Pelimies haluaa lapsen kanssani! D:
Okei mammat, jelppikääs vähän. Eli tilanne on tämä: olen tutustunut erääseen mieheen jo vuosia sitten - kyseessä pahimman luokan pleijeri, johon menin ihastumaan ja joka lopulta särki sydämeni, koska olisin halunnut enemmän ja hän taas halusi bilettää ja panna. Emme ole olleet pitkään aikaan missään tekemisissä, itse olen ollut parissa pitkässä suhteessa, nyt sinkkuna. Hänelläkin on takana kuitenkin muutamia parisuhteita. Jotenkin olemme taas viime aikoina päätyneet pitämään yhteyttä ja harrastamaan seksiä. Olemme ikään kuin tutustuneet nyt uudelleen, 13 vuotta ensitapaamisemme jälkeen. Vaikka tunnistan taustalla yhä saman vanhan pleijerin ja olen siksi ollut tosi varovainen (ja päätellyt, että pidetään vähän aikaa nyt kivaa), mies onkin alkanut osoittaa toisenlaista kiinnostusta. Mies on siis todella hyvännäköinen ja saisi takuulla kenet tahansa - itse olen enemminkin vaatimaton ja harmaampi naapurintyttö, enkä läheskään "samaa tasoa" hänen kanssaan. Kaikesta huolimatta mies on alkanut puhua parisuhteesta ja siitä, että haluaisi lapsen kanssasi. Hän on jo muutamankin kerran puhunut siitä, että haluaisi kanssani oikean suhteen, mutta olen itse jotenkin ohittanut nämä ulostulot ja ajatellut, että hän vain sekoilee.
Kertokaa mitä teen! En vaan jotenkin voi uskoa, että hän voisi oikeasti olla kiinnostunut minusta. Olen myös jo nuorena iskostanut mieleeni, että pelimiestä ei voi kesyttää, eivätkä he koskaan muutu. Eivätkä varmaan koskaan täysin muutukaan, mutta onko teillä muilla kokemusta tällaisesta miehestä? Olenko ihan idiootti? :D
Kommentit (24)
Mä tiedän useammankin miehen (ja naisen), jotka ovat kolmekymppisinä rauhoittuneet ja perustaneet perheen, vaikka takana on jos jonkinlaista säätöä. Mutta eihän siitä takeita ole.
En tietenkään tiedä toisten osapuolten tarinoita, miksi parisuhteet ovat päättyneet, mutta miehen mukaan ne eivät tuntuneet "oikeilta". Hän oli kuitenkin lähes 7 vuoden parisuhteessa tuossa välillä. En pidä itseäni mitenkään rumana tai epäviehättävänä, mutta enemmän low maintenance -naisena kuin ne bileprinsessat. Mies on itse siis todella huomiotaherättävän hyvännäköinen, pitkä jne. Itse en edes pidä huomiosta, olen todella pienikokoinen, mutta mies tuntuu kuitenkin tykkäävän.
Hän on siis toivonut parisuhdetta kanssani jo useamman kuukauden, mutta en ole näitä toiveita juuri noteerannut. En ole tyhmä, enkä tippaakaan pikkuvaimotyyppinen, vaan itse toki vaatisin aivan samat oikeudet kuin hänellä, jos suhteeseen päätyisin hänen kanssaan. En edes harkitsisi muuta kuin avointa sellaista.
AP
Niin, kyllä monilla on ollut tapana jollakin tapaa rauhoittua kolmenkympin tietämillä ja alkaa nähdä maailmaa oman navan ulkopuolellakin.
Mies on kuitenkin siis ollut muutamassa suhteessa. Tiedätkö, miksi ne ovat päättyneet?