Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävästä tullut outo, sulkeutunut ja vihainen.

Vierailija
29.01.2016 |

Ollaan oltu n.5 vuotta yhdessä. Mies oli ensimmäiset kolme vuotta todella ihana, n. 2 vuotta sitten alkoi muuttua omituiseksi. On tapahtunut todella pikkuhiljaa tää muutos..
Ensinnäkin mies on alkanut kommentoimaan minua ja ulkonäköäni. Viime viikolla (täytin 23) mies "onnitteli" sanomalla, kuinka meillä on vielä kaksi vuotta aikaa olla yhdessä. Kun kysyin miksi, vastaus oli, että "sitten sun parasta ennen-päivä menee umpeen." Järkytyin tosta niin, että lähdin bussilla juhliin joihin meidän piti mennä yhdessä autolla. Mies hyvitteli seuraavana päivänä, mutta sanoi vain vitsailleensa.
Kommentoi mun painoa, vaikka en ole lainkaan lihava (bmi 19). Kommentoi syömistä sanomalla "kai tiedät, että jätän sut jos lihot" jne. Jauhaa toisten naisten painosta/ulkonäöstä.
Piilottelee kännykkäänsä/läppäriään. Mun kännyyn tietää salasanat, samoin läppäriin. On yrittänyt tivata mun facen salasanoja. Tuntuu epäilevän mua pettämisestä, mikä on totaalisen naurettavaa (saattaa mennä aivan pelleilyksi, esim. oli yksi päivä vihaisen olonen mulle ja sanoi "tiesit sä muuten, että 25% iseistä kasvattaa lapsia, jota ei ole itse siittäneet?" Onnistuttiin kehittämään riita, koska jätkä antoi ymmärtää mun suunnittelevan vastaavaa.)
Saattaa olla suuttunut mulle jostain, mistä ei suostu kertomaan mistä johtuu. Esim. vähän aikaa sitten oli koko aamun kylmä ja etäinen. Autossa anelin, että voisitko kertoa mitä oon tehnyt kun koko vapaapäivä on pilalla muuten. Sitten lopulta myönsi olevansa mulle vihainen koska kuulemma "manipuloin" häntä. En edelleenkään tiedä, miten mä häntä manipuloin. On siis vihainen mulle asioista, mitä en ole tehnyt/mitkä on ihan absurdeja.
Syyttää mua valehtelemisesta koko ajan. Esim. katsoi mun ikuisuus sitten otettuja lomakuvia Espanjasta jossa sattui olemaan yks jannu hostellista (ei oltu vielä yhdessä tällöin, ei edes tunnettu) ja yllättäen suuttui koska yllättäen päätti mun panneen tätä miestä. Siis ihan oikeasti.. On muutenkin alkanut jankuttamaan siitä, mitä teen ja ketä on esim. tyttöjen illoissa (mitä ei tehnyt alussa lainkaan). Omituisinta on se, että nyt ihan viime aikoina on alkanut syyttämään kuinka valehtelin hänen olleen mun toinen ihminen kenen kanssa olen harrastanut seksiä. On yrittänyt "maanitella" musta totuutta tosi oudosti.. Kun ei oo mitään maaniteltavaa. En vaan ymmärrä :(
Ehkä kaikkein pahinta on se, että oikeasti läimäytti mua kovaa perseelle ihan yllättäen sängyssä. Tietää tasan tarkkaan, etten pidä mistään fyysisesti väkivallasta vaan tykkään lempeästä meiningistä, nykyään yrittää väkisin vetää jotain caveman-roolia (mikä on oikeasti aika noloa katsoa.)

Valitettavasti ollaan kyllä eroa kohden menemässä. Heti kun yritän keskustella asioista, hän osaa yllättäen sanoa oikeat sanat. Tuntuu, kuin mun ihanasta, mua kunnioittavasta poikaystävästä olisi kuoriutumassa hirviö. Meno pahenee aina vaan :(

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on se lassukka/redpill keskus, sitä lukemalla ymmärrät mistä on kyse, ja triggerwarning raiskatuille ja pahoinpidellyille, älkää menkö tuonne, koska siellä jaetaan mm. vinkkejä miten raiskata naisia jne-

https://www.reddit.com/r/TheRedPill/

.

Kävin katsomassa, mutta en löytänyt raiskausvinkkejä. Paljon vihaisia miehiä kyllä. Jätettyjä, petettyjä, ja noita jotka haluavat vain yhtä asiaa naisilta.

On siellä niitä niiden raiskausjuttuja. 

Ne myös ajaa raiskaamisen laillistamista yksityisasunnossa, eli esim. jos menet sun isän luona käymään, niin sen olisi laillista raiskata sut. Toi on siis oikeasti niiden mielestä hyvä lakialoite...

Rooshv, eli rokin pitäjä, on kirjoittanut kirjankin sen raiskauksista, osa raiskatuista alaikäisiä, sen takia sitä vihataan niin paljon.

Onhan niillä myös sellaisia helmiä kuin peter nolan, joka on julkisesti kehoittanut tappamaan kaikki naiset.

No laita linkkiä jos siellä kerran on.

Vierailija
62/71 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi, melko epätodennäköinen vaihtoehto on mielenterveysongelma, kuten paranoidinen skitsofrenia tai epäluuloinen persoonallisuus. Jos olette parikymppisiä, näiden mielenterveysongelmien puhkeaminen sopisi iän puolesta.

Toinen vaihtoehto on epäkypsän persoonan mustasukkaisuus ja / tai miehen oma uskottomuus ja sen aiheuttama projektiivinen viha ja aggressio.

Onko poikaystäväsi epäkypsä persoonaltaan? Puuttuuko häneltä kyky reflektoida omia tunteitaan ja moraalisia valintojaan? Epäkypsä persoona ei käsittele tunteitaan ja ajatuksiaan sisäisesti, vaan käsittelee ne läheisen ihmisen kautta: hän heittelee kuvitelmiaan ja sisäisen vihan synnyttämiä väitteitään läheiseen ihmiseen ja seuraa, miten tämä reagoi sen sijaan, että yrittäisi saada tolkkua tunteistaan ja ajatuksistaan omia sisäisiä suhteitaan ja reaktioitaan tarkastelemalla.

Huomattava osa ihmisistä on tällaisia epäkypsiä persoonia, ja omien kokemusteni mukaan se on miehillä yleisempää. Epäkypsän persoonan kanssa kaikista ongelmista, vastoinkäymisistä ja (negatiivisista) muutoksista tulee vaikeasti hallittava kriisi, koska hän kaataa läheisen päälle tunteet, ajatukset ja oletukset, joista ei saa itse tolkkua ja joista haluaa eroon. Epäkypsän persoonan sisäinen maailma on täynnä käsittämättömiä, outoja asioita, joista hän yrittää pestä itseään puhtaaksi "tahraamalla" niillä läheisen ihmisen.

Epäkypsä persoona voi ajan mittaan kypsyä ja muuttua. Aina niin ei tapahdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa 23v., kannattas tässä vaiheessa häipyä, mitä nuorten aikuisten päässä oikeen liikkuu?? Et ukko muuttuisi jotenkin. Ei kannata tuhlata aikaansa.

Vierailija
64/71 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tapaus kuulostaa siltä että mies on lukenut liikaa redpilliä. Dread gamen idea on saada tyttöystävä uskomaan että mies pettää (tai voi/aikoo pettää) jos kaikki ei mene miehen pillin mukaan. Hän on tyytyväinen että kysyt pettämisestä, koska juuri sitä hän haluaa sinun tekevän. 

Vierailija
65/71 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä ketjut on aina samanlaisia? Joku tulee kertomaan sikamaisesta kumppanistaan ja pyytää neuvoja, mutta sitten kun ystävälliset ulkopuoliset niitä antaa, aletaan heti puolustelemaan sitä sekopäätä. "No siis kyllähän mä oon sitä pyytäny viemään roskat, niin se varmaan ärsyttää sitä." "No eihän se aina oo ilkee, on se joskus kivakin." Mitä helvettiä? Noin ei vain kohdella ihmisiä, sukupuolesta ja suhteesta riippumatta. Ymmärrän toki, että tämä hullu on luultavasti manipuloinut toisen uskomaan pahaa itsestään, mutta ymmärtäkää nyt hyvät ihmiset, että vika on ainoastaan sen toisen päässä. Tuollaiset ihmiset pitää heittää pois elämästä mahdollisimman pian, sillä niillä ei ole mitään annettavaa. Jos oikeasti rakastaa jotakuta, niin hänen olonsa haluaa tehdä aina hyväksi, häntä kunnioittaa ja kohtelee kuin ihmistä.

Täytyykin heti kiittää omaa puolisoa, että on normaalijärkinen ja rakastava kumppani.

Vierailija
66/71 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä haluat olla tuollaisessa suhteessa, jossa mies halveksii, vähättelee ja mitätöi sinua, epäilee sinua pettämisestä ja on sinusta törkeän mustasukkainen? JSSAP!

Vierailija
67/71 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi, melko epätodennäköinen vaihtoehto on mielenterveysongelma, kuten paranoidinen skitsofrenia tai epäluuloinen persoonallisuus. Jos olette parikymppisiä, näiden mielenterveysongelmien puhkeaminen sopisi iän puolesta.

Toinen vaihtoehto on epäkypsän persoonan mustasukkaisuus ja / tai miehen oma uskottomuus ja sen aiheuttama projektiivinen viha ja aggressio.

Onko poikaystäväsi epäkypsä persoonaltaan? Puuttuuko häneltä kyky reflektoida omia tunteitaan ja moraalisia valintojaan? Epäkypsä persoona ei käsittele tunteitaan ja ajatuksiaan sisäisesti, vaan käsittelee ne läheisen ihmisen kautta: hän heittelee kuvitelmiaan ja sisäisen vihan synnyttämiä väitteitään läheiseen ihmiseen ja seuraa, miten tämä reagoi sen sijaan, että yrittäisi saada tolkkua tunteistaan ja ajatuksistaan omia sisäisiä suhteitaan ja reaktioitaan tarkastelemalla.

Huomattava osa ihmisistä on tällaisia epäkypsiä persoonia, ja omien kokemusteni mukaan se on miehillä yleisempää. Epäkypsän persoonan kanssa kaikista ongelmista, vastoinkäymisistä ja (negatiivisista) muutoksista tulee vaikeasti hallittava kriisi, koska hän kaataa läheisen päälle tunteet, ajatukset ja oletukset, joista ei saa itse tolkkua ja joista haluaa eroon. Epäkypsän persoonan sisäinen maailma on täynnä käsittämättömiä, outoja asioita, joista hän yrittää pestä itseään puhtaaksi "tahraamalla" niillä läheisen ihmisen.

Epäkypsä persoona voi ajan mittaan kypsyä ja muuttua. Aina niin ei tapahdu.

Muuten hyvää tekstiä kaikinpuolin, mutta totuus on, että noi ei muutu ikinä!!!

Vierailija
68/71 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, millä nimellä noita paskapäitä kutsutte, jotka ei ikinä kykene arvostamaan mitään mitä heillä on, ovat kuitenkin päästään sairaita ja pahasti.

Mä siedin pidempään kuin kukaan: tuloksena se että poika istuu vankilassa nyt. Mies ei antanut näyttää tunteita lapsellekaan vaan suuttui siitä. En kyennyt aikoinaan lähteä lapsen kanssa ja toinenkin saatiin. Pahoja ongelmia tuli, kun tunteita ei saanut kotona näyttää. Mies ja lasten isä suuttui siitä, että halasin lapsia ja mä tyhmä palvoin vaan sitä idioottia ja tottelin! Toivottavasti kukaan ei ikinä tee samaa virhettä!!

Mies joi, petti, löi ja piti mua ihan pilkkanaan aina. En saanut edes opiskella tai käydä töissä ilman että tuli turpiin juttelusta jonkun kanssa! Onneksi jätti mut vihdoin mua vanhemman naisen takia, jolle toistaiseks riittää varmaan se, että jätkä on niin hyvä paneen!

Vierailija
69/71 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on se lassukka/redpill keskus, sitä lukemalla ymmärrät mistä on kyse, ja triggerwarning raiskatuille ja pahoinpidellyille, älkää menkö tuonne, koska siellä jaetaan mm. vinkkejä miten raiskata naisia jne-

.

Kävin katsomassa, mutta en löytänyt raiskausvinkkejä. Paljon vihaisia miehiä kyllä. Jätettyjä, petettyjä, ja noita jotka haluavat vain yhtä asiaa naisilta.

Ne myös ajaa raiskaamisen laillistamista yksityisasunnossa, eli esim. jos menet sun isän luona käymään, niin sen olisi laillista raiskata sut. Toi on siis oikeasti niiden mielestä hyvä lakialoite...

Rooshv, eli rokin pitäjä, on kirjoittanut kirjankin sen raiskauksista, osa raiskatuista alaikäisiä, sen takia sitä vihataan niin paljon.

Onhan niillä myös sellaisia helmiä kuin peter nolan, joka on julkisesti kehoittanut tappamaan kaikki naiset.

https://www.reddit.com/r/TheRedPill/comments/20zn9h/trp_has_inspired_me…

''When her glass is empty, fill it - You don't need to get drunk. You don't even need to drink. Last nights had 3, I had one beer. She was buzzing at the end, I was in complete control. Just keep those drinks coming but 2-3 is ideally the magic number. You could get lucky and find one that is a light weight.''

http://i.imgur.com/kliYFfJ.png

http://i.imgur.com/8aoPYSi.png

http://i.imgur.com/jrzEdpD.png

Vierailija
70/71 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

https://www.reddit.com/r/TheRedPill/comments/20zn9h/trp_has_inspired_me…

''When her glass is empty, fill it - You don't need to get drunk. You don't even need to drink. Last nights had 3, I had one beer. She was buzzing at the end, I was in complete control. Just keep those drinks coming but 2-3 is ideally the magic number. You could get lucky and find one that is a light weight.''

http://i.imgur.com/kliYFfJ.png

http://i.imgur.com/8aoPYSi.png

http://i.imgur.com/jrzEdpD.png

Last minute resistance jutut johtavat myös yleensä raiskaukseen. Last minute resistance on siis lassukoiden "iskutekniikka".

Mutta kyllä kaikki tietää noi niiden raiskausjutut, raiskaushan ei ole koskaan niiden mielestä raiskaus, paitsi jos ne perseraiskataan.

Vierailija
71/71 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän