Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkkumiehen päivällinen kallistako?

Vierailija
30.01.2016 |

Nyt se sitten varmistui. Lihakeitto ainekset sitä talvi-iltaan tuli ostettua, kun päivällä kyseltiin.

Mielestäni vain hinta oli melkoinen 17 euroa, soijaa ostin 2 euroa, mutta sitäkin tarvitaan. Kallis ateriahinta siitä tulee, vai mitä olette mieltä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä aika kallista, jos lihakeiton ainekset tekee 15 e. Tosin olen itse kasvissyöjä, joten ei ole tuoreessa muistissa, mitä lihakeittoliha maksaa. 

Sisäpaistin hinta oli 15 euroa kilo, keittolihan 12 euroa. 

Sinkkumies

Sianniskaa saa viidellä eurolla kilo.

Vierailija
22/24 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla hinnalla tekee jo viikoksi soppaa.

No munkin mielestä oli vähän kallista, mutta hain punkut samalla CM, niin en jaksanut lähdä Lidl halvempia keittolihoja ostamaan.

Lisäksi meillä ei käytetä mitään pakastevihanneksia, vaan parhaita tuoreita raaka-aineksia.

Sinkkumies

Harvemmin kukaan yksinelävä sanoo, että "meillä ei käytetä". Lipsahdit roolistasi.

Huomasin kyllä itsekin kirjoittaessa. Onhan täällä koira ja kun välillä on elänyt parisuhteessa, niin tuo me vakiintuu helposti. Joskus puhun siis minusta ja koirastakin, että olemme tulossa silloin ja silloin. Jotkut joskus kysyy myös, että ketkä me.. olettavat siis että mulla on jotain virityksiä.

Sinkkumies

Ja kun katsot itseäsi saunan jälkeen alasti peilistä ja viisari alkaa värähtää niin naurahdat:

" Noh, pikku hölmö, sehän olemme me itse."

Se värähtää yleensä ennen saunaa.

Sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä aika kallista, jos lihakeiton ainekset tekee 15 e. Tosin olen itse kasvissyöjä, joten ei ole tuoreessa muistissa, mitä lihakeittoliha maksaa. 

Sisäpaistin hinta oli 15 euroa kilo, keittolihan 12 euroa. 

Sinkkumies

Sianniskaa saa viidellä eurolla kilo.

Kylkeä olen ostanut 4 euroa kilo CM. Tuo sika ei ole mikään suosikkini kuitenkaan.

Toinen vaihtoehto olisi ollut ostaa kampelafileitä muutama sata gramma. Halvemmaksi olisi tullut, mutta toisaalta ne olisi sitten kerralla menneetkin kaikki.

Sinkkumies

Vierailija
24/24 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas että mua ärsyttää toi jatkuvasti toistuva "Kylkeä olen ostanut 4 euroa kilo CM" tyyli

Kun puutuu city market sanasta pääte.

City marketISTA!

Ps. Tein ison kattilan siskonmakkarakeittoa. Ostin aineet LidliSTÄ. Hintaa koko kattilalle n.6e tosin käytän keitossa juureksia en vihanneksia niinku "sinkkumies"