Robinilta tuli sitte semmonen musavideo että oksat pois!
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Mä jo odotin jotain hurjaa:-) Hauskoja olette! Ja ei oo vielä 18v.
Pitäisikö tehdä LSH-ilmoitus? Siitähän tuossa on kyse, jos alaikäisestä julkaistaan seksuaalissävytteistä materiaalia.
HA HE! Ja tästä oli jo monta ketjua, tarviiko spämmiä lisää.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaas kohta 3:06. Ei uskalla Robin ottaa kädellä kiinni tytöstä. En olisi kuvitellut jäbää betaksi tässä vaiheessa enää. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaas kohta 3:06. Ei uskalla Robin ottaa kädellä kiinni tytöstä. En olisi kuvitellut jäbää betaksi tässä vaiheessa enää. :D
Tyttöystävä ohjaistanut, että kosket sitte niin vähän ku vaan mahollista :D
Mä vaan mietin että eskimot panee nenällä ja että millasta se sitte on panna sillä.
No tää Robin teki niinkuin Biiberi jo vähän aika sitten jenkkilässä. Näin se aina menee. Ensin ollaan pikku tyttöjen suosiossa ja sit kun itse aikuistutaan, niin seksuaalisuus tulee mukaan videoihin ja biiseihin. Paljon roisimpaa on varmasti jatkossa tulossa, ei pikku tyttöjen naurattamisella koko ikää rahojaan tee!
Yöh, en panisi vaikka pakotettaisiin. Ei ainakaan kolmekymppiseen naiseen tuolainen lapsenkasvoinen tenava vetoa. Mitä ihmettä Sanni muuten tekee videolla? Tekisi noille järkyttäville sinisille hiuksilleen jotain, ne ovat niin menneen talven lumia.
Niin? Ei se ole enää mikään pikkupoika.
Hyi mitä kuraa toi biisi. Oon kyllä tykännyt yleensä Robinin biiseistä mut tää on jotain aivan kaameaa.
Tää tyttis on 20-vuotias malli.
Vierailija kirjoitti:
Tää tyttis on 20-vuotias malli.
No ei se sen tyttis oikeesti oo ;)
Ja suurinpiirtein tästä lähettiin:
ExoPol kirjoitti:
Ja suurinpiirtein tästä lähettiin:
Sitä se ajankulu teettää..
Alusvaatemainokset on ok mutta tuo video on muka jotenkin seksiä. Just. Mutta ei tod ole.
Ensinnäkin tod.näk niin Robinilla kuin Sannillakaan ei ole ollut mitään sananvaltaa koko musiikkivideon tyyliin ja tapahtumiin. Kyllä ne on ihan eri tyypit, jotka päättävät musiikkivideoiden sisällöistä kuin artistit. Laulajien rooli videoilla on lähinnä kuin marinette nukke. Joku muu kiskoo naruista ja he vain toistaa.
Pitää olla vielä astetta kovempi artisti ennen kuin pääsee sanelemaan oman musiikkivideonsa tyyliä.
Eli Sanni tuskin on itse päättänyt että nyt mä hei heilun peitto päällä täällä käytävällä. Eiköhän siinä oo taustalla ihan ohjaajan taiteellinen näkemys asialle. Eikä Sannista näkynyt siinä yhtään sen enempää kuin jos hän olisi hellemekko päällä...
Ja jollain Robinin tyttöystävällä tuskin ollut minkäänlaista valtaa päättää koskeeko Robin malliin mitenkään.
Joskus tän palstan naiivius jaksaa vaan hämmästyttää ja rasittaa.
Tuo edestakas, edestakas on kyllä yhdyntään viittava kielikuva, metafora. Järkyttää, soitan heti kotoa muuttaneille tyttärilleni, että robinia ette sitten katso ettekä kuuntele!
No hei, jätkä kasvaa, tyylin täytyy muuttua. Isac Elliot tekee ton myös vuoden parin päästä.