Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ihannepituus-äänestys

Vierailija
28.01.2016 |

Nainen, mikä olisi mielestäsi ihannepituus miehelle?

Linkki: http://strawpoll.me/6661573

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöt vaihtoehdot, eka vaihtoehto on <175, eli sisältää niin 175-senttiset kuin 150-senttisetkin. Olisit nyt laittanut vaikkapa kolmen sentin välein, olisi mahtunut enemmän vaihtoehtoja.

Vierailija
2/53 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hölmöt vaihtoehdot, eka vaihtoehto on <175, eli sisältää niin 175-senttiset kuin 150-senttisetkin. Olisit nyt laittanut vaikkapa kolmen sentin välein, olisi mahtunut enemmän vaihtoehtoja.

Aha, no sit se on just niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/53 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkosista hujopeista te naiset tykkäätte. Yli 190 senttiset eivät pysty edes lihasta saamaan sen vertaa ettei näyttäisi tikulta/laihaläskiltä/läskiltä

Vierailija
5/53 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkosista hujopeista te naiset tykkäätte. Yli 190 senttiset eivät pysty edes lihasta saamaan sen vertaa ettei näyttäisi tikulta/laihaläskiltä/läskiltä

No siis nimen omaan tuon vuoksi äänestin "190 cm", pidän lihaksikkaista miehistä mutta lihaksikas hukkapätkä näyttää ihan naurettavalta. Ja mulle kaikki alle 185-senttiset ovat hukkapätkiä, waste of space ;) Vain pitkä mies voi olla lihaksikas näyttämättä miltään Bull Mentulalta tai yökerhon ovivahdilta. Kaksi edellistä miesystävää on ollut tuon 190 sentin hujakoilla (189 ja 191 senttiä) ja just mehukkaita pakkauksia päivittäin salilla käyvinä ja lihaksikkaina. Lyhyet miehet: hyh!

Vierailija
6/53 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis nimen omaan tuon vuoksi äänestin "190 cm", pidän lihaksikkaista miehistä mutta lihaksikas hukkapätkä näyttää ihan naurettavalta. Ja mulle kaikki alle 185-senttiset ovat hukkapätkiä, waste of space ;) Vain pitkä mies voi olla lihaksikas näyttämättä miltään Bull Mentulalta tai yökerhon ovivahdilta. Kaksi edellistä miesystävää on ollut tuon 190 sentin hujakoilla (189 ja 191 senttiä) ja just mehukkaita pakkauksia päivittäin salilla käyvinä ja lihaksikkaina. Lyhyet miehet: hyh!

Luulin olevani pitkä t. 184cm mies. Olenkin hukkapätkä.

Vierailija
7/53 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä Usain Bolt?

Vierailija
8/53 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä Usain Bolt?

Kyseinen neekerikö vastaa ihannemiestäsi?

Komea, vetreä ja kohtelias <3

Vierailija
9/53 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas vain. Minä pääsin linkistä vain tasasenttimetritaulukkoon, mutta muilla näkyy olleen ihan erilaiset vaihtoehdot valittavana.

Omasta puolestani sanoisin, että ihanteellinen pituus miehelle on 186 cm. Joka tapauksessa yli 184 cm ja alle 210.

N 178 cm

Vierailija
10/53 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon mielestä se on yli 18 cm, hyvin olen riittänyt

Vierailija
11/53 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ymmärtää tämmöistä sentin tarkkuutta tässä asiassa.

Jos joku sitten eroaa siitä ihannesentistä suuntaan tai toiseen niin onko se sitten isokin ongelma?

Vierailija
12/53 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimittaisilla ja sitä pidemmillä miehillä vaikuttaisi olevan lyhyisiin kanssaveljiinsä nähden parempi itsetunto. 

Onkohan tästä tutkimusta? Tämä kuitenkin on elämänkokemuksen sanelemaa. Ja toki on valtavat määrät poikkeuksia, en sitä sano. Mutta lyhyissä, varsinkin erityisen lyhyissä (alle 170 cm) olen törmännyt tosi haastaviin tapauksiin luonnepuolella. En ole seurustellut, mutta työelämässä ja muuten. 

Vierailija
13/53 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli 177cm= lyhyt, nykyinen on 181cm= sopiva, ite olen 168cm

Vierailija
14/53 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskimittaisilla ja sitä pidemmillä miehillä vaikuttaisi olevan lyhyisiin kanssaveljiinsä nähden parempi itsetunto. 

Onkohan tästä tutkimusta? Tämä kuitenkin on elämänkokemuksen sanelemaa. Ja toki on valtavat määrät poikkeuksia, en sitä sano. Mutta lyhyissä, varsinkin erityisen lyhyissä (alle 170 cm) olen törmännyt tosi haastaviin tapauksiin luonnepuolella. En ole seurustellut, mutta työelämässä ja muuten. 

Totta. Moni lyhyt mies on lisäksi aggressiivinen. Yrittää päteä paskamaisella luonteellaan, kun ei muuten huomata.

Vierailija
15/53 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalon malli on minulle ratkaisevammassa asiassa kuin itse pituus. Kovin pitkissä on paljon sellaista "honkkeli-muotoa". Eli jalat ovat liian pitkät, vyötärö jotenkin korkealla, sellainen ei -miehekäs olemus. 

Usein sellainen 180-185 -senttinen on paras kokonaisuus. Ja on minullekin passeli, kun olen 166 pitkä.

Vierailija
16/53 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, en osa äänestää... Mun poikaystävät ja ihastukset ovat olleet väliltä 165-190 cm, laihasta lihaksikkaaseen (varmaan välillä 55-100 kiloa), punatukkaisesta mustatukkaiseen, pisamakasvoisesta tummaihoiseen. Ehkä mulla ei ole miesmakua? Tai mikä pahempaa, olen kaikkiruokainen?

Vierailija
17/53 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea ymmärtää tämmöistä sentin tarkkuutta tässä asiassa.

Jos joku sitten eroaa siitä ihannesentistä suuntaan tai toiseen niin onko se sitten isokin ongelma?

Osaatko sinä vastata lounasravintolassa kysymykseen, kuinka monta lihapullaa haluat? Jääkö lounas syömättä, jos tuleekin viiden sijasta kuusi?

Vierailija
18/53 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ite oon 168 ja mulle riittää hyvin 175cm mies. En ymmärrä tuota pitkien palvontaa. Mutta kai se saa tukevammankin mamman tuntemaan itsensä pieneksi. Aviomies on 170cm ja hyvin riittää. On kyllä sitten aika lihaksikas ja leveäharteinen.Ihannepituus on minulle 175-180cm.

Vierailija
19/53 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
20/53 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 178 cm ja harteikas. Yritä siinä sitten repiä huumoria kun naiset, jotka ovat itse ilman korkoja jotain 158-169 cm pitkiä ilmoittavat miehen vähimmäispituudeksi 180 cm. Veikkaan että suurin osa ei edes huomaisi jos sanoisin olevan 180 tai 181 cm pitkä.  No joo, ei ole elämää suurempi asia, mutta tuo taas hyvin esiin naisten huonon arviointikyvyn. Voihan tietysti olla, että moni mies valehteleekin pituutensa ja naiset sitten yrittävät muistella että toi edellinen oli jotain 183 cm ja tuntui lyhyeltä, pistetään nyt tällä kertaa 10 senttiä lisää pituusvaatimuksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä