N22v

Laitoin äsken keskustelun väärälle alueelle. Joten nyt siis uudestaan :)
Olen itse 22v nainen ja kiinnostunut aiheesta ja kokeilemisesta. Haluaisin siis kuulla teidän kokemuksianne. Voitte kirjoittaa ihan vapaasti mitä mieleen tulee. Ymmärrän, että aihe on laaja. Tässä muutamia kysymyksiä.

Kuinka suuri osa BDSM on elämääsi? Kumpi osapuolista olet, dominoiva vai alistuva? Kerro myös ikäsi ja sukupuolesi sekä minkälaisia asioita toteutat tässä suhteessa. Rajoittuuko BDSM vain makuuhuoneen puolelle vai koskeeko suhteen säännöt myös makuuhuoneen ulkopuolista elämää?

• ylös 9
  • alas 1

Kommentit (16)

Vierailija

Se on kuukausittain mukana seksissämme ja minä olen se joka dominoi. Meidän bdsm alkaa aika sponttaanisti, vaimoni sanoo esimerkiksi saunassa, olen ollut tänään tuhma. Siitä tiedän että hän haluaa seksiä ja kuritusta, kyllä se makuuhuoneessa tapahtuu. Välineinä meillä on ruoska nännin-nipistimet painoineen, suupallo, liukuaine, rinnoille tarkoitetut imukupit motoroidut, suht iso vibra, suupalo ja pyykkipoikia. Kattoon asennettiin koukku missä roikkuu kukkanen, niin kukaan ei osaa ajatella miksi katossa on koukku. Harastaessamme bdsm:ää saa vaimoni nahkalenkeistä koukkuun kiinne.

Tästä aiheesta saisi kirjan mutta lyhykäidyssään. Hellin vaimoni rintoja ja imen ja näykin niitä, sitten alkaa puristelu ja näykkiminen. Laitan hänet nahkalenkeistä sängyn päätyyn ja jalkopäähän kiinne, otan vibran ja laitan siihen liukkaria ja työnnän sen pilluun, sitten alan ruoskimaan rintoja ja tämän jälkeen laitan nännin nipistimet painoineen, ja aloitan hänen pillun runkkauksen vibralla nuollen samala klitorista, ja juuri kun hän on saamaisillaan lopetan. Tätä teen monesti nussin välillä suuhun ja laitan häpyhuuliin pyykkipoikia jatkan tätä aika kauan. sääntöähän tässä ole muuta kun turvasana. Koskaan ei bdsm ole samallaista, joskus sitten laitan hänet kattokoukkuun kiinne nahkaremmeillä missä on ketjut ruoskin häntä perseelle ja rinnoille missä on vielä nännin nipistemet. Seuraava vaihe on nussiminen takaapäin ja taas kun hän on tulossa niin lopetan, nussin suuhun hetken ja ruoskin persettä lopuksi annan armoa, työnnän käteni pilluun ja runkkaan kädellä ensimmäisen orgasmin. Taas perseelle ruoskaa ja hetkenpäästä työnnän kullini hänen suuhunsa, kun kulli alkaa kovettumaan niin lopulta nain häntä takaapäin. Tosin nussimista ei kestä kauan koska olen itsekkin kiihottunut, kun spermat lentää sisään niin tuntuu ettei sperman tulo lopu koskaan. Siis tässäkin on erillaisia mieltymyksiä, vaimoni on ostanut noista leluista osan ja todella pitää tästä seksistä. Jos olette sopineet säännöistä niin siitä kokeilemaan. Vaimoni sanoi kerran että ensin ruoska tekee kipeää mutta muuttuu pian nautinnoksi, näin meilläM50+.

• ylös 23
  • alas 3
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Moikka. Olen 21-vuotias nuori nainen. Harvemmin tulee mitään rajua harrastettua, mutta joskus tykkään vähän alistua. BDSM-tyyppinen käyttäytyminen ei kuulu normaalielämäämme ja sitä esiintyy vain silloin tällöin makuuhuoneen puolella. Ei ole mitään selkeää roolijakoa, mutta minä yleensä tykkään vähän alistua. Suihinotossa joskus poikaystävä saattaa vähän "pakottaa syvemmälle" samalla ottaen hiuksistani kiinni tai pitelemällä kaulastani hellästi, mutta tiukasti. (Rakastaa kuulemma herkkää kaulaani, niin siihen on kiva tarttua voimakkaalla kädellä). Viimeksi kun tällästä tuli harrastettua, niin hän samalla tyydytti minua kädellään ja sanoi ettei anna nautintoa ilman pienhä kipua. Painoi kaulaani kädellään ja välillä "puri" kurkkuani:D aaw... Joskus kun hänen oikein tekee mieli, hän voimakkaasti heittää minut sängylle ja "käskee" riisuuntumaan, jolloin minä pyllistän hänen edessään ja hän työntyy kovaa takaapäin samalla vähän kuristaen. Ihan siis tälläisiä kilttejä leikkejä :D ainakin minun mielestäni. AINA minulla on suostumus ja halu, sekä nautinto näissä jutuissa. AINA molemmat haluavat näitä asioita (onneksi samaan aikaan). Poikaystävä AINA halii ja suukottelee jonkun pienen kivuntuoton jälkeen. Niin ja yks juttu on sellanen, että saattaa seksin aikana pitää minusta niin kovaa kiinni, etten voisi päästä pois...aah... Tästä kiihottavampaa tekee se, että itse olen pienikokoinen ja omistan tiukkaa lihaa ja hän on hyvin lihaksikas ja omistaa ihanan ison peniksen, hehe. Tykkään siis korostaa pienuuttani ja "viattomuuttani", jota poikaystäväni sitten käyttää kutsumalla minua kiltiksi tytöksi ja jos väitän olevani tuhma tai en tee kuten hän käskee, niin hän kiusaa tuottamalla pientä nautinnollista kipua. En tiedä saiko tekstistäni nyt mitään käsitystä, kun ajatukset harhailevat nyt poikaystävässäni:D

• ylös 21
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se on kuukausittain mukana seksissämme ja minä olen se joka dominoi. Meidän bdsm alkaa aika sponttaanisti, vaimoni sanoo esimerkiksi saunassa, olen ollut tänään tuhma. Siitä tiedän että hän haluaa seksiä ja kuritusta, kyllä se makuuhuoneessa tapahtuu. Välineinä meillä on ruoska nännin-nipistimet painoineen, suupallo, liukuaine, rinnoille tarkoitetut imukupit motoroidut, suht iso vibra, suupalo ja pyykkipoikia. Kattoon asennettiin koukku missä roikkuu kukkanen, niin kukaan ei osaa ajatella miksi katossa on koukku. Harastaessamme bdsm:ää saa vaimoni nahkalenkeistä koukkuun kiinne.

Tästä aiheesta saisi kirjan mutta lyhykäidyssään. Hellin vaimoni rintoja ja imen ja näykin niitä, sitten alkaa puristelu ja näykkiminen. Laitan hänet nahkalenkeistä sängyn päätyyn ja jalkopäähän kiinne, otan vibran ja laitan siihen liukkaria ja työnnän sen pilluun, sitten alan ruoskimaan rintoja ja tämän jälkeen laitan nännin nipistimet painoineen, ja aloitan hänen pillun runkkauksen vibralla nuollen samala klitorista, ja juuri kun hän on saamaisillaan lopetan. Tätä teen monesti nussin välillä suuhun ja laitan häpyhuuliin pyykkipoikia jatkan tätä aika kauan. sääntöähän tässä ole muuta kun turvasana. Koskaan ei bdsm ole samallaista, joskus sitten laitan hänet kattokoukkuun kiinne nahkaremmeillä missä on ketjut ruoskin häntä perseelle ja rinnoille missä on vielä nännin nipistemet. Seuraava vaihe on nussiminen takaapäin ja taas kun hän on tulossa niin lopetan, nussin suuhun hetken ja ruoskin persettä lopuksi annan armoa, työnnän käteni pilluun ja runkkaan kädellä ensimmäisen orgasmin. Taas perseelle ruoskaa ja hetkenpäästä työnnän kullini hänen suuhunsa, kun kulli alkaa kovettumaan niin lopulta nain häntä takaapäin. Tosin nussimista ei kestä kauan koska olen itsekkin kiihottunut, kun spermat lentää sisään niin tuntuu ettei sperman tulo lopu koskaan. Siis tässäkin on erillaisia mieltymyksiä, vaimoni on ostanut noista leluista osan ja todella pitää tästä seksistä. Jos olette sopineet säännöistä niin siitä kokeilemaan. Vaimoni sanoi kerran että ensin ruoska tekee kipeää mutta muuttuu pian nautinnoksi, näin meilläM50+.

Lisäisin tuohon vähän. Hakkaamista ei saa tapahtua, ja niin ettei tule mustelmia. Silloinhan se menee väkivallan puolelle ja se ei ole tarkoitusM50+.

• ylös 14
  • alas 2
Vierailija

Olen alistuva masokisti ja mieheni dominoi. Leikitään/sessioidaan säännöllisen epäsäännöllisesti, joskus monta kertaa viikossa, joskus on pitkiäkin taukoja. Meillä hommat pyörii kivun tuottamisen ja nöyryyttämisen ympärillä suureksi osaksi. Mies nauttisi enemmän ihan perus piiskauksista yms. mutta minulle se ei ihan riitä, joten ollaan ympätty mukaan (nöyryyttävää) dominointiakin ja mieskin on oppinut nauttimaan siitä ihan toden teolla. Myös kaikenlaista muuta yleistä pervoilua on mukana (suunlevittimiä, peppujuttuja, fistausta, leluja jne jne jne), kokeillaan milloin mitäkin. Sidontaa/kahleita ei ole hirveän usein kun molemmat kokee ne jotenkin vaivalloiseksi, meillä on niin suuri kokoero, että toimii melkein paremmin ilman. Jossain määrin roolitus on myös makkarin ulkopuolella ja minulla ei ole (sopimuksen mukaan) mitään jakoa ikinä kieltäytyä mieheni seksialoitteista ja jos olen vastahakoinen, niin raahaa sitten vaikka tukasta pitäen makkariin tai ottaa siinä paikassa vain, niin kuin omansa saa ottaa. Ihan niin kuin minä nyt muutenkaan kyllä kieltäytyisin ja pieni vastaan hangoittelu on vain hauskaa. Roolileikkejä harrastetaan usein ja milloin mitäkin. Olen usein naarmuilla, mustelmilla ja juomuilla leikkien jäljiltä ja mitä pidempään istuminen sattuu, sen parempi!

• ylös 20
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen alistuva masokisti ja mieheni dominoi. Leikitään/sessioidaan säännöllisen epäsäännöllisesti, joskus monta kertaa viikossa, joskus on pitkiäkin taukoja. Meillä hommat pyörii kivun tuottamisen ja nöyryyttämisen ympärillä suureksi osaksi. Mies nauttisi enemmän ihan perus piiskauksista yms. mutta minulle se ei ihan riitä, joten ollaan ympätty mukaan (nöyryyttävää) dominointiakin ja mieskin on oppinut nauttimaan siitä ihan toden teolla. Myös kaikenlaista muuta yleistä pervoilua on mukana (suunlevittimiä, peppujuttuja, fistausta, leluja jne jne jne), kokeillaan milloin mitäkin. Sidontaa/kahleita ei ole hirveän usein kun molemmat kokee ne jotenkin vaivalloiseksi, meillä on niin suuri kokoero, että toimii melkein paremmin ilman. Jossain määrin roolitus on myös makkarin ulkopuolella ja minulla ei ole (sopimuksen mukaan) mitään jakoa ikinä kieltäytyä mieheni seksialoitteista ja jos olen vastahakoinen, niin raahaa sitten vaikka tukasta pitäen makkariin tai ottaa siinä paikassa vain, niin kuin omansa saa ottaa. Ihan niin kuin minä nyt muutenkaan kyllä kieltäytyisin ja pieni vastaan hangoittelu on vain hauskaa. Roolileikkejä harrastetaan usein ja milloin mitäkin. Olen usein naarmuilla, mustelmilla ja juomuilla leikkien jäljiltä ja mitä pidempään istuminen sattuu, sen parempi!

Olet ihan pervo, kyl munkin eukko tykkää piiskaamisesta ja jotenki tollee sekin sano. Sattuu istuminen saatikka kun vien saunaan hellän perseen kanssa kyl se valittaa mut kyl myös kiittää.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kuule moni mies olisi kiinnostunut sinusta, vaan yleisestikkin ei uskalleta tehdä aloitetta. Sitten valitetaan että seksi on tylsää ja avioliitto myös. Mites ap joko kuulostaa hyvältä? saitko tietoa minkäverran, meinaatko toteuttaa.

Vierailija

Teidän jutut kuulostaa hyvältä ja aion kyllä toteuttaa jos saan kumppanin sitä varten. Olen kauhean ujo eikä kukaan varmaan osaisi olettaa että tykkään BDSM:stä. :P

Ap

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Olen itse mies ja sellainen vinkki, että kannattaa katsoa että mies on perusfiksu ja mahdollisimman sinut itsensä kanssa. Tällöin hän varmastikin haluaa että molemmat nauttivat ja osaa olla siinä dominoivassa roolissa ja löytää ne sun "heikot" kohdat josta kiihotut eniten ja uskaltaa pusertaa sen nautinnon irti. :) Jos ottaa vaan jonkun niin voi olla että tulee joku moniongelmainen äijä joka vaan tykkää piestä tai sitten haluaakin vaan perusjurnutusta, eikä uskalla kohdata omia ja kumppanin haluja. Myöskin tärkeää, että kunnioitat tätä ja pystyt oikeasti antautumaan hänelle. Psyykkinen yhteys on varsin tärkeä. Have fun!

• ylös 18
  • alas 0
dominus

Vierailija kirjoitti:
Haluan fifty shades of grey-suhteen. 

Eli miehen pitää olla rikas, voi naiset naiset ja elokuvat hahah

mutta joo, dominus 25v tarjooa palveluitaan pk-seudulla. Grey-style

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen itse mies ja sellainen vinkki, että kannattaa katsoa että mies on perusfiksu ja mahdollisimman sinut itsensä kanssa. Tällöin hän varmastikin haluaa että molemmat nauttivat ja osaa olla siinä dominoivassa roolissa ja löytää ne sun "heikot" kohdat josta kiihotut eniten ja uskaltaa pusertaa sen nautinnon irti. :) Jos ottaa vaan jonkun niin voi olla että tulee joku moniongelmainen äijä joka vaan tykkää piestä tai sitten haluaakin vaan perusjurnutusta, eikä uskalla kohdata omia ja kumppanin haluja. Myöskin tärkeää, että kunnioitat tätä ja pystyt oikeasti antautumaan hänelle. Psyykkinen yhteys on varsin tärkeä. Have fun!

Kyllähän se noin menee. Ajattelin että ap:llä on jo miesystävä. Meillä on vaimoni kanssa helpompaa kun ollaan oltu pitkään yhdessä, tiedämme toistemme tunteet ja ne "arat paikat" ja heikoin lenkki. Onnea yrityksellesi ja ole varovainen kyllä niitä idiootteja tuolla jossain liikkuuM50+.

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

olisi kiva päästä kokeilemaan sellaista että laittaisin tytölle suukapulan ja ripustaisin kattoon riippumaan. sen jälkeen ruoskisin selän verille. ikävä kyllä ei ole riittävästi rahaa, että voisin jollekkin tollaisesta maksaa.

• ylös 3
  • alas 10
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat