Haluaisin kuulla kokemuksia BDSM:stä
Laitoin äsken keskustelun väärälle alueelle. Joten nyt siis uudestaan :)
Olen itse 22v nainen ja kiinnostunut aiheesta ja kokeilemisesta. Haluaisin siis kuulla teidän kokemuksianne. Voitte kirjoittaa ihan vapaasti mitä mieleen tulee. Ymmärrän, että aihe on laaja. Tässä muutamia kysymyksiä.
Kuinka suuri osa BDSM on elämääsi? Kumpi osapuolista olet, dominoiva vai alistuva? Kerro myös ikäsi ja sukupuolesi sekä minkälaisia asioita toteutat tässä suhteessa. Rajoittuuko BDSM vain makuuhuoneen puolelle vai koskeeko suhteen säännöt myös makuuhuoneen ulkopuolista elämää?
Kommentit (28)
40+ alistuva mies täällä. BDSM on aika tärkeä osa seksielämää avokin kanssa ja tuo kivaa lisäpotkua siihen. Pidetään 5-6 kertaa vuodessa tapaaminen leikkien roolihahmojen välillä ja ne ovatkin kunnon tapahtumia, joita on suunniteltu yhdessä pitkään. Se suunnittelu on myös osa leikkiä. Mut laitetaan silloin aina TOSI kunnolla kuriin ja nuhteeseen ;) Juttu ei rajoitu ihan vaan petikamariin. Ennen isompia sessioita meillä on aina muutaman päivän valmistelut, jolloin mua nöyryytetään vähän joka päivä. Osa tätä voi olla että joudun menemään töihin avokin käytetyt pikkarit jalassa tai cockcage päällä ja tappi pepussa ym. Avokki on tullut mun töihin ja pannut mua siellä straponilla (tietty työajan jälkeen!) ja muuta. On kivaa ja molemmat nautitaan.
Vierailija kirjoitti:
Avokki on tullut mun töihin ja pannut mua siellä straponilla (tietty työajan jälkeen!) ja muuta. On kivaa ja molemmat nautitaan.
No uh-huh... todella sopivasti pervon Naisenhan olekin sitten löytänyt ja hyvä niin ;)
En kyllä tajua miten kaikenmaailman hakkaaminen, ruoskiminen ja sitominen stimuloi seksuaalisesti. Mielisairasta touhua.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tajua miten kaikenmaailman hakkaaminen, ruoskiminen ja sitominen stimuloi seksuaalisesti. Mielisairasta touhua.
Ihmisiä on monenlaisia. Eikä siinä minusta ole mitään väärää, jos toinen kiihottuu alistamisesta ja satuttamisesta, ja toinen taas kivusta ja nöyryytyksestä. Toki rajat pitää olla ja niitä sekä lakia noudattaa, ihan niinkuin muussakin seksissä ja elämässä.
^^Kiitos :) Tosiaankin sopivasti pervon mutta ihanan.
Edellinen kommentoija jo osuikin asian ytimeen. Sairasta seksiä on sellainen, jossa vahingoitetaan toisia ja ei toimita yhteisymmärryksessä. BDSM taas on aikuisten leikkiä. Ei siinä kukaan saa oikeasti selkäänsä, koska se on aikuisten leikkiä. Jotkut meistä tykkäävät dominoida seksissä, jotkut alistuvat mielellään, ja kun se perustuu yhteiseen sopimukseen, se ei kai haittaa ketään. Ja vaikka esim meillä BDSM ulottuukin vähän makuuhuoneen ulkopuolellekin, sille on oma aikansa joka tuo vaihtelua vaniljaan ja tavalliseen arkeen. On aika hauska ajatella, että voi kurinpitoillan päätteeksi sylitellä sohvalla elokuvaa katsellen kun on vähän aikaisemmin saanut piiskaa ja sträppäriä ja on pissitty päälle XD. Jos se on jonkun mielestä sairasta, olkoon vaan, mutta joillekin se on harmintonta ja kivaa leikkiä yhdessä.
Ok, no jos ihmiset pitävät tuommoista normaalina niin ehkä sitten on helpompi ymmärtää miten raiskaajat kiihoittuvat naisten raiskaamisesta ja satuttamisesta. Potentiaalisia raiskaajia kaikki bsdm-tyypit koska normaali ihminen ei pysty kiihottumaan moisesta.
Olen naimisissa ja tapailan vapaata miestä hänen luonaan. Alistun seksissä täysin miehen armoille ja tottelen. Hän ei tuota kipua, mutta tunnen itseni hyvin käytetyksi ja tyydytetyksi lähtiessäni. Meillä on selkeät roolit aina kun astun kynnyksen yli. Sähköpostissa keskustelemme normaalisti ja kuvailemme mitä haluamme jne. Upeaa pitkäkestoista käyttöä ja tyydytystä leluilla sekä normaalia panoa. Minun ei tarvitse kuin totella ja antautua. Alussa pelkäsin, mutta luottamuksen kasvettua se on todella vapauttavaa ja kiihottavaa alistua toiselle ja toisen haluille kunhan halut kohtaavat.
N28