Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuikelvottomia paikkoja helsingissä

Vierailija
30.01.2016 |

Mitkä kaupunginosat helsingissä ovat asuinkelvottomia?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan ihmisestä. Itse en viihtyisi Eirassa ja Kaivopuistossa. Liikaa ökyrikkaita :)

Vierailija
2/22 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lähiöt, en edes ala niitä luettelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri mieltä kummankin kanssa :-D

Vierailija
4/22 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikat joissa metro pysähtyy kalasataman jälkeen. Lukuunottamatta kulosaarta ja joitain rantaisia osia Herttoniemessä. Mutta pitää olla oma auto.

Vierailija
5/22 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki Helsinki-3/4 alueet ja myös osa Helsinki-2 alueista. Siellähän on jotain Pitäjänmäkeäkin ja Lassilaa tarjolla Helsinki-2:ssa. Sinnepäin suuntaan raja kulkee Munkkivuoressa ja Niemenmäessä. Toisaalta Arabianranta kuuluu HKI-3:seen, mitä en pitäisi ihan huonoimpana asuinalueena.

Vierailija
6/22 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Vuosaaressa 10 vuotta ja Herttoniemessä 4 vuotta. Ei valittamista, helpot kulkuyhteydet ja luontoa ja merta. Naapurit toki joskus ärsyttää, mutta sellasta se on.

Vierailija
7/22 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myllypuro on tosi kauhee paikka.

Vierailija
8/22 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat kommentoijat, jotka vähekysvät Itä-Helsinkiä ovat itse alunperin jostain landelta, Perä-Hikiän Pussinperän kylästä. Eivät tunne Helsinkiä ollenkaan. Esittävät olevansa jotain "yläluokkaa" vain unelmissaan, jossa kuvittelevat että Helsingissä "keskusta" on "hienoa" aluetta :D

Jos olisit oikeasti kermaperse stadista, luulis, että sulla olis paljonkin kavereita Kulosaaressa, Kaitalahdessa, Jollaksessa ym.

Vierailija
9/22 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on taas näitä, jotka asettavat oman tärkeytensä muiden yläpuolelle. Säälittävää.

Helsingissä ei ole ainoatakaan asuinkelvotonta aluetta. Tällaisen väittäjä kertoo olevansa itse yksinkertainen pyrkyri. Huvittavaa.

Vierailija
10/22 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siellä joitain yksittäisiä kerrostalokeskittymiä, joiden meininki on sellaista, että sinne ei kyllä mielellään mene eikä varsinkaan muuta asumaan.

Vierailija
11/22 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kehä ykkösen sisäpuolella ja suurin osa myös ulkopuolella on asuinkelvotonta. Asuinkelpoisi paikkoja Helsingissä on Paloheinä ja osa Torpparinmäestä ja Pakilasta.

Vierailija
12/22 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on taas näitä, jotka asettavat oman tärkeytensä muiden yläpuolelle. Säälittävää.

Helsingissä ei ole ainoatakaan asuinkelvotonta aluetta. Tällaisen väittäjä kertoo olevansa itse yksinkertainen pyrkyri. Huvittavaa.

Kontulassa pari vuotta sitten lutikkaongelma ja huumeita vedettiin ihan avoimesti. Asuin silloin siellä pakosta vähän aikaa joten tiedän. Eihän se asumista estä mutta aika epämiellyttävää ja sanoisin että asuntoni ötököineen ja naapureiden huume- ja viinasekoilujen takia oli asuinkelvoton.

Vierailija
13/22 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuutonen jatkaa. Minä TIEDÄN mitkä ovat SIJAINNILTAAN hyviä alueita ja mistä ihmiset ovat HALUKKAITA maksamaan paljon. Olen käynyt kaikilla Helsingin alueilla henkilökohtaisesti, ja asunut 40 vuotta Helsingin hyvillä alueilla.

Lähtökohtaisesti kaikki HKI-1 alueet kelpaavat. Se on keskusta-aluetta, johon mm. Eira, Kamppi ja Jätkäsaari kuuluvat. HKI-2:ssa arvostettuja alueita ovat mm. Lauttasaari, Munkkiniemi-Munkkivuori, Kallio, Töölö, Meilahti, Pasila, jne. HKI-3:ssa voi ainoastaan Vanhakaupunkia/Toukolaa pitää jotenkin arvostettuna. HKI-4 on täyttä paskaa. Muut ovat OUT: joku Käpylä/Paloheinä/Herttoniemi tai Pitäjänmäki haiskahtavat nenään jo pitkälle. Samaten Malmi/Pakila vieläkin enemmän. Itä-Helsinki Aurinkolahtineen on täysin OUT, ihan jo pelkän SIJAINNIN vuoksi, mutta myös mamujen vuoksi. Mikäli narkkareita ja mamuja haluaa välttää isommin, joutuu myös laittamaan ISON VIIVAN Kallion/Pikku-Huopalahden/Pasilan yli.

Vierailija
14/22 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kontulassa pari vuotta sitten lutikkaongelma ja huumeita vedettiin ihan avoimesti. Asuin silloin siellä pakosta vähän aikaa joten tiedän. Eihän se asumista estä mutta aika epämiellyttävää ja sanoisin että asuntoni ötököineen ja naapureiden huume- ja viinasekoilujen takia oli asuinkelvoton.

Nyt nauratti.

Luteita on ympäri Helsingin, myös ns. arvoalueilla. Syy luteiden invaasioon on matkustelussa. Esim. NewYorkin viiden tähden hotelleissakin on luteita.

Huumeita vedetään ihan missä vaan, sekään asia ei ole rajoittunut vain yhteen tai kahteen kaupunginosaan. Itse asiassa eräs tuttavai, joka työkseen on tekemisissä huumeasioiden kanssa, kertoi, että monet sellaisetkin ihmiset, joista asia on vaikea uskoa, päättäjät, johtajat jne. käyttävät huumeita, jopa niitä vahvoja. Heillä se ilmeisesti on ns. hanskassa, toisilla sitten repeää.

Joten ei mennyt läpi tuokaan argumentti, vaikka myönnän, että varmasti ei ole kiva asua huumehörhön naapurina, missään päin.

Vierailija
15/22 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole tietoinen että itä-helsingissä asuu myös pikimustia miehiä

Vierailija
16/22 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne Sipoon kyljessä olevat ovat aika karuja. Infra puuttuu melkein kokonaan ja pitkä matka kaikkialle. Ei siinä mitään jos maalla haluaa asua, mutta ei siitä ehkä Helsingin hintoja haluaisi maksaa.

Vierailija
17/22 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en muuttaisi Jätkäsaaren vaikka maksettaisiin. Tai Kalastamaan.

Vierailija
18/22 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt nauratti.

Luteita on ympäri Helsingin, myös ns. arvoalueilla. Syy luteiden invaasioon on matkustelussa. Esim. NewYorkin viiden tähden hotelleissakin on luteita.

Huumeita vedetään ihan missä vaan, sekään asia ei ole rajoittunut vain yhteen tai kahteen kaupunginosaan. Itse asiassa eräs tuttavai, joka työkseen on tekemisissä huumeasioiden kanssa, kertoi, että monet sellaisetkin ihmiset, joista asia on vaikea uskoa, päättäjät, johtajat jne. käyttävät huumeita, jopa niitä vahvoja. Heillä se ilmeisesti on ns. hanskassa, toisilla sitten repeää.

Joten ei mennyt läpi tuokaan argumentti, vaikka myönnän, että varmasti ei ole kiva asua huumehörhön naapurina, missään päin.

Jos naapuri käyttää huumeita niin ettei sitä edes huomaa niin eikai siitä osaa valittaa. Nyt oli ehkä kyse siitä haluaako asua alueella jossa on halpojen vuokrien takia keskittymä ihmisiä joille käyttö on ongelma ja sitten riehutaan..ja kukaan ei tee mitään. Jos Eirassa joku sekoilee on poliisi paikalla heti. Jos Kontulassa, niin...

Vierailija
19/22 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan ihmisestä. Itse en viihtyisi Eirassa ja Kaivopuistossa. Liikaa ökyrikkaita :)

Luulen, että viihtyisit, täällä on tosi mukavaa ja rauhallista, ihmiset on ystävällisiä, ei sellaista kuin ihmiset usein kuvittelee.

Vierailija
20/22 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Eirassa joku sekoilee on poliisi paikalla heti. Jos Kontulassa, niin...

Joo, täältä poistetaan häiriköt heti ja aina on poliisit kyttäämässä jossakin kohtaa, koska on niin paljon suurlähetystöjä eira/ullanlinna/kaivopuisto akselilla.

Täällä on tosi rauhallista yleensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi