Vierailija

Onko kukaan muu ottanut? Itse tilasin puhelimen kautta ja pakko sanoa, että tosi tyytyväinen olen. Miesmyyjä oli tosi mukavan oloinen ja tuote tuli sovitusti kotiin niillä ehdoilla, joilla sovittiin. Tätä nyt tyttärien kanssa syödään jonkin aikaa, kunnes mietin jatkoa. Tosi hyvä mielestäni, koska on paljon edullisempi kuin apteekissa ja toimitus tuli suoraan kotiin. Pakko myöntää, että hyvin meni, vaikka en ole koskaan mitään puhelimen kautta ottanut enkä todennäköisesti aio mitään ottaakaan ainakaan mitä tulee netti- ja puhelinliittymiin. n41

• ylös 2
  • alas 0

Kommentit (7)

Vierailija

Mitä oikein selität?

Mitä väliä sillä on, oliko myyjä mies vai nainen.

Tilaa i-herbistä, saat kolmanneksella tuosta hinnasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Me ollaan syöty jo aika pitkään. Todella toimii toimitus, toimitusvälien muokkaus jne. Tyytyväinen.

Vierailija

No mitä se sitten maksoi?
Itse köytän iHerbiä, 2000 IU eli jotain 40-50mikrog $6 360kpl....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä oikein selität?

Mitä väliä sillä on, oliko myyjä mies vai nainen.

Tilaa i-herbistä, saat kolmanneksella tuosta hinnasta.

No ei oo mainos ja kiitos, että kerroit tästä. Tuolta voisi jatkossa tilatakin, koska näyttäisi olevan vielä edullisempaa. Suoraan sanottuna vituttaa tiettyjen tarvikkeiden hinta Suomessa varsinkin vanhusten puolesta, koska ovat tottuneet kaiken hakemaan aina itse kaupoista ja apteekeista. Ja ei todellakaan ollut mikään mainos vaan ainut positiivinen mielipide minulta koskien koko puhelinmyyntiä. -ap-

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mitä se sitten maksoi?
Itse köytän iHerbiä, 2000 IU eli jotain 40-50mikrog $6 360kpl....
No vuoden annos 50 mikrogrammaista d-vitamiinia maksoi 39,90e. Kotiin tuli rasia, jossa on 360 kapselia tuotetta ja uusi tulee 4kk:n päästä ellen itse peru jatkoa. Tiedän, että netistä saisi monesta paikkaa halvemmalla, mutta en ole itse osannut sitä aikaisemmin etsiä. -ap-

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat