Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutin 30 kiloa. Nyt minua sanotaan ensimmäistä kertaa elämässäni kauniiksi.

Vierailija
30.01.2016 |

En laihduttanut ulkonäöllisistä syistä, vaan terveydellisistä syistä. Itsetuntoni ei ollut huono lihavanakaan. Olen täsmälleen sama ihminen kuin 30 kiloa sitten.

Minua oikeasti ottaa päähän se, että vasta nyt minua sanotaan kauniiksi. Mitään muuta muutosta minussa ei ole tapahtunut, vain kilot hävinneet. Pukeudun samalla tavalla, mutta pienempiin vaatteisiin. Hiukset ovat ihan täsmälleen samanlaiset, pitkät, maantienväriset, suorat. En edelleenkään meikkaa.

Voiko yhtään suoremmin sanoa, että lihava on ruma ja hoikka on kaunis? :(

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tyytyväinen. Maailmassa on vaikka miten paljon ihmisiä, joita ei koskaan sanota kauniiksi.

Vierailija
2/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samalla tavalla. Ja arvaapa, miten kivaa oli, kun lihoin takaisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hoikka aina ole kaunis, mutta läski ei ikinä ole.

Vierailija
4/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se menee! vaikka monesta ylipainoisesta saattaa tuntua pahalta niin fakta on se että laiha on aina kauniimpi. Maailma ja ihmiset vaan on niin julmetun pinnallisia, kaikkien olisi hyvä oppia se vaikka (ainakin mun koulussa) koulussakin opetettiin että sisin on tärkein ja kaikki samanarvoisia niin ei se sitten ihan käytännössä niin menekään.

Vierailija
5/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha on terve ja lihava on sairas. Lihava ei ole hyvä valinta lisääntymistä ajatellen. Se on vain biologiaa. T. Biologi

Vierailija
6/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiha on terve ja lihava on sairas. Lihava ei ole hyvä valinta lisääntymistä ajatellen. Se on vain biologiaa. T. Biologi

Laiha voi olla myös sairas laihuudestaan huolimatta, voi olla korkeat kolesterolit sun muut.

Vierailija
7/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, ei olisi ikinä tullut näin maallikkona mielenkään tuollainen! Onneksi on teitä ammattilaisia valistamasssa ;) t. ei-biologi

Vierailija
8/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En laihduttanut ulkonäöllisistä syistä, vaan terveydellisistä syistä. Itsetuntoni ei ollut huono lihavanakaan. Olen täsmälleen sama ihminen kuin 30 kiloa sitten.

Minua oikeasti ottaa päähän se, että vasta nyt minua sanotaan kauniiksi. Mitään muuta muutosta minussa ei ole tapahtunut, vain kilot hävinneet. Pukeudun samalla tavalla, mutta pienempiin vaatteisiin. Hiukset ovat ihan täsmälleen samanlaiset, pitkät, maantienväriset, suorat. En edelleenkään meikkaa.

Voiko yhtään suoremmin sanoa, että lihava on ruma ja hoikka on kaunis? :(

Ehkä vasta nyt laihana tosiaan olet kaunis. Sehän on absoluuttinen totuus, että kolmoisleukanainen on kammottava verrattuna laihaan.

Vierailija
9/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Sinkkumies

Vierailija
10/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vieraatkin kehuvat?

Jos tutut, niin voihan se olla että haluavat jotenkin antaa tunnustusta kuinka olet saanut laihdutettua, mutta suoraanhan sitä ei voi sanoa että "näytätpä paljon paremmalta nyt kun olet laihtunut, koeta pysytellä nyt tuossa".

Ja aina hoikka ei ole kaunis, en minä ainakaan ole saanut koskaan kehuja ulkonäöstäni eikä ole miehet perässä juosseet.

Vierailija
11/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laiha voi olla myös sairas laihuudestaan huolimatta, voi olla korkeat kolesterolit sun muut.

Biologia ei katsele epätodennäköisyyksiä, vaan todennäköisyyksiä.

Katso miten luonnossakin parinvalinta tapahtuu. Se komein ja parhaiten pröyhistelevä uros saa sen naaraan, eikä omassa luolassaan möllöttävä beta. 

Luonto on sellainen.

Vierailija
12/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Eikö se ole selvää että NORMAAALIpainoinen näyttää paremmalta ku lihava? Paino sanalla normaali, ei laiha. Ihmisen ei pidä olla paisunut pullukka. Se ei ole normaalipaino.

Vierailija
13/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muokkasit ulkonäköäsi paremmaksi ja sitten ihmettelet kun ihmiset kehuvat ulkonäköä?

Vierailija
14/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea hienosta suorituksesta. Ja koitahan nauttia kehuista.

Vierailija
15/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Eikö se ole selvää että NORMAAALIpainoinen näyttää paremmalta ku lihava? Paino sanalla normaali, ei laiha. Ihmisen ei pidä olla paisunut pullukka. Se ei ole normaalipaino.

Kyllä laiha voittaa aina "normaali"painon ylärajoilla kekkuloivan naisen.

Hoikka onkin jo normaalipainon alapuolella.

Sinkkumies

Vierailija
16/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä nyt siellä itket jos kaikki on hyvin? Olet laihtunut ja se on hyvä, mutta nyt alat sitten ruikuttamaan muiden sanomisista ja aiemmin sanomattomista asioista - miksi? Sinuna porskuttaisin leuka pystyssä ja selkä suorana kohti uusia seikkailuja ja jättäisin kaiken turhuuden pois ajatuksistani. Keskity nyt olennaiseen vain.

Vierailija
17/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Hahaa! :) siksi varmaan sinkku oletkin. Luonteella ei ole sinunlaisten mielestä mitään virkaa, mutta sillä kahdella kilolla, joka vie naisen normaalipainoisesta hieman ylipainoiseksi on? Sitä paitsi ap puhui 30 kilosta ja se on paljon laardia se, ei mikään ihan vähäinen ylipaino.

Vierailija
18/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ylipainoinen ihminen ei ole kaunis. Ihmiset yleensä tuntevat vetoa terveen ja hedelmällisen näköisiin henkilöihin, eikä ylipainoinen (kuten ei myöskään tosi alipainoinen) sellaiselta näytä. Ihmisen ei kuulu olla niin lihava. Ei siis ihme, että sinua pidetään kauniina vasta nyt. Siitä ei kannata kuitenkaan loukkaantua, koska se ei ole henkilökohtaista.

Vierailija
19/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on 30 kiloa ylipainoa, se vaikuttaa kyllä jo ihan kokonaisvaltaisesti ulkonäköön ja olemukseen. Tiedän omasta kokemuksesta. Kun laihduin kasvotkin kaunistuivat ihan valtavasti, naama ei ole enää pelkkää pullamössöä josta ei erotu leukaa eikä poskipäitä. Ylipainoisena on todennäköisesti myös kömpelömpi eikä vaatteet istu yhtä kauniisti M- kuin XLL-kokoisella. Etkö muka itse tunne oloasi viehättävämmäksi? Olisit iloinen, että sinua kehutaan. Kaunis ihminen olit varmasti lihavanakin mutta se ei vain tullut esiin samalla tapaa. :)

Vierailija
20/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Hahaa! :) siksi varmaan sinkku oletkin. Luonteella ei ole sinunlaisten mielestä mitään virkaa, mutta sillä kahdella kilolla, joka vie naisen normaalipainoisesta hieman ylipainoiseksi on? Sitä paitsi ap puhui 30 kilosta ja se on paljon laardia se, ei mikään ihan vähäinen ylipaino.

Juuri tätä tarkoitan, että se kaksi kiloa ei pidä paikkaansa, vaan sitä ylimääräistä on jo silloin yli 10 kg. 

Sinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä