Mitä ajattelet "iso mies - pieni nainen" pariskunnista?
Minua on nyt muutama vuosi seurustelun/avioliiton jälkeen alkanut häiritsemään meidän suuri pituusero. Mies on siis hieman yli 30cm minua pidempi. Sellainen iso mies. Itse olen sekä lyhyt että laiha. Seurustelun huumassa en edes tajunnut meidän näyttävän millään tavalla erikoiselta parilta, kunnes ystäväni tässä viikko sitten möläytti, että kyllähän me näytetään vähän hassuilta.
Kiinnitättekö te jotain huomiota tällaisiin pariskuntiin? Erityisesti minua häiritsee, jos kuljen miehen perässä (esim. kaupassa) ja tunnen olevani säälittävä ja reppana pikkuvaimo, sellainen "anteeksi-että-olen-olemassa" :'D
Kommentit (49)
Meillä on 30 cm pituusero. Mitä luulen että ihmiset ajattelee meistä, niin seksiä. Sitähän ihmiset aina ajattelee. Oman kokemukseni mukaan yhdistelmä pieni nainen, iso mies, toimii erittäin hyvin. Senkun mietitte. Isot miehet ehkä on isoja joka puolelta.
Tyypillinen kateellisen kaverin kommentti tuo ap:n kaverin kommentti.
Se mies on pedofiili ja se nainen on hyväksikäytön uhri.
Vierailija kirjoitti:
Se mies on pedofiili ja se nainen on hyväksikäytön uhri.
Vaikka nainen on vanhempi?
En ajattele siitä yhtään mitään :D ei kiinnosta kuin omat parisuhteet, ei muiden.
Me olemme sellainen, 40 cm pituuseroa. Itse emme sitä edes huomaa ja ihan sama mitä muut ajattelevat.
Olen 152-senttinen sporttinen nainen ja mies on 180-senttinen sporttinen mies. Ei ole tullut ajateltua pituuseroa.
Miksi mies haluaisi ison akanlohjakkeen?
Onneksi kaikille löytyy ottajia. Pitkälle naiselle sopii esim. hyvin pieni mies.
Minä olen hoikka hiukan päälle 160 cm nainen ja mieheni on vähän vatsakas isokokoinen 195 cm. Koskaan kukaan ei ole mitenkään pilkannut... Kerran valokuvaaja häissä huomautti, että meidän pitää seisoa vähän eri tavalla, koska pituusero korostuu ja se nyt oli ihan itsestään selvä huomautus, jota emme itse hokanneet heti :D