1v9kk,kova juominen
Meijän likka vaan lipittäis mehua ja maitoa jatkuvasti ja sit on vaippa jatkuvasti märkä ja ei meinaa ruoka maistua. Onko mitään konsteja millä sais vähempi juomaan?
Kommentit (3)
juttu..joisi vaan ,vaippoja menee ja ruoka ei maistu muuten kuin pitkän ulkoilun jälkeen.Täyttää pian 2 vuotta.
Samaa mieltä Päivänsäteen kanssa. Eli meillä poika joisi koko ajan mehua ja maitoa, jos saisi itse päättää. Mutta annan hänelle vain vettä janojuomaksi, maitoa aterioilla ja mehua vain erikoistilanteissa, kun on esim. vieraita ja ollaan kahvipöydässä. ja muutenkin aterioiden välillä ei kannata antaa mitään naposteltavaa, muuten saattaa ruokahalut mennä. Toinen pointti tässä on se, että hampaidenkin täytyy antaa välillä levätä, onhan maidossakin sokeria. Saattaa tyttösi kiukutella pari päivää, mutta kyllä se ohi menee ja hyväksyy uuden järjestelyn. Tsemppiä!!!
paivansade77:
Meillä poika kanssa kova juomaan. Olen aika tiukka. Eihän poika saa kuin sitä, mitä annetaan. Aterioiden välillä saa vaan vettä. Sanon sen, että väliajoilla vain vettä. Sitä ei tee mielikään varmasti kauheasti juoda. Aterioilla juodaan maitoa. Mitään muuta ei tarjota. Jätämehut pois ja anna maitoa vain aterioilla. Eiköhän ala maistumaan. Pahimpina lipityskausina tein jopa niin, että annoin ruoan ensin pöytään ja maitomukin vasta sitten, kun hoksasi pyytää. Mutta onhan se totta, että maidolla ja mehulla, jos täyttää vatsan niin ei ruoka maistu.
Meillä poika kanssa kova juomaan. Olen aika tiukka. Eihän poika saa kuin sitä, mitä annetaan. Aterioiden välillä saa vaan vettä. Sanon sen, että väliajoilla vain vettä. Sitä ei tee mielikään varmasti kauheasti juoda. Aterioilla juodaan maitoa. Mitään muuta ei tarjota. Jätämehut pois ja anna maitoa vain aterioilla. Eiköhän ala maistumaan. Pahimpina lipityskausina tein jopa niin, että annoin ruoan ensin pöytään ja maitomukin vasta sitten, kun hoksasi pyytää. Mutta onhan se totta, että maidolla ja mehulla, jos täyttää vatsan niin ei ruoka maistu.