä siitä, mä olin ja olen edelleen tosi onnellisessa parisuhteessa elämäni suurimman rakkauden kanssa ja viestin lähettäjä edelleen naimisissa. Kavereita ollaan. Mun kuumat tunteet kuihtui ja jälkikäteen tajusin, että ei se nyt ollutkaan niin isoa.

Vierailija
25/41 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuollainen "sinulla on oikeus"-löpinä on ihan pöhköä. Hänellä olisi ollut silloin oikeus tietää, mutta nyt se on vain naamioitu "minulla on oikeus kaataa plörinöitäni sinun niskaasi"-juttu.

Vierailija
26/41 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et haluakaan toimia niin, ettei vanhana kaduta, kun et lähetäkään?

Mä en näe tuossa viestissä mitään sellaista, miksi ei voisi lähettää. Ei tullut mieleenkään mikään perään ruikuttaminen tai sellainen mitä joku kirjoitti, että olisi niin kiva, että sinä siellä vielä kaihoilisit minun perääni.

Mulla tuli vain tunne, että lähettäjä haluaa viimeinkin selvittää mieltä vaivanneen asian ja ehkä pyytää anteeksi, kun ei silloin voinut tehdä mitä se toinen olisi halunnut. Ei mun mielestä sellainen ole mitenkään väärin vaikka se toinen sattuisikin olemaan nyt perheellinen tai suhteessa.

Vierailija
27/41 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ootte kaikki oikeessa, mut entäs jos hän on yksinäinen ja mä myös, niin miks ei? Erottu ei koskaan kun ei oikeen koskaan oltukaan, kun mulla oli perhe, jota en halunnut jättää.ap

Vierailija
28/41 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sisäinen tarve lähettää, niin lähetä. En ymmärrä vastaajia, joiden mukaan tuo on noloa tai loukkaavaa tai tyhmää.

Mutta jos haluat oli varovainen, niin älä lähetä. Jos haluat olla tylsä ja järkevä, älä lähetä.

Vierailija
29/41 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ootte kaikki oikeessa, mut entäs jos hän on yksinäinen ja mä myös, niin miks ei? Erottu ei koskaan kun ei oikeen koskaan oltukaan, kun mulla oli perhe, jota en halunnut jättää.ap

No mitä jos ihan vaan neutraalisti ottaisit yhteyttä ja kyselisit kuulumisia ja niistä riippuen voisitte tavata ja aika näyttäisi tuleeko mitään? Sen sijaan että heität täysin puskasta heti niskaan tollasta melodramaattista kuonaa...

Vierailija
30/41 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, toi olis kyllä järkevämpää. Äh. Jätän viestittelyn vielä tosiaan mietintään.

Vierailija
31/41 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta

Vierailija
32/41 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sen statuksen sais selville? Face ei kerro, eikä ole kuvia lapsista tai naisista. Ja joo olen nainen :) ap

Voi helevetti.. nainen ruikuttaa naisen perään. Yök.

Vierailija
33/41 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mieluummin iloinen ja reipas viesti, että mitä kuuluu. Jos ei vadtaa ja ala juttelemaan niin ei ole kiinnostunut etkä nolaa itseäsi. Älä tunnusta tunteitasi missään nimessä, siitä tulee epätasapainoinen stalkkeriviba.

Vierailija
34/41 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kännisen ihmisen viestiltä jolla yön tunteina on tullut joku ex mieleen... Sorry

Mielummin niinkuin pari aikaisempaakin sanoi, että kirjoita reipas iloinen viesti tai sit älä kirjoita ollenkaan yhtään mitään.

Vierailija
35/41 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tyyliin: Heippa, mitä kuuluu?

Vierailija
36/41 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just vähän aikaa sitten valitin kavereille, kuinka mua vituttaa romanttisissa komedioissa toistuva ummehtunut kaava, että ensin muka ei voida olla ja sitten ollaan erillään hetki ja voihan saatana en voi elää ilman sitä ja kyllä mä oisin takuulla parempi ku se sen nykynen ja sitten oksennetaan koko tukahtunut rakkaus toisen syliin suurin piirtein juuri ennen kuin se ehtii sanomaan tahdon.

JA LOPUKSI PARI VIELÄ JUMALAUTA SAA TOISENSA. VOIN KERTOA, ETTÄ NIIN SE EI MENE TODELLISESSA ELÄMÄSSÄ, EI IKINÄ.

Mene eteenpäin elämässä.

Vierailija
37/41 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen statuksen saa selville ihan kysymällä. Pistät viestiä vaikka, että hei! Tulit mieleen kun muistelin vanhoja. Mitäs sinulle kuuluu nykyään?

Vierailija
38/41 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti on täynnä tyhjää paskanjauhantaa. Ja tuliko sattumoisin näin perjantai-iltana? :D

Vierailija
39/41 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulisin tuollaisesta hyvälle mielelle, kiittäisin kivasta viestistä ja toivottaisin hyvää jatkoa. Sori vaan, kyynikot.

Vierailija
40/41 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluais saada tuollaista viestiä. 15 vuoden aikana minun elämäni on asettunut niin hyvin raiteilleen etten totisesti kaipaisi ketään vanhaa heilaa sitä sotkemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi