Olisitko mielummin lievästi ylipainoinen vai alipainoinen?
Ja mikä olisi unelma bmi mielestäsi? Perusteluja?
Kommentit (48)
Olen lievästi alipainoinen nytkin, eli se.
Lievä alipaino ehdottomasti. Läski kertoo itsekurin puutteesta.
Vierailija kirjoitti:
Alipaino ehdottomasti!
Mun olo on huono ja pöhöttynyt jo normipainon ylärajalla. Bmi 21-22 mun kropalle kun olen disorakenteinen
Nyt bmi 23
Äh siis sirorakenteinen. Ja ikää yli 50v
Olen luonnostaan lievästi alipainoinen. En ole koko ikänäni päässyt normaalipainon puolelle. Näin mun on hyvä olla ja näin tunnen olevani oma itseni.
ssss kirjoitti:
Alipainoinen tietenkin, enkä voi uskoa näitä, jotka olisivat vapaaehtoisesti läskejä. Unelma-bmi 15.
Järkyttävää!!!
Alipainoinen. On helpompi tähdätä siihen 65 kiloon alhaalta päin, kuin ylhäältä.
Lievästi ylipainoinen niin, että se ylipaino tulisi isoista lihaksista.
Olen myös ollut koko ikäni alipainoinen, eli sen valitsen. Viihdyn kyllä sirossa kropassani. Rinnat voisivat olla vähän isommat kyllä...
Vierailija kirjoitti:
Alipainoinen. On helpompi tähdätä siihen 65 kiloon alhaalta päin, kuin ylhäältä.
Jaa mulle laihduttaminen on huomattavasti helpompaa kuin lihottaminen.
Lihavia ja kauniita näkee usein mutta liian laihaa kaunista en ole nähnyt koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin lievästi ylipainoinen. Miehenä näytän silloin paljon lihaksikkaammalta ja vahvemmalta... Olin joskus lievästi alipainoinen, ja tuntui kuin olisin joku heinänkorsi, jonka kuka tahansa vastaantuleva voi puhaltaa nurin :D Lisäks oli koko ajan nälkä ja kurja olo.
Et näytä lihaksikkaalta ylipainoisena. Ällöttää tunkkimiehet, jotka kuvittelevat olevansa jotain uroksia.
ylipainoinen! mulla on vaan kivempi olo lihaksikkaana ja rasvaa saa olla kans sopivasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin lievästi ylipainoinen. Miehenä näytän silloin paljon lihaksikkaammalta ja vahvemmalta... Olin joskus lievästi alipainoinen, ja tuntui kuin olisin joku heinänkorsi, jonka kuka tahansa vastaantuleva voi puhaltaa nurin :D Lisäks oli koko ajan nälkä ja kurja olo.
Et näytä lihaksikkaalta ylipainoisena. Ällöttää tunkkimiehet, jotka kuvittelevat olevansa jotain uroksia.
hah mikä väite :D jos on lihaksikas niin näyttää lihaksikkaalta (jos siinä nyt ei ole aivan älytöntä rasvakasaumaa päällä, mutta en usko että kirjoittajan tapauksessa on).
ssss kirjoitti:
Alipainoinen tietenkin, enkä voi uskoa näitä, jotka olisivat vapaaehtoisesti läskejä. Unelma-bmi 15.
Miksi haluat olla sairaalloisen alipainoinen?
Mieluummin lievä ylipaino, koska alipainon kanssa katoaisi vaivalla hankittua lihasta. Voisin sitten rauhassa treenata lisää ja sopivassa vaiheessa dieetata rasvaa pois.
Alipainoisena olin hintelä ja sairas. En halua olla sitä enää koskaan.
Toki tässä tulee esiin yksilölliset erot: toisille on helppoa saada painoa lisää, ja toisille on helpompaa laihduttaa. Ehkä siksi lievä ylipaino ei haittaisi minua, koska pääsisin siitä eroon heti halutessani.
Viimeksi kysyttiin että mieluummin tyhmä vai läski...
http://www.vauva.fi/keskustelu/2477844/mielummin_tyhma_kuin_laski
Omaa kokemusta lievästi alipainoisuudesta. Palelee talvella inhottavasti, avantouintia ei viitsinyt edes harkita. Kun paino iän myötä korjaantui normaalin puolelle niin jatkuva palelukin loppui.
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä olisi unelma bmi mielestäsi? Perusteluja?
En osaa sanoa mikä on unelma bmi kun en niitä taulukoita osaa hahmottaa,mutta jos noista otsikon vaihtoehdoista pitäisi valita,niin mieluummin lievästi ylipainoinen.Olen ollut ihan tyytyväinen itseeni sellaisena(nyt ylipainoa on jo merkittävästi).
Ehdottomasti ylipainoinen. No questions.
Luisevalla miehellä on kaikkein vaikeinta, ellei ole rock-tähti.
Alipaino ehdottomasti!
Mun olo on huono ja pöhöttynyt jo normipainon ylärajalla. Bmi 21-22 mun kropalle kun olen disorakenteinen
Nyt bmi 23