Vierailija

Siis ihan oikeasti joudun maksamaan siitä että käytän nettipankkia 3e/kk?? Onko näin kaikissa pankeissa?

• ylös 8
  • alas 0

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Kattelin just postin tuomia lappusia, että nyt lähti Danskelta viimeisetkin asiakkaat.

Itse siirryin Op:n, kulut 0 e kuussa, kun on lainakin samassa pankissa.

• ylös 11
  • alas 3
Vierailija

Ei ainakaan Nordealla. Mulla taitaa mennä palvelumaksua 0,75€/kk. Onko Danskella vielä palvelumaksu tuon lisäksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Oikeasti tuleeko tuollainen uudistus? Minulla on vain Dansken nettipankki, en nosta ikinä automaatista rahaa tai käy pankissa sillä asun ulkomailla. Nettipankin haluaisin pitää mutta 3 e kk? EI KIITOS.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Siis täähän on ihan naurettavaa. Mun pitää maksaa siitä, että maksan itse laskuni tai käyn konttorissa maksattamassa laskuni, joka on vielä kalliimpaa. Mikä vittu on pankin tehtävä nykyään?

• ylös 16
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Paljonko tilin lopettaminen maksaa siellä?

50€ + hallintokorko

Vierailija

Itkettekö te jostain kolmesta eurosta? Mahdatte olla köyhiä. Mulla on kolme tiliä Danskessa, nettipankki, mastercard yms. ja joka kuukausi menee kaikkiaan vain se 6,40€ se on fakta.
Nettipankista ei veloiteta erikseen.

• ylös 6
  • alas 18
Vierailija

Toihan oli siis niin, että käyttötilistä menee maksu, kortista menee maksu ja verkkop.tunnuksista menee maksu. Yhteensä 8e.
Käsketään liittyä etuohjelmaan, jolloin maksut edelleen varsin korkeat, 6,40e.

Korkeiden kulujen takia lähdin jo aikoinaan läpyttelemään Danskesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin ja lisäksi vain 5 nostoa / kk Otto-automaatista ilmaisia, lopuista menee maksu.

Nostaako joku vielä noin usein käteistä rahaa?

Vierailija

Minulla on vain säästötili Danskessa ja siihen nettitunnukset, pitääkö niistäkin nyt alkaa maksamaan??? :o Siinä on kaksi ilmaista tilisiirtoa kuukaudessa, muut maksaa 1,80e/kpl. Se on ihan ok, jos asiat ei muutu niin haluan pitää sen tilin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja lisäksi vain 5 nostoa / kk Otto-automaatista ilmaisia, lopuista menee maksu.

Miksi ei nostaisi, jos ei halua suurta summaa kantaa mukanaan, vaan haluaa nostaa pienempiä määriä useammin? Nykyään tosin saa automaatista tonnin kerralla, joten tuo viisi nostoa riittää varmaan useimpien tarpeisiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miksi ei nostaisi, jos ei halua suurta summaa kantaa mukanaan, vaan haluaa nostaa pienempiä määriä useammin? Nykyään tosin saa automaatista tonnin kerralla, joten tuo viisi nostoa riittää varmaan useimpien tarpeisiin.

Mietin vain itseäni ja viimeksi olen käynyt automaatilla viime vuoden puolella. Kortilla maksan oikeastaan kaiken. Ennen joulua kävin myyjäisissä ja torilla yms ja varauduin ottamalla enemmän käteistä. Normaalisti on väin hätävara seteleinä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulla on vain säästötili Danskessa ja siihen nettitunnukset, pitääkö niistäkin nyt alkaa maksamaan??? :o Siinä on kaksi ilmaista tilisiirtoa kuukaudessa, muut maksaa 1,80e/kpl. Se on ihan ok, jos asiat ei muutu niin haluan pitää sen tilin.
Pitää. Itellä sama tilanne. Tyhjennän tilin huhtikuun alkuun mennessä, irtisanon verkkopankkitunnukset ja katoan. Tilin lakkauttamisesta en maksa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mietin vain itseäni ja viimeksi olen käynyt automaatilla viime vuoden puolella. Kortilla maksan oikeastaan kaiken. Ennen joulua kävin myyjäisissä ja torilla yms ja varauduin ottamalla enemmän käteistä. Normaalisti on väin hätävara seteleinä.

Jotkut kuten minä, nostavat käteistä ja maksavat sillä. Meitä tuo asia koskettaa, vaikka juuri sinä et rahaa nostaisikaan.

Vierailija

Mielestäni pankkitunnusten kaltaisten peruspalveluiden pitäisi olla ilmaisia kaikille. Pankkien pitäisi tehdä rahansa lainanannolla ja sijoitustoiminnalla, eikä asiakkaiden kuppaamisella.

• ylös 12
  • alas 1

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat