Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei helsinkiläiset lapsiperheet!

Olisiko ihana joskus iltaisin tai viikonloppuna päästä ilman lapsia hoitamaan asioita, tapaamaan ystäviä tai vaikka yksin kodin ulkopuolelle rentoutumaan?

Yleisestä keskustelusta saa huomata, että tällaista lastenhoitajan tarvetta selkeästi olisi, mutta jostain syystä en ainakaan itse ole juuri ko. lastenhoitajan hakemisiin törmännyt; tuntuu, että jostain syystä kysyntä ja tarjonta eivät tässä kohtaa.

Olen 29 -vuotias lähihoitaja ja etsin tällaista satunnaista tai keikkaluonteista lastenhoitotyötä Helsingistä (myös Vantaa ja Espoo mahdollisia). Olen työskennellyt hoitajan tehtävissä useamman vuoden vanhustyössä, mutta suurimman osan työhistoriastani on kerryttänyt kuitenkin lastenhoito: Olen työskennellyt sekä määräaikaisena lastenhoitajana perheissä että yksityisenä perhepäivähoitajana. Lapset ovat olleet iältään vauvaikäisistä eskarilaisiin. Olen hoitanut kerrallaan maksimissaan neljää lasta täysipäiväisesti. Minulla on kokemusta myös erityistarpeisten lasten hoitamisesta, mm. cp -vamma, epilepsia ym.

Lasten hoitaminen on minulle hyvin luontevaa ja uskonkin olevani juuri siinä työssä parhaimmillani. Leikitän, laulatan, pidän sylissä, leivon yhdessä lapsen kanssa, kehitän pelejä ja leikkejä, loruttelen, luen, askartelen, ulkoilen, aina lapsen iän ja kehitysvaiheen mukaan. Itselleni luontaisesti touhuilen kotitöitä lasten hoivaamisen ohessa tai mm. heidän päiväuniensa aikana.

Olen saanut kasvaa isossa perheessä, joten myös sisarusten lasten hoivaaminen ja "kotimiehenä" oleminen on kuulunut elämääni aina. Työntekijänä olen huolellinen, kunnioittava, joustava ja oma-aloitteinen. Omaan ensiaputaidot. Olen savuton, eikä minulla ole lemmikkejä, joskaan ei mitään niitä vastaankaan.

Mikäli kiinnostuksesi heräsi, laitathan minulle viestiä pminna@jippii.fi, niin voimme jatkaa keskustelua sähköpostitse/ puhelimitse. En vastaa mahdolliseen viestiketjuun täällä.

Yt. Minna

• ylös 1
  • alas 1

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla