Vierailija

Jos maksattaa laskunsa miehellä jo alusta alkaen, ei voi odottaa olevansa tasa-arvoinen suhteessa.

• ylös 28
  • alas 21

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Todellakin maksan omat laskuni. Se tunne että on jotakin velkaa miehelle on epämiellyttävä. Eletään sentään vuotta 2016 joten nainen ei onneksi enää ole kauppatavaraa.

• ylös 43
  • alas 9
Vierailija

Me maksetaan yhteiseltä tililtä, joka meillä on aina ollut. Minä ansaitsin rahat monta vuotta, kun mies opiskeli. Nyt on miehen vuoro, kun minä olen hoitovapaalla.

• ylös 28
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Me jäädään miehen kanssa aina vuorotellen ravintolaan tiskaamaan. Usein pöllitään sen jälkeen jääkaapista muutama pihvi ja kakkupala mukaan.

• ylös 60
  • alas 1
Vierailija

Onhan niitä "no money no honey" naisia edelleen tänäkin päivänä. Enkä tarkoita nyt varsinaisia maksullisia naisia, vaan niitä jotka jotenkin hyväksyvät tällaiset ikivanhat perinteet. Ilman järkeviä syitä lukuun ottamatta faktaa että sattuu olemaan nainen. Ja ostettavissa.

• ylös 19
  • alas 6
Vierailija

En todellakaan maksa. Miehellä on kolme kertaa parempi palkka kuin mulla. Hän maksaa ihan mielellään, mun palkalla ei liikoja ulkona syötäis. Ja mun mielestä herrasmies maksaa ravintolassa. Joo, ja en ole feministi.

• ylös 36
  • alas 12

Vierailija kirjoitti:
Jos maksattaa laskunsa miehellä jo alusta alkaen, ei voi odottaa olevansa tasa-arvoinen suhteessa.

Jos mies suostuu maksamaan, niin miksi en antaisi maksaa? Mies on vapaa lähtemään, jos tasa-arvo-ongelmat vaivaavat.

• ylös 23
  • alas 7

Oletko joku lassukka? Ei kukaan voi pakottaa miehiä maksamaan ravintolalaskua. He maksavat sen miellyttääkseen naista. Se on heidän oma valintansa. Nainen saa olettaa miehen maksavan laskun aivan samoin kuin mies saa olettaa naisen maksavan laskun. Jokainen tekee omat ratkaisunsa ja seuraukset ovat mitä ovat. Jos nainen ei lähde matkaan, syy ei aina ehkä ole siinä, ettei tarjonnut illallista. Mutta se, ettei halua tuhlata penniäkään toiseen kertoo siitä, ettei ole sitoutunut. Ei halua menettää mitään naisen vuoksi.

• ylös 5
  • alas 12

Vierailija kirjoitti:

Miesystävä pitää itsestään selvänä että hän maksaa silloin harvoin kun käymme ravintolassa.Minä maksan normaalisti arkiruokaostokset.En koe että suhteessa olisi jokin merkittävä tasa-arvo-ongelma,vaikka emme pariskuntana puolita ravintolalaskua.

Vai meinaattiinko avauksessa tilannetta,jossa vasta tapaillaan? Silloin tietenkin lähtökohtaisesti maksoin omat kuluni treffeillä,ellei toinen oma-aloitteisesti tarjoutunut tarjoamaan.

Tuo "no money,no honey"-juttu pitää paikkansa,ystäväni maksattaa aina kun mahdollista kaikki menonsa miehillä.Jostain niitä hölmöjä aina löytyy,kun haluavat maksaa hänen ravintolalaskunsa ja ostaa kalliita lahjoja.

Kukin tyylillään.

Klippan kirjoitti:
Oletko joku lassukka? Ei kukaan voi pakottaa miehiä maksamaan ravintolalaskua. He maksavat sen miellyttääkseen naista. Se on heidän oma valintansa. Nainen saa olettaa miehen maksavan laskun aivan samoin kuin mies saa olettaa naisen maksavan laskun. Jokainen tekee omat ratkaisunsa ja seuraukset ovat mitä ovat. Jos nainen ei lähde matkaan, syy ei aina ehkä ole siinä, ettei tarjonnut illallista. Mutta se, ettei halua tuhlata penniäkään toiseen kertoo siitä, ettei ole sitoutunut. Ei halua menettää mitään naisen vuoksi.

Miten se tekee ap:sta lassukan,että hän haluaa keskustella siitä,kuka maksaa laskun ravintolassa?

Miten muuten  silloin toimitaan,jos kumpikin olettaa että toinen maksaa?Jäädään tiskaamaan kun kumpikaan ei halua maksaa? :D

Vierailija

No minä maksan melko usein molempien; olen tehnyt sen myös ihan seurustelun alkuaikoina, 80-luvulla jo. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jahah. Ilmankos sukulaismies kerta toisensa jälkeen epäonnistuu suhteissaan, sehän johtuukin siitä että maksaa herrasmiehenä deittinsä illalliset. Kiitos mieltä avartavasta lauseesta joka pelastaa kaikki maailman parisuhteet.( Paitsi naisparien, siihen kun ei miehet kuulu)

Vierailija

Kun syödään paremmissa ravintoloissa, jolloin lasku on enemmän kuin 200 euroa, mies maksaa kortilla ja tasataan yhteistililtä. Edullisemmat syömiset maksaa jompikumpi suht vuoronperään, samoin kuin ruokaostokset kaupoissa. 

Vierailija

Jos ei herralle (+40v) kelpaa tarjoiluni Raxissa/Hesessä/Mäkissä ja hän haluaa tasokkaampaan paikkaan illastamaan, niin silloin hän myös tarjoaa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat