Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet "iso mies - pieni nainen" pariskunnista?

Vierailija
28.01.2016 |

Minua on nyt muutama vuosi seurustelun/avioliiton jälkeen alkanut häiritsemään meidän suuri pituusero. Mies on siis hieman yli 30cm minua pidempi. Sellainen iso mies. Itse olen sekä lyhyt että laiha. Seurustelun huumassa en edes tajunnut meidän näyttävän millään tavalla erikoiselta parilta, kunnes ystäväni tässä viikko sitten möläytti, että kyllähän me näytetään vähän hassuilta.

Kiinnitättekö te jotain huomiota tällaisiin pariskuntiin? Erityisesti minua häiritsee, jos kuljen miehen perässä (esim. kaupassa) ja tunnen olevani säälittävä ja reppana pikkuvaimo, sellainen "anteeksi-että-olen-olemassa" :'D

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hoikka hiukan päälle 160 cm nainen ja mieheni on vähän vatsakas isokokoinen 195 cm. Koskaan kukaan ei ole mitenkään pilkannut... Kerran valokuvaaja häissä huomautti, että meidän pitää seisoa vähän eri tavalla, koska pituusero korostuu ja se nyt oli ihan itsestään selvä huomautus, jota emme itse hokanneet heti :D

Vierailija
42/49 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 30 cm pituusero. Mitä luulen että ihmiset ajattelee meistä, niin seksiä. Sitähän ihmiset aina ajattelee. Oman kokemukseni mukaan yhdistelmä pieni nainen, iso mies, toimii erittäin hyvin. Senkun mietitte. Isot miehet ehkä on isoja joka puolelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen kateellisen kaverin kommentti tuo ap:n kaverin kommentti.

Vierailija
44/49 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies on pedofiili ja se nainen on hyväksikäytön uhri.

Vierailija
45/49 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mies on pedofiili ja se nainen on hyväksikäytön uhri.

Vaikka nainen on vanhempi?

Vierailija
46/49 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele siitä yhtään mitään :D ei kiinnosta kuin omat parisuhteet, ei muiden.

Vierailija
47/49 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme sellainen, 40 cm pituuseroa. Itse emme sitä edes huomaa ja ihan sama mitä muut ajattelevat.

Vierailija
48/49 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 152-senttinen sporttinen nainen ja mies on 180-senttinen sporttinen mies. Ei ole tullut ajateltua pituuseroa.

Vierailija
49/49 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies haluaisi ison akanlohjakkeen?

Onneksi kaikille löytyy ottajia. Pitkälle naiselle sopii esim. hyvin pieni mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme