Tästä taas näkee miten tärkeää miehelle on saada poika
Turha väittää muuta!
Kommentit (11)
Mitä muuta voi odottaa perheenisältä, jonka lapsilla on nimet Chastity, Christalyn, Nayalyn ja Nakayla. Pojan nimeksi pitäisi laittaa Tapany.
Eräälle tuttavapariskunnalle kävi niin, että ultra näytti poikaa ja maailmaan tulikin tyttö. Toivottavasti Penan viides tytär ei kärsi isäntä asenteesta.
Vierailija kirjoitti:
Eräälle tuttavapariskunnalle kävi niin, että ultra näytti poikaa ja maailmaan tulikin tyttö. Toivottavasti Penan viides tytär ei kärsi isäntä asenteesta.
Siis isänsä asenteesta.
Tottakai! Mun mies puhuu aina niistä kavereista, joille tulee tyttö, epäionistujina. Luonnollisesti poika toivotumpi ja odotetumpi. Onneksi voin sen hänelle antaa.
Minun on hyvin vaikea ymmärtää näitä poikafiksoituneita miehiä. Usein siihen vielä liittyvät kliseiset kuvitelmat "kalakaverista" ja "suvun nimen jatkajasta". Sama koskee naisia, joiden pitää väkisin saada se tyttö, jota voi sitten pukea prinsessaröyhelöihin ja jonka kanssa voi tehdä "tyttöjen juttuja". Minusta olisi ollut todella ahdistavaa olla vanhemmilleni ensisijaisesti sukupuoleni edustaja eikä ihan vain lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai! Mun mies puhuu aina niistä kavereista, joille tulee tyttö, epäionistujina. Luonnollisesti poika toivotumpi ja odotetumpi. Onneksi voin sen hänelle antaa.
Tais sultakin jäädä bilsantunti väliin kun vehtasit vaan sen ukkos kanssa.
Minulla on sisaruksina vain tyttöjä. Kyllä isä meidän kanssa kävi kalassa,pelasi jalkapalloa, osti autoja ja junia leluiksi, vei autonäyttelyihin jne. Mutta osti myös nukkekodin. Tuli mukaan kauppaan ostamaan ekat kuukautissuojat. Mietti hääpuvun mallia.
Tytöt voivat tehdä ihan samoja juttuja kuin pojat ja päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Minun on hyvin vaikea ymmärtää näitä poikafiksoituneita miehiä. Usein siihen vielä liittyvät kliseiset kuvitelmat "kalakaverista" ja "suvun nimen jatkajasta". Sama koskee naisia, joiden pitää väkisin saada se tyttö, jota voi sitten pukea prinsessaröyhelöihin ja jonka kanssa voi tehdä "tyttöjen juttuja". Minusta olisi ollut todella ahdistavaa olla vanhemmilleni ensisijaisesti sukupuoleni edustaja eikä ihan vain lapsi.
Hyvä vastaus, etenkin tuo viimeinen lause :)
Tapasin kolme siskoani (oli alun perin 4 tyttöä, mutta yksi heitä kuollut) eka kertaa isäni kuoleman jälkeen perinnönjaossa. Minä olen esikoinen ja kolme muuta uudesta liitosta. (Ennen minua vanhempani saivat pojan, joka menehtyi melkein heti parin päivän ikäisenä).
Yhdellä siskoista on kaksi tyttöä ja toisella yksi tyttö, kolmannella ei lapsia. Minulla yksi tytär, eli tyttövoittoista on.
Kun tuli lapsenlapsista puhe, kerroin että tyttärelläni on kaksi poikaa. Tämä kahden tyttären äiti sanoi "Ai he ovat poikia" ja huokaisi päälle kaihoisasti. Isäni oli koko elämänsä surullinen, kun ei poikaa enää saanut.
No nyt sitten on yhden tyttären äiti saanut POJAN! Jeeah! :D
Mun mies halusi tyttöjä, mutta tein sille kaksi poikaa. :D
No, onneksi sillä on tytär edellisestä liitosta. Elää jotenkin siinä käsityksessä, että tytöt on helpompia. Täytyy kyllä myöntää, että hänen tyttönsä onkin ihan superkiltti ja helppo. Myös vanhempi pojistamme. Nuorimmainen on sitten vähän.. kröhöm, "tempperamentrisempi" tapaus.
Odotan innolla tytön teini-ikää. ;)
Kyllä mies pojista sitten innostui alku"järkytyksen" jälkeen, että saa jalkapallokaverin nyt sitten. Ekaa poikaa ei noi hommat kiinnosta. Saa nähdä, jos tästä nuorimmasta sitten. :)
Kari Pena, hehe.