Miksi alfasusia ei saisi ampua?
Kommentit (9)
Onkohan tässä sama meininki kuin jos tappaa alfaleijonan. Eli kun alfa yllättäen katoaa pelistä on johtajan paikka avoinna ja kilpailu siitä alkaa. Taisteluita joissa pyrkyreitä kuolee tai loukkaantuu. Sitten uusi alfa tappaa edellisen alfan poikaset jotta geenikilpailua ei ole. Eli yhden suden kuolema ei ole tässä tapauksessa vain yhden vaan jopa kymmenen riippuen lauman koosta.
Kyllä nämä poromiehet ovat niin hysteerisiä näiden susien suhteen. Luulisi olevan oikeitakin ongelmia.
Väärin.
Koska alfasuden tappaminen hajottaa lauman. Silloin yksittäiset sudet jalkautuvat maastoon ja yksittäinen susi ei suurriistaa metsästä. Se metsästää koiria ja lampaita ja ihmisiä.
Kun tapat alfan, hankit parikymmentä ongelmasutta pihoihin pyörimään.
Ja metsästäjät tappaa "vahingossa" näitä koko ajan..
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tässä sama meininki kuin jos tappaa alfaleijonan. Eli kun alfa yllättäen katoaa pelistä on johtajan paikka avoinna ja kilpailu siitä alkaa. Taisteluita joissa pyrkyreitä kuolee tai loukkaantuu. Sitten uusi alfa tappaa edellisen alfan poikaset jotta geenikilpailua ei ole. Eli yhden suden kuolema ei ole tässä tapauksessa vain yhden vaan jopa kymmenen riippuen lauman koosta.
Ömm, suden lauma on samaa geenipoolia, siellä on vaan äiti, isä ja sisaruksia. Omiaan ei tapeta. Oikea vastaus on viestissä 4
Vierailija kirjoitti:
Hukat hautaan.
Turhia eläimiä.
Turhempi sinä olet.
Olen AlfaOmega lahdesta, mua ei saa ampua... dänkädänkädän..däkä..dän
Vierailija kirjoitti:
Olen AlfaOmega lahdesta, mua ei saa ampua... dänkädänkädän..däkä..dän
Ei kannata mennä joensuuhu sitte
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
o
Ömm, suden lauma on samaa geenipoolia, siellä on vaan äiti, isä ja sisaruksia. Omiaan ei tapeta. Oikea vastaus on viestissä 4
On totta, että susilauma koostuu yleensä sukulaisista, mutta siinä voi olla myös tulokkaita.
Hukat hautaan.
Turhia eläimiä.