Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko mielummin lievästi ylipainoinen vai alipainoinen?

Vierailija
30.01.2016 |

Ja mikä olisi unelma bmi mielestäsi? Perusteluja?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä millainen olo olisi alipainoisena, en tiedä kun en ole koskaan ollut. Laihduttaessa ainakin palelee ja on nälkä koko ajan, niin että jos alipainoisuus vaatisi samaa ja vielä pahempana, niin en kyllä kestäisi.

Taitaisin valita lievän ylipainon, se on tietääkseni terveydenkin kannalta parempi. Olen jo yli 50 v. joten tuskin edes näyttäisin hyvältä ihan luurangonlaihana.

Vierailija
2/48 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Taitaisin valita lievän ylipainon, se on tietääkseni terveydenkin kannalta parempi."

Herranjumala älä usko kaikkea mitä ne lihavat mammat täällä höpöttelevät yrittäessään boostata itsetuntoaan. Valitsisin tietysti lievän alipainon. T. Lääk yo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti lievä ylipaino. Omaan silmääni liika laihuus on todella rumaa eikä tunnu iholle mennessäkään hyvältä jos jokainen luu paistaa läpi. Itse olen nainen ja pidän miehistä joilla on lihaa luiden päällä ja pieni pömppiskin on mielestäni vain seksikäs :)

Itselläni on ylimääräistä vähän enemmän mutta oma tavoitteeni on juuri lievä ylipaino.

Vierailija
4/48 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdalla typerä kysymys. Lievästi alipainoinen tietenkin, kun sen ongelman saisi korjattua kuukaudessa. Lievästi ylipainoisena tiedän, että ne kilot onkin sitten vaikeampi pudottaa ja bmi.tä en jaksa laskea, mutta se mikä on, jos on 169cm  ja painaa 57kg

Vierailija
5/48 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti lievä ylipaino. Omaan silmääni liika laihuus on todella rumaa eikä tunnu iholle mennessäkään hyvältä jos jokainen luu paistaa läpi. Itse olen nainen ja pidän miehistä joilla on lihaa luiden päällä ja pieni pömppiskin on mielestäni vain seksikäs :)

Itselläni on ylimääräistä vähän enemmän mutta oma tavoitteeni on juuri lievä ylipaino.

Niin naurettavaa itsepetosta.

Vierailija
6/48 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Taitaisin valita lievän ylipainon, se on tietääkseni terveydenkin kannalta parempi."

Herranjumala älä usko kaikkea mitä ne lihavat mammat täällä höpöttelevät yrittäessään boostata itsetuntoaan. Valitsisin tietysti lievän alipainon. T. Lääk yo

Kun vielä pikkuisen enemmän opiskelet sitä lääketiedettä, niin opit että alhaisin kokonaiskuolleisuus on painoindeksillä 27,3 (=lievä ylipaino). Lisäksi useisiin sairauksiin liittyy "obesity survival paradox", tuskin olet sellaisestakaan kuullut. Minulla on yksi näistä sairauksista.  -1

7/48 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievä alipaino. Rasva ei istu nätisti mun kropassa

Vierailija
8/48 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin lievästi ylipainoinen. Miehenä näytän silloin paljon lihaksikkaammalta ja vahvemmalta... Olin joskus lievästi alipainoinen, ja tuntui kuin olisin joku heinänkorsi, jonka kuka tahansa vastaantuleva voi puhaltaa nurin :D Lisäks oli koko ajan nälkä ja kurja olo.

Vierailija
9/48 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievä ylipaino eli nykyinen tilani. Muodot ovat juuri oikeissa paikoissa ja oloni on hyvä. Olen urheilullinen, mutta hyvin perso hyvälle ruoalle. Lisäksi pidän muutenkin enemmän muodokkaista reisistä ja pepusta kuin liian hoikasta varresta, joku toinen saa olla eri mieltä. Minun on kuitenkin hyvä olla näin!

T. 159cm/64kg/70D

Vierailija
10/48 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, mieluummin olisin ylipainoinen. Mutta käytännön syistä, jalkavamman takia joudun pitämään painoni kurissa, koska ylipaino rasittaa jalkojani.

Vierailija
11/48 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lievä ylipaino eli nykyinen tilani. Muodot ovat juuri oikeissa paikoissa ja oloni on hyvä. Olen urheilullinen, mutta hyvin perso hyvälle ruoalle. Lisäksi pidän muutenkin enemmän muodokkaista reisistä ja pepusta kuin liian hoikasta varresta, joku toinen saa olla eri mieltä. Minun on kuitenkin hyvä olla näin!

T. 159cm/64kg/70D

Ai niin, se unelma-BMI olisi varmaan 21-25, istuu hyvin minun kropalleni jonkinlainen rasva. Alle 21 en haluaisi olla, sillä tulisi varmaan identiteettikriisi menettäessäni muotoni siitä alaspäin vähitellen. En missään nimessä haluaisi olla alipainoinen. Vielä lisättäköön, että mielestäni kaikki voivat olla juuri sen painoisia, kun heistä itsestään se tuntuu hyvältä ja terveyspuoli on relassa.

Vierailija
12/48 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin suomenruotsalainen! 

Vierailija
13/48 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta molemmista ja ehdottomasti olo oli mukavampi ja helpompi lievästi alipainoisena! Enkä voi uskoa että _lievä_ alipaino olisi haitaksi! Olin silloin fyysisestikin hyvässä kunnossa, oli erinomainen terveys. :) Pidin vartaloani nättinä.

Sen sijaan lievästi ylipainoisessa kropassa en viihtynyt sitten yhtään! Olo oli kömpelömpi jotenkin ja näytin mielestäni epäviehättävältä. Ei siis sopinut minulle. En pidä ylipainoisia välttämättä rumina vaan olen nähnyt erittäin kauniitakin muodokkaita ja lihavia naisia! Kyse on vain siitä, että itselleni ei sopinut ylipaino.

(Nyt olen normaalipainoinen, mutta toiveissa olisi pudottaa muutama kilo, ei siis alipainon puolelle. Olen huomannut viihtyväni parhaiten 52-56 kiloisena.)

Vierailija
14/48 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievästi alipainoinen, se tuntuu luontevammalta. Mieluiten bmi ~22. Mut ei niin väliä, kunhan pysyis terveenä.

Vierailija
15/48 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin lievästi ylipainoinen. Miehenä näytän silloin paljon lihaksikkaammalta ja vahvemmalta... Olin joskus lievästi alipainoinen, ja tuntui kuin olisin joku heinänkorsi, jonka kuka tahansa vastaantuleva voi puhaltaa nurin :D Lisäks oli koko ajan nälkä ja kurja olo.

Minun aviomieheni sanoo samaa, hän oli nuorempana alipainoinen ja nyt ylipainoinen. Alipainoisena kuulemma paleli ja huimasi koko ajan.

Vierailija
16/48 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alipainonen, TODELLAKIN :O ihanne bmi 16-17. Tällähetkellä bmi 17.15

Vierailija
17/48 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi ajattelin, että ehdottomasti lievästi ylipainoinen, olen ollut koko ikäni (paitsi nyt puoli vuotta normaalipainossa) ylipainoinen 20 kilon jojottelulla.

Mutta kuten joku alempana sanoi, niin alipainosta on helpompi päästä normaali painoon kuin ylipainosta.

Totta tosiaan vaikka ulkoisesti viiden kilon lisäys ei haittaisi, en jaksaisi enään laihduttaa sitä pois. Ollut niin sairaan pitkäjänteinen urakka saavuttaa normaali bmi.

Haluan (ja aion) saavuttaa bmi 22.5 johon matkaa n. 4 kiloa. Olen todella lyhyt niin en olisi siltikään nälkäkurki.

Vierailija
18/48 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kohdalla typerä kysymys. Lievästi alipainoinen tietenkin, kun sen ongelman saisi korjattua kuukaudessa. Lievästi ylipainoisena tiedän, että ne kilot onkin sitten vaikeampi pudottaa ja bmi.tä en jaksa laskea, mutta se mikä on, jos on 169cm  ja painaa 57kg

Olet alipainoinen.

Vierailija
19/48 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievä ylipaino. En näytä silloinkaan kauhean lihavalta koska kapea vyötärö säilyy ja olen rakenteeltani muutenkin vankka ja lihaksikas. Jo normaalipainon alarajalla isot lantioluuni töröttävät rumasti. Lievästi alipainoisena näyttäisin sairaalta. 

Jos omaa siron luuston ja lihaksiston niin lievä alipaino ei näytä pahalta.

Vierailija
20/48 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alipainoinen, sellainen olenkin ollut lapsesta tänne yli kolmekymppiseksi. Tää on mulle normaalipaino, koska painoa ei tule millään lisää vaikka söisin kuinka paljon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä