Mitä ajattelet "iso mies - pieni nainen" pariskunnista?
Minua on nyt muutama vuosi seurustelun/avioliiton jälkeen alkanut häiritsemään meidän suuri pituusero. Mies on siis hieman yli 30cm minua pidempi. Sellainen iso mies. Itse olen sekä lyhyt että laiha. Seurustelun huumassa en edes tajunnut meidän näyttävän millään tavalla erikoiselta parilta, kunnes ystäväni tässä viikko sitten möläytti, että kyllähän me näytetään vähän hassuilta.
Kiinnitättekö te jotain huomiota tällaisiin pariskuntiin? Erityisesti minua häiritsee, jos kuljen miehen perässä (esim. kaupassa) ja tunnen olevani säälittävä ja reppana pikkuvaimo, sellainen "anteeksi-että-olen-olemassa" :'D
Kommentit (49)
Ajattelen että ohhoh onpa pieni nainen ja iso mies ja jatkan matkaa.
Ite olen pieni ja siro, ja olen huomannut, että usein pitkiä/isoja miehiä viehättää tällainen "keijukaisuus". Omasta mielestä aika hankalaa, jos suudellessa menee niskat nurin, mutta aika paljon olen pitkiä miehiä deittaillut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 40cm pituuseroa, minä lyhyt ja ylipainoinen, mies pitkä ja timmi. Mitä sitten?
Laihduttaisit, plösö. Miestäsikin vituttaa. Jollei nyt justiinsa niin tulevaisuudessa kyllä, ja varmasti etsii vierelleen jonkun kuuman amatsonin tuollaisen plösön kääpiön sijaan.
Olin 10kg lihavampikin vielä silloin kun mies kosi ja vei vihillekin :) Nyt olen kyllä enää joitakin kiloja ylipainon puolella, mutta eipä tuo parisuhteeseen vaikuta. Sori vain. Mies on vielä huomattavan komeakin, revi siitä hei!
Minun äitini 169 eikä mitenkään siro, isä 187 ja hoikka/normaalivartaloinen. En ole ikinä ajatellut, että heissä olisi jotain kummallista. Enemmän ihmettelin isäni siskoja, jotka pitkinä ja rotevina olivat haalineet vierelleen itseään lyhyemmät luuviulut.
Vierailija kirjoitti:
Minun äitini 169 eikä mitenkään siro, isä 187 ja hoikka/normaalivartaloinen. En ole ikinä ajatellut, että heissä olisi jotain kummallista. Enemmän ihmettelin isäni siskoja, jotka pitkinä ja rotevina olivat haalineet vierelleen itseään lyhyemmät luuviulut.
Sori, typo. Äiti siis 159, eikä 169.
No joidenkin ihmisten mielestä kaikki "normista" (miten sitten normi määritelläänkin) poikkeava näyttää hassulta. Vaikka sulla ap olisi lyhyempi mies, niin ystäväsi saattaisi silti löytää jotakin outoa hänestä tai teistä pariskuntana. Joillakin ihmisillä on kova tarve arvostella toisia.
Ei pituuserolla ole mitään merkitystä jos jotain oikeasti rakastaa, eikä sillä onko lihava tai laiha tai jotain siltä väliltä.
Muut saa ajatella mitä tykkäävät kunhan pitävät sen omana tietonaan.
Hal ja iso rakkaus :D
Minä olen 169cm, mieheni 196cm, olemme molemmat hoikahkoja. Itse en kiinnitä pituuseroomme mitään huomiota, sen muistaa ainoastaan jos näkee yhdessä liikkuessa kuvajaisemme vaikka kaupan ikkunasta. Silloin tulee mieleen, että ehkä olemme jonkun mielestä "hauskan" näköinen pari, mutta so what? Hyvin menee ja rakkautta riittää :) Mielestäni jokainen voi pitää mielipiteensä toisen ulkonäöstä omana tietonaan, niin ei tule paljastaneeksi omaa tyhmyyttään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 40cm pituuseroa, minä lyhyt ja ylipainoinen, mies pitkä ja timmi. Mitä sitten?
Laihduttaisit, plösö. Miestäsikin vituttaa. Jollei nyt justiinsa niin tulevaisuudessa kyllä, ja varmasti etsii vierelleen jonkun kuuman amatsonin tuollaisen plösön kääpiön sijaan.
Olin 10kg lihavampikin vielä silloin kun mies kosi ja vei vihillekin :) Nyt olen kyllä enää joitakin kiloja ylipainon puolella, mutta eipä tuo parisuhteeseen vaikuta. Sori vain. Mies on vielä huomattavan komeakin, revi siitä hei!
T & K?:)
Mun exä - sanoi, että miehen ihannemitat on 80,40,100. = Ikä, kuume, ``ulkomaan turvatili millit``.
Nyt vaimon kanssa kokoeroa 40cm, ikäeroa 19v ja kaksi lasta.
En ole kenenkään kommenteista juurikaan kiinnostunut ylipäätään mistään, ei riitä mielenkiinto tosiaankaan. Elän elämän parasta aikaa, lapset 10 ja 6v.
Vierailija kirjoitti:
Seksi isokokoisen miehen kanssa on ihanaa. Pienet miehet (alle 170 cm) ovat jotenkin onnettomia säheltäjiä enkä ole edes isokokoinen itse. Noin 160 cm ja norm. painoinen.
Sinulla on ilmeisesti tuhansien alle 170cm miesten kokemus sekstailusta ?
No jos on tooosi pitkä ja isoluinen mies ja ihan sirppana vaimo, niin saatan pohtia, että mitenköhän tuo nainen saa synnytettyä, jos saavat joskus lapsia. Toki naisen koko jonkin verran rajoittaa sikiön kokoa, mutta kyllä superison isän geenit vaikuttavat yleensä sikiön kokoa suurentavasti.
Muuten en ajattele mitään ihmeempää. Me taas ollaan ukon kanssa jättiläispari, 182 ja 195 cm.
Mieheni on pitkä ja hyvin hoikka, minä lyhyt ja pyöreä. Ollaan kuultu usein, että ollaan söpöjä. :) Meitä ei tosin negatiivisetkaan kommentit hetkauttaisi.
Mieheni on melkein kaksi metriä (195 cm) pitkä eli isoluinen ja timmi vartaloinen, ja minä olen 160 cm laiha ja siro.
Monen mielestä näytämme hassulle parille ja moni on myös pilkannut meidän pituuseroa.
Pikku tykkiä on kiva paukuttaa lujaa.
M 191cm ja 77kg
Ajattelen näistä pariskunnista, että nainen on halunnut kompensoida omaa pienikokoisuuttaan, ja halveksuu kaikkia miehiä, jotka ei ole helvetin isoja. Yritän välttää kyseisenlaisten naisten kanssa tekemisissä olemista.
mies 176cm 74kg
Ihan turhaa miettiä tuollaisia. Kannattaa ennemmin miettiä onko suhteessa hyvä olla ja haluaako olla kyseisen ihmisen kanssa. Rakkaus ei ole senteistä eikä ulkopuolisten hölmöistä möläytyksistä riippuvainen asia.
Sitäpaitsi 30cm pituusero ei ole mitenkään erikoinen. Näitä löytyy!