Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet on mustasukkaisia jos oma nainen lähtee laivalle

Vierailija
30.01.2016 |

MIKSI?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet lähtevät sinne itse sikailemaan ja pettämään tyttöystäviään ja luulevat että naiset tekevät samoin heille.

Vierailija
2/34 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet lähtevät sinne itse sikailemaan ja pettämään tyttöystäviään ja luulevat että naiset tekevät samoin heille.

Niin, koska jostainhan se sanonta "mikä tapahtuu laivalla, jää laivalle" on peräisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mihet" - kaikki miehet? Kaikki, jota tunnet? Sinun miehesi? Minä en tunne ainoatakaan laivareissusta mustasukkaista miestä.

Vierailija
4/34 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itse käy koskaan laivalla,mutta olen itse lähdössä.

T.ap

Vierailija
5/34 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämään sinne naisporukatkin lähtevät. Vaikka olisi varattu, niin vähän alkoholia ja joku Viron raksamies siihen korvan juureen lirkuttamaan, niin johan unohtuu kotiporukat.

Vierailija
6/34 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska laivalla pitää olla korkea moraali, tai vähintään menkat, ettei houkutus vie mukanaan. Yökerhosta hyttiin on liian lyhyt matka ja komeat nuoret miehet siellä pyörittelevät mammoja 6-0. Itse sanonut paljon laivoilla matkustaneena olen huomannut, kuinka tavallinen suomi-pullukka saa herkkua, johon maissa ei olisi mitään mahdollisuutta.

Vierailija
7/34 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset on siellä aina haarat levällään.

Vierailija
8/34 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 korjaa; *sanonut ei kuulu joukkoon

Vierailija
9/34 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt ihan selvä mitä laivalla tehdään. Siellä ryypätään. Naidaan. Ryypätään. Naidaan.

Vierailija
10/34 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paiio yleistää? Mun mies ei olis, mut en yleistäisi ettei miehet voisi olls. On mustasukkaisia miehiä ja niin naisiakin. Sekä niitä jotka ei oo.

Vierailija
11/34 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä päästän vaimon laivalle. Rupsahtanut homsu niin ei kyllä tosiaan tee mieli. Lasten takia ollaan yhdessä.

Vierailija
12/34 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettämään sinne naisporukatkin lähtevät. Vaikka olisi varattu, niin vähän alkoholia ja joku Viron raksamies siihen korvan juureen lirkuttamaan, niin johan unohtuu kotiporukat.

Tuo on just se miehet tekee. Vähän alkoholia ja joku Virotar siihen korvan juureen lirkuttamaan, niin johan unohtuu kotiporukat. Ja luulette sitten, että naiset toimii samoin.

Vierailija
13/34 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen olevani poikkeava yksilö kun en ole koskaan pannut laivalla, en edes sinkkuna ollessani :D Ja laivalla on kuitenkin tullut käytyä kymmeniä kertoja aikuisena. Kukaan kaveriporukastanikaan ei ole tietääkseni lähtenyt kenenkään miehen matkaan yhteisillä reissuillamme.

Eipä kyllä pätkääkään houkuta mikään jyystäminen kämäisessä laivahytissä...

Vierailija
14/34 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä päästän vaimon laivalle. Rupsahtanut homsu niin ei kyllä tosiaan tee mieli. Lasten takia ollaan yhdessä.

Eli sullakin on oletus, että vaimosi menee sinne pettämään.

Vierailija
15/34 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko paiio yleistää? Mun mies ei olis, mut en yleistäisi ettei miehet voisi olls. On mustasukkaisia miehiä ja niin naisiakin. Sekä niitä jotka ei oo.

Siis pakko

Vierailija
16/34 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on just se miehet tekee. Vähän alkoholia ja joku Virotar siihen korvan juureen lirkuttamaan, niin johan unohtuu kotiporukat. Ja luulette sitten, että naiset toimii samoin.

Ei vaan tiedetään. 

T: laivalla 5 vuotta työskennellyt

Vierailija
17/34 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet lähtevät sinne itse sikailemaan ja pettämään tyttöystäviään ja tietävät että naiset tekevät samoin heille.

Vierailija
18/34 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on just se miehet tekee. Vähän alkoholia ja joku Virotar siihen korvan juureen lirkuttamaan, niin johan unohtuu kotiporukat. Ja tiedätte sitten, että naiset toimii samoin.

Vierailija
19/34 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen olevani poikkeava yksilö kun en ole koskaan pannut laivalla, en edes sinkkuna ollessani :D Ja laivalla on kuitenkin tullut käytyä kymmeniä kertoja aikuisena. Kukaan kaveriporukastanikaan ei ole tietääkseni lähtenyt kenenkään miehen matkaan yhteisillä reissuillamme.

Eipä kyllä pätkääkään houkuta mikään jyystäminen kämäisessä laivahytissä...

Tottakai poikkeuksia on. Naiset pettää laivoilla aivan sikana. Nähty

Vierailija
20/34 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivalla on usein aika estoton meno. Jokunen vuosi sitten esimerkiksi tuore äiti nahkaisessa minihameessa tuli luokseni ja sanoi: "Sulla on varmasti sixpack. Mä kokeilen." Sen jälkeen myös kokeili huolellisesti.

Kun katselin menoa ylipäänsä, näytti siltä, että miehet saivat mukaansa paremman näköisiä naisia kuin maissa saisivat.

Oman naiseni antaisin totta kai mennä laivalle, jos hän haluaa, enkä tuntisi kylmää tinkiä sydämeni ympärillä. Jos pettää niin pettää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä