Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamera lentokoneessa

Vierailija
30.01.2016 |

Ehkä tyhmä kysymys, mutta voiko järkkärin kuljettaa kaulassa roikkuen lentomatkan ajan? Ei veis turhaan tilaa matkatavaroista...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mutta turbulenssissa ja äkkijarrutuksessa se sun kamerasi on katossa, seinässä tai halkaisee jonkun matkustajan kallon.

Vierailija
2/6 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, ja usein on ihan järkevääkin ottaa kallis kamera käsimatkatavaroihin. Itse pakkaisin sen kyllä kameralaukkuun ja ottaisen sen matkustamoon. Näin me kuskataan tv-kameratkin, ne on niin kalliita, ettei voi edes kuvitella pistävänsä ruumaan rikottavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos vastauksista! Oon siis lentämässä pelkkien käsimatkatavaroiden kanssa ja tila on rajallinen, siks mietin asiaa:)

Vierailija
4/6 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, kiitos vastauksista! Oon siis lentämässä pelkkien käsimatkatavaroiden kanssa ja tila on rajallinen, siks mietin asiaa:)

Riippuu varmaan lentoyhtiöstä, jotkut vaatii pakkaamaan kaiken käsimatkatavaran samaan settiin, ei voi olla käsilaukkuakaan erikseen, vaan kaiken on mahduttava yhteen laukkuun ja sen paino on se tietty maksimissaan. En ole muuten nähnyt juurikaan järkkäreitä ihmisillä kaulassa koneeseen mennessä, kun sitä nyt yleensä ihmiset haluaa varjella kolhuilta. Niin etten varmaksi tiedä, voisiko se roikkua kaulassa, jos oikein tarkkoja ollaan käsimatkatavaroiden painosta ja määrästä.

Vierailija
5/6 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasitko laskea koneessa pöytää alas, syödä tai juoda jotain? Aika ahdasta ilman kaulassa roikkuvaa mötikkääkin... Kyllä varaisin sen verran tilaa, että laukkuun mahtuisi. Monet lentoyhtiöthän sallivat pienen käsilaukun (tai kameralaukun?) varsinaisen käsimatkatavaran lisäksi.

Vierailija
6/6 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuljetan järkkärin + pari putkea ihan repussa missä on jonkin verran muutakin kamaa. Laitan repun edessä olevan penkin alle, siellä se matkustaa turvallisimmin.

Aloin säilyttää reppua siellä sen jälkeen kun erehdyin kerran laittamaan repun sinne yläsäilytyslokeroon. Olin ensimmäisten joukossa koneessa joten lokero oli ihan tyhjä kun reppuni sinne laitoin. Jonkun ajan päästä lokero oli jo täynnä ja paikalle tuli joku nainen joka tempaisi minun reppuni pois lokerosta, laittoi oman kassinsa tilalle ja alkoi väkisin runnoa minun reppua sinne sekaan. Ärähdin sille, että "älä hajoita mun kameraa, anna tänne se reppu!", ja erittäin tuikeasti mulkaisin vielä päälle. Sitten laitoin repun sinne penkin alle.